tony

Nissan s13 z przodem s15 (plany)

12 postów w tym temacie

Mam pytanie. Czy rzeczywiście takie kity do konwersji będą pasowały do s13. Troche takie głupie pytanie. Wiem że nic nie jest plug&play ale czy wystarczy założyć czy potrzebna jest rzeżba? Opłacają się te zestawy. Bo pewnie na gotowo w pl wyjdą ok. 9k :/

Oto linki

1 http://www.speedculture.co.uk/osc/8994240s...n1c-p-2933.html

2 http://www.speedculture.co.uk/osc/8994240s...c1c-p-2928.html

3 http://www.speedculture.co.uk/osc/8994240s...koc-p-2934.html

4 http://www.speedculture.co.uk/osc/8994240s...adc-p-2935.html

Co o tym myślicie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hey na 99% beda pasowały , jak coś to moge ci polecic firme ktora profesjonalnie montuje takie elementy (oraz lakiernia) oni napewno to spasuja tak jak trzeba , a jelsi wyjdize jaaks mała rzexba to sobie poradza ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to juz pytanie do pana co przerabial i do Autora ;)

Ostatnio na aucie Terego był montowany zestaw s14a poszerzony jesli sie nie myle i malowany własnie w tym mejscu o ktorym mowiłem wczesniej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najdroższe z całej tej imprezy są lampy, za nówki (ja bym używek nie kupował bo i tak min. 1500+ trzeba zapłacić) trzeba 2000-2500 zł zapłacić (chyba że ktoś chce HID'y i ma 6k od ręki do wydania :D). Reszta jest do ogarnięcia.

Maska, zderzak, błotnik kupujesz od Bartdrifta, zrobił sobie chłopak formy co by nie ciągnąc body z Japonii (fakt że nie jest to OEM body ale zawsze można już lampy z nim zamontować). Ewentualnie kupujesz OEM z jakiegoś sprzętu z GB. Przy konwersji zderzak ma pasować, maska pasuje z zawiasami od S14, błotniki w zależności od opcji albo sklejasz z dwóch laminatów (S13 AutoR + S15 Bartdrift) albo spawasz z metalowych OEM'ów. Oczywiście zawsze możesz kupić błotniki do konwersji ( między 1000-2000 zeta za parę w zależności od producenta). Dodatkowo ablo jakieś umiejętności albo zapłata dla pana blacharza co ci to ogarnie. Bawić trzeba się z tego co pamiętam nad mocowaniem świateł, belką przednia itp. Elektrykę to pikuś choć nie jest to P&P.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby nie zaśmiecać forum to napisze tutaj. Czy budę s13 trzeba obspawać jeśli autko będzie mi służyć jako dupo wóz i do niezbyt częstego upalania np. żeby zaliczyć bokiem jakieś rondo :P , czy wystarczy zainwestować w zawieszenie? Typu rozpórka przód, tył, wahacze regulowane, drążki, stabilizatory itp. itd.

Edytowane przez tony (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ale przypominam ze tez na jakies wypady zeby troszke sie poślizgać i na 1\4.

Trochę off ale cóż.

Jak troszkę tego i troszkę tego, to regulowane drążki i inne bzdety Ci zbędne. Po 6 miechach stracisz kręgosłup na gwincie (jeśli na to nie jesteś gotowy, a jako, że dupowóz to nie jesteś:P) Lepiej tańszym i bardziej komfortowym na codzień będzie inny sposób obniżenia go, a jak chcesz czasem rondo zrobić to bardzo się przyda. Rozpórka na przód tak, na tył to będziesz musiał (chyba) wywalić kanapę.

To tyle ode mnie, nie chce mi się więcej teraz wymyślać

Sądzę, że na tym forum jest tego na tony (kurde w końcu o nissanie) więc wklep szukaj i na pewno coś znajdziesz dla siebie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz