subek

Dla rozluznienia.

7079 posts in this topic

... ed&search=

Odchudzanie maksymalne Swoją drogą ma SR20DET pod maską. Czyżby by zredukować mase przodu auta, jak wiemy 2JZ jest piekielnie cięzkie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sie śmiejesz! Kurde, walnołem sie, chodzi o Nissana Sunny Podobno pod tą nazwa był sprzedawany w Europie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co sie ?miejesz! Kurde' date=' walno?em sie, chodzi o Nissana Sunny Podobno pod t? nazwa by? sprzedawany w Europie [/quote']

nie nie śmieje sie z tego, tylko widze ze specjalnie dla mnie to napisałeś

dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mack1 - jak nie wiesz... Mazda MX-5 z RB26 to musi cudownie chodzic, juz seryjna 1.6 potrafi sporo radosci dawac z jazdy, a 2.6... klasa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mack1 - jak nie wiesz... Mazda MX-5 z RB26

chodzilo mi o pytanie subka o ta s15

a miata z takim ciezkim klocem to chyba jakies nieporozumienie. przeciesz to auto slynie z rozkladu mas i prowadzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile RB26 i inne tej wielkosci silniki (2JZ, S50) maja racje bytu w duzej wielkosci autach typu Skyline, Supra czy nawet 200SX, to w Miacie jest nieporozumieniem. Nie dosc ze trzeba ciac grodz i jest problem zeby ten sprzet w ogole zmiescic pod maska, to jeszcze jest ciezki jak cholera i psuje caly charakter Roadstera. Choc silniki B6 i BP maja zeliwne bloki, to nie sa specjalnie ciezkie, co pozwala na rozlozenie masy 50/50. IMO najlepszym wyborem do Miaty bylby SR20DET, ktory jest stosunkowo lekki, sa do niego czesci, a osiagniecie 300-400KM to nie problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now