gre

SPRZEDAWCY WYSOKIEGO RYZYKA

67 posts in this topic

Widzę, że pojawiło się parę pozytywnych opinii na temat Czika więc i ja powiem, że nie ma z nim najmniejszych problemów a nawet idąc dalej można z nim przeprowadzić bardzo dobre deale. Może administratorzy ustosunkują się jakoś do podpisu pod awatarem u Czika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również nie miałem żadnych problemów przy tranzakcjach z Cziko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od Czika kupiłem kolektor do SRa miał byc używany i sprawny a okazał sie niechlujnie spawany, a 4 zdjęcia które dostałem zrobione były tak aby nie widać było spawu. Wiec jak dla mnie podpis pod awatarem sie należy jak najbardziej. I wiecej z tym Panem interesów nie robię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko, że ja nie chce nawiercać otworów w docisku, bo sprzęgł miało być do SR wzmocnione przez radzika, a nie z przypadkowego RB z UK. Nie chce nawiercać otworów w docisku, bo nie mam gwarancji, że będzie wtedy dobrze wycentrowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylko pisalem jakie sa opcje na przelozenie docisku ale jesli badtoys sprzedawal wzmocniony docisk od radzika a pozniej pisal ze to z przypadkowego auta z uk to sciemnia albo radzik robi tez dla wyspiarzy :lol: :lol:

Edited by Ban0ff (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie zajmie żadnego stanowiska w tej sprawie do końca tygodnia to dostanie czerwony podpis ;) Dajcie znać gdybym zapomniał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od Czika kupiłem kolektor do SRa miał byc używany i sprawny a okazał sie niechlujnie spawany, a 4 zdjęcia które dostałem zrobione były tak aby nie widać było spawu. Wiec jak dla mnie podpis pod awatarem sie należy jak najbardziej. I wiecej z tym Panem interesów nie robię.

ziomuś nie wczuwałem sie w ten kolektor po prostu i nie zauważyłem tego za to jak tylko napisałeś ze jest coś nie tak to napisałem ci od razu ze zwracam ci kasę razem z przesyłką wiec po co takie brzydkie teksty ?? był byś stratny cokolwiek jak bys go zwrócił ?? skoro taki niefajny był to po co go zatrzymałeś ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ja dodam swoje 3 grosze w sprawie badtoys.

2 zakupy = 2 wkurwy.

1. Szyny z allegro do foteli SPARCO - miały być nowe, nieużywane itd. Przyszły - używki z wyrobionymi miejscami po montażu śrub- na moje pytania -odpowiedz prosta , że "pewnie chłopaki pomylili przy pakowaniu" - strzelać z tego nie bede- także temat olałem- ale jak sie ogłasza nowe to sie wysyła nowe.

2. Wzmocnienie przednie do S14A, kupione przez PW na forum- przyszło do wersji przedliftowej (S14), pierwsze tłumaczenie-oczywiście j.w. (chłopaki pomylili), jednak później trwał w przekonaniu iż to jest na 100% S14a, a to ja mam coś w swoim przerobione, że mi nie pasuje. Chciał wysyłać nr vin auta, nr częsci itd- dopiero jak wysłałem pokaźną ilość zdjęć prawidłowego wzmocnienia s14A (widocznie wczesniej nie rozróżniał) - zdumiony odesłał kase (oczywiscie nie od razu :) )

Edited by Sebekk (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednak później trwał w przekonaniu iż to jest na 100% S14a, a to ja mam coś w swoim przerobione, że mi nie pasuje.

Mi taki sam kit wciskał, że mam coś namodzone w moim seryjnym SR, bo mi nie pasuje jego sprzęgło do SR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wg ustaleń zapłaciłem za maskę do S14a oraz klapę tył, do chwili obecnej otrzymałem tylko maskę a i tak trwało to 2 miesiące..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednak później trwał w przekonaniu iż to jest na 100% S14a, a to ja mam coś w swoim przerobione, że mi nie pasuje.

Mi taki sam kit wciskał, że mam coś namodzone w moim seryjnym SR, bo mi nie pasuje jego sprzęgło do SR.

A nie mówił, że zatrudnia biedaków z pobliskiej wsi i płaci im grosze żeby pakowali i często się mylą ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co widzę to nie pierwszy zostałem przekręcony tylko szkoda, że nikt wcześniej tematu nie podniósł to byłbym parę stówek do przodu ;) a teraz to tylko status sprzedawca wysokiego ryzyka jest niewielką osłodą hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z kolei też apeluje aby Cziko "opuścił" grono "Sprzedawcy Wysokiego Ryzyka".
Wiele transakcji już dokonałem - i zero problemów ! Same plusy !

Ode mnie Pozytyw !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o Czika to robiłem z nim dile na pare tys. PLN i nie było problemu z jakością towaru. Więc pozytywnie.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

to może niech jakiś moderator napisze ile pozytywnych opinij trzeba na usuniecie tego gówna pod moim avantarem to zacznę je liczyć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wujek Cziko jest w 100% godny polecenia, zostawiłem sporo tysięcy, dużo sprzętu pobrałem i nigdy nie było kłopotów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego cziko ma jeszcze czerwoną wlepe, skoro tyle pozytywnych opinii ostatnio dostaje?

Przecież zawsze można wrócić do tego ostrzeżenia w przypadku negatywnych sygnałów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to może niech jakiś moderator napisze ile pozytywnych opinij trzeba na usuniecie tego gówna pod moim avantarem to zacznę je liczyć :)

jakiego gowna-nie przesadzaj, dzieki temu jestes oryginalny i wyrozniasz sie Cziko:D. W zyciu zawsze trzeba dopatrywac sie pozytywow, pamietaj;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe ile lat jeszcze będzie dźwigał to brzemię :) to miedzy innymi za to właśnie nie opisuje tu aut takich jak r33 ls3 , r33 v8 turbo 800hp , s14 2jz 700hp i kilka innych ciekawostek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now