Krzysiu

Kto kogo widzial... - Czyli pozdrowienia dla forumowiczow.

967 postów w tym temacie

Już jakiś czas temu na kampusie Ochota pod wydziałem geologii wiśniowe S13 FMIC+dziura w zderzaku, wskaźniki, kiera, alu 16(?) , wydech, no a przede wszystkim naklejki nissantech dzięki którym tu trafiłem. Pozdro dla kierownika i pytanie. Bywasz tam częściej? Ja tak bo studiuję MISMaP i na MIMie głownie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja w czwatek widziałem granatowe S14A z wielką dziurą w zdrzaku i FMIC, maską na zapinki, bez grila i wskaźnikami. Między pomnikiem zesłańców i sądami. Fajnie się prezentowało autko i wyglądało na szybkie. Pozdrawiam kierownika! Szedłem z dziewczyną i dzieckiem (nie naszym:P)

Tylko obawiam się ze będzie taki temat jak na Tk nie wnoszący nic do forum...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A to bardzo sorry. Może by tak zamknąć to i od nowa zrobić temat?

Ja musze wreszcie swoje najleić... Ale gdzie ja je wciśnąłem.. Chyba są w bagażniku...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Już jakiś czas temu na kampusie Ochota pod wydziałem geologii wiśniowe S13 FMIC+dziura w zderzaku' date=' wskaźniki, kiera, alu 16(?) , wydech, no a przede wszystkim naklejki nissantech dzięki którym tu trafiłem. Pozdro dla kierownika i pytanie. Bywasz tam częściej? Ja tak bo studiuję MISMaP i na MIMie głownie.[/quote']auto Elmera

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja dzisiaj z kolei widziałem ładne, czarne S14a na Marszałkowskiej około 17:30, a później, koło 20 widziałem zielone S14a na Jerozolimskich, jadące z dość sporą prędkością...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach