Robert

przygasa

16 posts in this topic

przygasa jak jest ciepły, po dopaleniu przez chwile obroty spadają prawie do zera i gdy już prawie zgasł nagle ożywa obroty podskakują do 1300 obr i znowu opadają prawie do zera i tak kilka razy ;/ czasami też zgaśnie .... dzieje sie tak nie tylko po dopaleniu ale też podczas pracy na wolnych.... dodam tylko ze korkowiec był już wymieniany i czyszczony ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sie spokojnie jedzie to ok ale jak sie wciśnie do końca to tyak przy 5 6 7 tyś czasami coś przerwie ma chwilke ale to nie zawsze tak samo na wolnych czasmi przygaśnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

a są przy tym przygasaniu jakieś strzały czy coś podobnego? np gdy z powrotem wkręca się na obroty występuje to tak nagle i mocno szarpie silnikiem? czy łagodnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej łagodnie na wolnych ja wstaja obroty prawie od zera ale jak sie ciśnie to na wyrzszych coś tam na chwilke przerwie to słychać tak jakby strzal z wydechu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie to coś z paliwem, sprawdź ciśnienie na pompie paliwa, albo wtryski są zapchane czy coś w ten deseń. Może prcsv coś źle robi (ja mam to wywalone)

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe ale pompa była niedawno wymieniana a wtryski wyciągnięte i przeczyszczone , co ta jest prcsv ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prcsv

szuka czasem się przydaje :) Najlepiej to wywal i zobacz czy dalej tak robi. Pompa byłą wymieniana na nową czy używkę? Wtryski były regenerowane czy po prostu wyczyszczone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa nowa wtryski po prostu wyczyszczone i nowy filtr paliwa i wszystko było ok zrobiłem jakieś 3tyś KM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wywal prcsv i zobaczy czy to rozwiąże problem, 10 min roboty, zerowe koszty. Co prawda różne opinie są na temat wywalenia prscv ale zdecydowanie większość pozytywnych. Ja jeżdżę bez i jest dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzięki ogarne to jutro i zobaczymy co sie będzie działo , napisze jak coś czy jest lepiej czy nie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest efekt zalewania paliwem w momencie jak zamyka sie przepustnica.

Masz bova ?

Może nieszczelność w dolocie ? ( sprawdz to )

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam bova hm już sprawdzałem i nic nie widziałem żeby była nieszczelność ale obczje jeszcze raz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now