Sign in to follow this  
Followers 0
subek

Modyfikacje i ich rezultaty.

112 posts in this topic

Witam w tym temacie prosilbym o opisy modyfikacji i jakie to przynioslo wam rezultaty. Wedlug takiego wzoru, zaczne od siebie:

Samochod:

S14A, SR20DET

120 tys. km. przebiegu.

Modyfikacje:

Przelotowy wydech 2,5' od DP z puszka Upgrade na koncu.

Wkladka filtra powietrza K&N

Rezultaty:

nissan_200sx_subek.gif

Prosilbym o nie robienie OT w tym temacie, w razie jakis pytan zalozcie nowy temat.

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód:

Nissan Primera P10'96, SR20De (130KM)

189 tyś km

Modyfikacje (uturbienie wolnossaka):

Garrett T3 (.60/.63), kolekotr wydechowy prosty (2 kolanka i 30cm rurki), FMIC na bazie IC z BMW e39 530d, wtrsyki 555ccm, regulato ciśnienia paliwa F1z, pompa Walbro, świnka DET + moje wstępne strojenie, wydech 2,5", porting głowicy plus splanowanie o 0,63mm (stopień sprężania 10,3:1), wałki rozrządu z SR20DE (Sunny Gti)

Rezultat (na wyalonej uszczelke pod głowcą - gar 4rty):

coobcio.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód:

Nissan Primera P10'94, SR20De (130KM)

262 tyś km

Modyfikacje:

Kolektor wydechowy 4-2-1, wałek ssący oraz ECU z Primery GT (SR20DE), CAI na rurkach fi 80mm, wydech 57mm El-TEC na dwóch przelotowych tłumikach, podstrojone SMT6

Rezultat:

Mitch15-1.jpg

(przed i po strojeniu SMT6)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochod:

S14A, SR20DET

125kkm. przebiegu.

Modyfikacje:

DP 2,5", dalej 3" kat plus końcowy przelot.

Dolegliwości:

wysrane VTC

Rezultaty:

200sx_wykres.jpg

niestety nie mam wykresu z seryjnym wydechem.

pod koniec tygodnia pojawi sie wykres po wymianie VTC + FMIC + walbro + pipercross

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochod:

S14a @ SR20DET

45kkm przebiegu

Modyfikacje:

linia ciagla - K57i, Walbro, wywalone kat'y

linia przerywana - dodane 3" kolanko turbiny, downpipe 3", catback 2.5" na 2 tlumikach przelotowych i zwiazany z wydechem skok doladowania

dyno-15-11-2006.jpg

nie mam jeszcze wykresu z obecnego stanu auta ale jak tylko wszystko dopieszcze i przehamuje to na pewno dorzuce.

pzdr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochod:

S14A, SR20DET

130kkm. przebiegu.

Modyfikacje:

DP 2,5", dalej 3" przelotowe - tłumik srodkowy i koncowy (pozbylem sie kata)

wyjęte zweżki z przewodow przy actuatorze

ile pompuje ? bede wiedział jak ktoś porzyczy wiarygodny wskaznik ? <!-- s:wink: --><!-- s:wink: -->

świece denso IK24

walbro 255

na czas pomiaru stożek z allegro za 40zl <!-- s:wink: --><!-- s:wink: -->

Dolegliwości:

wysrane VTC - już wymienione

kolorem zaznaczone zmiany wzgledem ostatniego pomiaru

gms1509.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto:

S14a, SR 20DET

przebieg: 65.000km

Mody:

-Pompa paliwa Walbro 255

-Filtr stozkowy

-Wydech od T 3" pod koniec zejscie na 2.75 (dwa tlumiki)

Doladowanie nie ruszane: 0.75-0.8

kompletnywydechrk5.jpg

kompletnywydechrk5.8ad9c6309b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód:

200 SX S14A

SR20DET

Modyfikacje:

- GT28RS

- Wydech 2.5"

- FMIC + orurowanie

- BOV Greddy

- Walbro 255

- Strojenie(SMT6)

- Zimne swiece

- Sterowanie Boostem APEXi AVCR

- Podniesione ciśnienie paliwa(regulator)

- Uszczelka pod głowicę Cometic

- Szpilki głowicy ARP

- K&N w odseparowanej obudowie

- Przepływomierz powietrza Infiniti

Hamowane na hamowni inercynej "Świątek" w firmie DVT, bez nadmuchu, turbina załadowała maksymalnie 1 bar...

m14c.jpg

Po hamowni przejechalem sie kilka razy z G-TECHem, wyniki powtarzalne, 5,3-4 do 60 MPH oraz 13,50-13,55 na 400m...

Edited by Patrol (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód:

Nissan 200SX S13

Silnik-SR20DET(z japonskiej Silvi S14a)

przebieg okolo 46.000km

Modyfikacje.

-wydech 3 cale

-duzy FMIC

-walbro 255

-stozej Fujita

-MBC

-zimniejsze swiece

Doładowanie 1bar-wiecej nie dalo rady dmuchnac.

Hamownia:

V-tech Śląsk, Jastrzębie-Zdrój

dsc01062i.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Primera P11 SRi

SR20De(130 KM)

Modyfikacje:

-ecumaster

-zapłon, wałek ssący przyśpieszone

-kolektor 4-2-1 Sunny GTI

-wydech fi 55 na 3 przelotach, ostatni Sebring DTM

-dolot fi 77,5 na stożku Fujita

144 KM, 197 Nm

854a73963322967a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle mi dzisiaj wypluło.

6c71e44ccb2d265bmed.jpg

Chyba blowoff nie trzyma do końca bo to zawahanie na końcu wejścia na moment trochę dziwne.

Może ma ktoś jakiś pomysł.

Setup SR20DET z S14 z FMIC i wydech 2 cale na 2 tłumikach, ale nie seria (po wypłacie wjedzie 2,5cala ;)).

Edited by Andiqqqq (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uślizg kół na rolkach najpewniej.Hamownie mają z tym problem w mocnych RWD (brak odpowiednich pasów spinającuch auto od dołu).

Ale i tak ładny wykresik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uślizg kół na rolkach najpewniej.Hamownie mają z tym problem w mocnych RWD (brak odpowiednich pasów spinającuch auto od dołu).

Ale i tak ładny wykresik.

272 qnia tylko na fmic i lekko dłubniętym wydziorze??

te silniki są dobre ;)

Jeżeli uślizg to dwa worki kartofli do bagażnika i tyle na temat :P

serio, to powinno zadziałać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dociskany w dół pasami był, ale pewnie macie racje bo te gumy na stalowym walcu maja prawo się uślizgnąć.

Jak zrobię wydech to jeszcze raz pojadę i będę siedzieć w bagażniku robiąc za docisk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SR20DET

Zakuty silnik

wtryski 550

Haltech E8

MBC Turbosmart

FPR Turbosmart

FMIC

Doładowanie 1 Bar

80df5d4ce13002a9med.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dociskany w dół pasami był, ale pewnie macie racje bo te gumy na stalowym walcu maja prawo się uślizgnąć.

Jak zrobię wydech to jeszcze raz pojadę i będę siedzieć w bagażniku robiąc za docisk.

Moj nissan nie dal sie shamowac na macha nawet jak mial caly bagaznik kostki brukowej oraz plyt betonowych, a na tym wszystkim siedzielismy we 3. I dalej wesolo zapalal opony 255 na 4 biegu zaraz po przekroczeniu 500 nm :) tak wiec nie zawsze to jest metoda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1barvs08.jpg

Coobciowe SR20DET:

- turbina TD05-18G

- używane Tłoki JE

- porting głowy i odelżone zawory

- Fmic Apex

- chiński kolektor wydechowy + DP 3"

- wydech 3"

- lekkie koło zamachowe

- doładowanie raz okolice 0,8 a drugim razem okolice 1 bara - chyba EBC coś zpsute...

- Świece BCPR7EY - 5zł sztuka i nie ma lepszych :D

- Wallbro i wtrsyki 555ccm

- wystrojone ECU Masterem - i chyba przy mocno cofnąłem zapłon (niebawem wlecą wałki HKS 264 i dopieszcze zapłonik - obecnie przy 1 barze jest od -9 do -13 stopni względem przyspiesoznej z łapy na maksa serii)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MODYFIKACJE

Turbo Garrett GT2871R BB

Intercooler firmy TOMSON

Korbowody kute Carrillo H

Tłoki kute JE Pistons

Wałki HKS

Wtryski Blitz 850ccm

Szpilki i śruby ARP

Uszczelka pod głowicę COMETIC

Wyważony układ korbowo-tłokowy

Komputer stand-alone DTA P8PRO

Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 70 mm firmy TOMSON

Sprzęgło 6 spiekowe

Zawór upustowy Greddy Type-RS

Komplet zegarów Greddy - Doładowanie, EGT

Hamulce firmy Brembo i Ferodo

Zawieszenie firmy KONI Sport

MOC: 357KM, 500Nm, doładowanie 1.5 bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sam spec , ale inne srojenie 1.2 bar pik 1.3

Strojenie DTA p8pro , MAJERTECH

dsc00494l.jpg

dsc00493gv.jpg

397,3 KM , 448 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achaś , wracając do tego co napisałem BRT , nie da się przy 500Nm zrolować poprawnie auta na Mahu czy tez u Grabowskiego na ciężki nacinanych rolkach , albo nie napompuje tyle co na drodze i w takim samym momencie (obciążenie) albo zrywa się z rolek

Tutaj problemu nie było http://www.majer-tech.com.pl/mjtdp/Witamy_na_Stronie_MJT___DynoProject.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrzucam jako ciekawostke

SR20 zakuty + czapka VE, turbo gt3076R boost 1.45 bara

Wtryski 850 cc, przeplywka z32, komputer PowerFC

brtkl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

do driftu czy po bułki??? :P :P :P

a myslałem ze na tym turbo to 550km to max B)

zobaczymy ilu u mnie wyjdzie jak sie zrobi głowice B)

edit. juz przeczytałem ze na ulice w shoutboxie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0