Sign in to follow this  
Followers 0
pioterp

Hydrauliczny ręczny S13

4 posts in this topic

Mam plany założyć hydrauliczny ręczny w S13. Póki co na przodzie są zaciski od S14 ale tył jest seryjny. 

 

Pytania są dwa:

- czy można założyć hydrauliczny ręczny do seryjnych hebli

- czy może inny setup będzie lepszy? Tylko wtedy jest pytanie czy mogę zostać przy oryginalnych piastach 4x114,3 - mam już felgi i nie chcę specjalnie kupować z nowym rozstawem

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz świadomość że seryjny ręczny w s13 jest bardzo dobry i zastąpienie go hydrołapą na seryjnym zacisku pogorszy jego pracę?

1) tak można 

2) Logiczniej jest przejść na jakiś większy zacisk i tarczę (możesz zostać na rozstawie 4x114,3 - ale liczysz się z wierceniem rozstawu w większych tarczach) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie nawet daję rade seryjny ręczny, acz nawet dla wygody wolałbym dużą , pionową wajchę ;)

W takim razie jaki jest optymalny setup pod te potrzeby? Czyli drift i hydrauliczny ręczny? To, że w necie powiedzmy są jakieś pomysły to widziałem, ale które rozwiązania się sprawdzają w życiu realnym:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najłatwiej i najpewniej ustrzelić zaciski z 300ZX/R33 skyline. Wtedy możesz zostawić seryjny ręczny, zacisk montujesz bez przeróbek, dajesz większą tarczę. Możesz sobie w takim setupie wpiąć hydro w układ i będzie pięknie działało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0