NISMO250

Krótka pilka

3023 posts in this topic

Uwaga, szybkie pytania i odpowiedzi zadajemy tutaj: http://www.nissantech.pl/forum/73-krótka-piłka/

 

Pozwolilem sobie zalozyc taki temat zeby nierobic smietnika typu 50 tematów to o lakiernika ,to o aluminium czy felge .

Forma tematu -pytanie kilka postów odpowiedzi i nastepny problem.

Potrzebuje zczipowac Audi a3 1.9 tdi 130 w Krk znacie kogos dobrego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie slyczalem o colinie

napisalem mu pw na streetracing i nieodpisal

masz moze numer do niego

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam compsport sam ostatnio cipowałem u nich i rewelka ,kolega też ma mocne S3 i też u nich robił i zadowolony ,

jeszcze jest Aligator w katowicach też ogarnia mocno TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

JK-Racing

chyba też dobrze robią

wiem, że miało być z własnych lub znanych doświadczeń, ale na SR dość popularni są ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejne pytania:

1.zaspawany dyfer

przy skręcania przy małej prędkości mam wrażenie jakby cała buda się podnosiła/podskakiwała :unsure:

zaczęło się to dziać po dłuższym treningu

dyfer się posypał? może coś w zawieszeniu?

2.czego użyć do ściągnięcia koła pasowego?

czy ciężko jest wymienić przednią uszczelkę na wale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.skoro twierdzisz ze wczesniej tego nie bylo,a w szperze nie ma sie co zepsuc to moze cos Ci strzelilo w zawieszeniu.

2.sciagacza,choc mi zawsze udaje sie sciagnac srubokretami i mlotkiem.

by wymienić uszczelniacz wbijasz sie do starego jakims ostrym narzedziem i wyciagasz,czyscisz wkladasz nowy i gotowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

owca - nie w ten sposób...

a może się odzwyczaiłem przez te 2 miesiące :rolleyes:

bori - 1. o dziwo przy pozostałych manewrach niezależnie czy droga jest gładka czy dziurawa auto zachowuje się jak wcześniej tylko przy tych "parkingowych" manewrach jest nie tak

jedyne co mogę dodać, że na 16 jest to prawie niezauważalne, a dopiero przy 17 to czuć

2. dzięki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

do 14ki potrzebowałbym 2 panele boczne seryjne na wzór, żeby można było wykonać idealne odwzorowanie.

Zaraz zreszta zadzwonie do katoda- może ma jakieś wolne sztuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

potrzebuję przełożyć kable od aku, jak w s14a wyjąć nagrzewnicę? Da radę bez zdejmowania deski? A może jest jakaś lepsza droga niż mufką od wiązki, żeby poprowadzić przewody do bagażnika?

Pozdr

Edited by Morfeusz (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeby wyciagnac nagrzewke musisz wyciagna deche.

Kable poprowadz sobie prawa strona,albo dziura pzy wiazce albo nadkolem.

Wtedy wystarczy ze wykrecisz sam schowek

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytanie w sumie do foresta ale moze reszta tez wie

czy supra ma szpere i czy pasuje p&p do is200 mk1

wklad lub caly dyfer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.