HolekTH

Mitsubishi Lancer Evolution IV

11 postów w tym temacie

Jako że coraz więcej osób chwali się swoimi nie NISMO to i ja pokażę swoją zabawkę :) Auto przyjechało z JP w 2006r do UK, a z tamtąd w styczniu tego roku trafiło w moje ręce z padniętym silnikiem. Silnik został odbudowany na częściach z evo 9 i tuningowych. Międzyczasie kierownica została przerzucona na dobrą stronę :)

Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR

SILNIK: benzyna, 2.0T 4G63T

- Tłoki e9

- Korby e9

- Wał nominał e8

- Panewki ACL

- ARP korby

- ARP głowica

- Sprężynki + talerzyki e9

- Wałki 272/268

- Uszczelka pod głowicą Cosworth 1.5mm

- Wywalone wałki balansowe

- Świece NGK irydowe 1 stopień zimniejsze

- Wtryski EVO VIII 560ccm

- Walbro 255l/h

UKŁAD DOLOTOWY:

- Turbo evo IX

- Stożek 4" , natrysk wody na IC

- Metalowy DV z RSa

UKŁAD WYDECHOWY:

- MAGNEX 3"

- O2 housing JAPSPEED

ELEKTRONIKA:

- ECU EVO VI

UKŁAD NAPĘDOWY: AWD z aktywnym dyfrem

- Kpl. sprzęgło z EVO XI

ZAWIESZENIE:

- Rozpórka tył OMP

- Rozpórka przód 3-punktowa

UKŁAD HAMULCOWY:

- BREMBO EVO IX

KOŁA: 17" OZ Racing

BODY-KIT: seria

ŚRODEK:

- fotele RECARO

- kierownica MOMO

- pasy SPARCO 3 2"

- boost AUTOGAUGE

- AFR AEM

CAR-AUDIO:

- 4 głośniki

- radio Pioneer

MOC: 362PS 572Nm

A to zdjęcia:

539415_492769720742660_2075145222_n.jpg

384329_492770170742615_96398962_n.jpg

404044_492769640742668_426503810_n.jpg

224442_492770224075943_463283322_n.jpg

30762_492769230742709_1539266086_n.jpg

408764_492769794075986_740973507_n.jpg

564401_492770340742598_166532496_n.jpg

552606_492769307409368_1536569212_n.jpg

199914_492769867409312_1274742210_n.jpg

66365_492769927409306_1745979395_n.jpg

480439_492770517409247_1332153185_n.jpg

547988_492770667409232_1630490056_n.jpg

391718_492769547409344_57428335_n.jpg

229989_492770764075889_967931325_n.jpg

67194_492770850742547_294790889_n.jpg

539320_492770914075874_1397091574_n.jpg

68491_492771140742518_1244712649_n.jpg

561965_492771240742508_1697757240_n.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Piękne auto, zawsze mi się podobała ta wersja evo i VI Tommy Makinen w czarnym kolorze, szkoda że nie stać mnie na kilka ciekawych aut :angry: najlepiej jak bym miał ich z 15 i każda inna marka :rolleyes:

Widze, że Lancer się znudził i jest na sprzedaż.

Edytowane przez celi (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

maciek200sx cala bo to moim zdaniem jedyn sensowne rozwiazanie. Nie podoba mi sie to cieecie kawalkami. Tak wstawiasz dokladnie po zgrzwach i jest napewno eolkadnie tak jak ma byc. Vin to nie problem. Potrzebna jest tylko opinia rzeczoznawcy ze wszystko jest zrobione prawidlowo i vin pochodzi z tego auta i nic wiecej. A pod maska jest tak jak w orgyinalnym LHD.

celi autko znudzic sie nie znudzio. Nie mam czasu poprostu nim jezdzic a po zimie szykuje mi sie wiekszy wydatek, a jednak najlatwiej odblokowac mi pieniadze z auta. Chodz z duzym zalem bo jednak duzo pracy w niego poszlo, serca i kasy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz