Golec

Użytkownicy
  • Content count

    701
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Golec last won the day on January 11 2019

Golec had the most liked content!

About Golec

  • Birthday 07/01/1993

Profile Information

  • Auto
    Nissan s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Piaseczno

Contact Methods

  • Gadu Gadu
    3467240
  1. 2 Bary na alko
  2. Napisz mi na pw co dokładnie chcesz mieć w logu z emu. niedługo będę coś jeszcze ogarniać przy samochodzie w którym montowałem GTX3076 to zrobie loga
  3. Testowałem w rb25 s2 turbo PowerSpirit GTX3076 BB przy 1b robi 426koni i wstaje naprawde fajnie - odpowiednik JRSpec Co do JRSpec testowałem tylko mniejsze GTX na BB i też wstają jak złe Co do Turboworks nie moge sie wypowiedzieć, nie miałem tego w łapach, ale po tym co można znaleźć na fb to też chyba dają radę. Dużo ludzi upala JRspec i nie narzekają, wybór jest duży, kwestia ile chcesz wydać na chińskie turbo
  4. Można zrobić kanapkę, jednak było wiele przypadków, że się rozkręciła / urwała i cały olej z silnika ląduje na glebie... Niby relokacja filtra bezpieczniejsza, ale mogą pojawić się jakieś nieszczelności na wężach. Istnieją podstawki z wyjściami na chłodnicę i na czujniki, kwestia znalezienia odpowiedniego produktu Co do samego ciśnienia, na pewno zauważysz spadek, zależnie od wielkości chłodnicy i długości węży spadek może być większy bądź mniejszy. Też może wpłynąć na to wydajność pompy
  5. Ja osobiście wychodzę z założenia, że chłodnica nigdy za duża, ale różne wielkości chłodnic zakładałem do różnych aut. Tak jak Snara napisał, potrzebujesz adapter pod filtr oleju z wyjściami na chłodnicę, najlepiej z wbudowanym termostatem, nie będziesz miał wtedy problemów z niedogrzewającym się olejem w chłodniejsze dni. O wężach od adaptera do chłodnicy chyba nie muszę wspominać. Sama wielkość chłodnicy to już kwestia indywidualna, ja do CA18 ok.300hp zakładam 30 rzędów, bo to ca i fura stricte do latania boków. 19-23 na pewno zrobi już porządną robotę
  6. Napisz do bigrado, albo Rado NW na FB, sprzeda Ci w dobrej cenie set z 300zx
  7. - na czym stroić, wszystko zależy jakim budżetem dysponujesz. Budżetowo będzie zastosować DET3 z wbudowanym mapsensorem, odpada Ci wtedy koszt przepływki. Nistune moim zdaniem jest lepszym rozwiązaniem od DET-a, jednak dobrze by było zmienić przepływne na 300zx. Najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest EMU, pozbywasz się przepływki, robisz dla pewności nową wiązkę, albo przerabiasz ori, masz kompa z ogromnymi możliwościami i oczywiście możesz go wykorzystać z innym silnikiem. wtryski P&P 440 siadaja z rb26 i sunny gti-r, jednak do 350hp mogą nie wydać. Siadają też wtryski z EVO 560ccm, trzeba tylko delikatnie rozwiecić listę wtryskową.
  8. Napisz do cziko, może coś ma
  9. wypruje swoją maglownice to Ci zmierzę, ale z tego co pamiętam to po 6mm na stronę
  10. Tak na opis to wróżenie z fusów. znam wiele przypadków gdzie po wymianie szklanki dalej klepią bo nie napełniają się prawidłowo olejem. Jedyna opcja to je wyjąć, sprawdzić która nie domaga i pomóc jej się odpowietrzyć na stole.
  11. u mnie powinna się znaleźć jakas seria
  12. Ale piękny srebrny lakier <3
  13. Swoją drogą też trzeba mieć czas aby aktualizować posty na forum, wszyscy wiemy ile się schodzi z napisaniem dobrego postu, wstawienie zdjec, opis itp. Ja jednak regularnie przeglądam forum i jak coś więcej zrobię przy swoim aucie to aktualizuje temat Fora w sumie zostają dla starych wyjadaczy, na fb szybciej jest dodać post i szybciej uzyskuję się odpowiedz. Śmiać mi się chce, jak komuś się pisze, aby szukał na forum informacji o swoim problemie, to nie potrafią się odnaleźć na forum, albo dopiero zakładają konto, a i tak finalnie dowiedzą się wszystkiego na fb.
  14. Skrzynia zarezerwowana