Sign in to follow this  
Followers 0
IceMan

Turbo na 450+ Garrett vs JRspec vs Turboworks

7 posts in this topic

Poszukiwane turbo na moc 450-500KM, silnik RB25DET.

Auto weekendowe, na ulicę, bez sportu, ważne aby dobrze wstawało.

Póki co znalazłem 3 opcje:
https://mtuning.pl/Turbosprezarka-TurboWork...d-0-82AR-p39448

https://fmic.pl/turbo/150097-6584-jrspec-gt...b-gtx3077r.html

https://fmic.pl/turbo/166469-garrett-gt3076r-super-core.html

Turboworks najtańszy 2700 pln
JRspec 3325 pln - specyfikacja podaje że ma wydajność niby 650KM ? na ile to prawdziwe ?
oryginał Garrett 3460 pln bez muszli wydechowej, muszle wydechowe turboworks lub jrspec kosztują 450 pln i teoretycznie powinny pasować, czyli suma 3800-3900 pln

Obecnie mam chińczyka za 800 pln biggrin.gif Generuje lekko ponad 400KM i daje radę 3 rok, przejechane około 6 tys. km
O ile kupno chińczyka za 800 pln nie było ryzykowane, to wywalić 3k pln na chińczyka skłania do rozmyślań wink.gif

Jakie jest Wasze zdanie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testowałem w rb25 s2 turbo PowerSpirit GTX3076 BB przy 1b robi 426koni i wstaje naprawde fajnie - odpowiednik JRSpec

Co do JRSpec testowałem tylko mniejsze GTX na BB i też wstają jak złe

Co do Turboworks nie moge sie wypowiedzieć, nie miałem tego w łapach, ale po tym co można znaleźć na fb to też chyba dają radę.

Dużo ludzi upala JRspec i nie narzekają, wybór jest duży, kwestia ile chcesz wydać na chińskie turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie JRspec kosztuje niewiele mniej niż ori garrett + muszla wydechowa jrspec.

Nigdzie niestety nie można znaleźć wykresów czy jakiegoś loga np. z EMU.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do china turbin to mam jedno spore ale, że jak latają na męskim doładowaniu to padają jak muchy . ja bym wsadził z evo 10 , które uprzednio przeszło by szlif tuningowy i tym samym mamy mega wstające specowe pancerne turbo

Edited by Jaco (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Jaco napisał:

co do china turbin to mam jedno spore ale, że jak latają na męskim doładowaniu to padają jak muchy . ja bym wsadził z evo 10 , które uprzednio przeszło by szlif tuningowy i tym samym mamy mega wstające specowe pancerne turbo

Zależy jakie to męskie, w 2016 wystrojony woz na 1.9b ale dmuchało 2.0b i wszystko git na jrgtx ale już uszczelniacz olejowy puszcza w wydech :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.08.2020 o 12:08, IceMan napisał:

No właśnie JRspec kosztuje niewiele mniej niż ori garrett + muszla wydechowa jrspec.

Nigdzie niestety nie można znaleźć wykresów czy jakiegoś loga np. z EMU.

 

 

Napisz mi na pw co dokładnie chcesz mieć w logu z emu. niedługo będę coś jeszcze ogarniać przy samochodzie w którym montowałem GTX3076 to zrobie loga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0