Sign in to follow this  
Followers 0
barszcz93

Montaż Intercoolera s14a

6 posts in this topic

Witam

Czy ma ktoś pomysł jak zamontować duży intercooler bez inwazyjnie w karoserię (S14A sr20det z AC)? Zależy mi na oryginale i nie chciał bym nie psuć oryginalnej karoserii ;)

Znam 2 drogi montażu ale niestety kończy się na chlastaniu karoserii

1.

s-l1600.jpg

-montaż w przednim zderzaku co wymaga wymiana akumulatora na mniejszy, wiercenie otworu na orurowanie w podstawie akumulatora i pod podstawą w karoserii, kombinacje ze zbiorniczkiem na płyn spryskiwaczy, powiększenie oryginalnych otworów na orurowanie IC

-chlastanie zderzaka i nie wiem czy czasem nie końce podłużnic

http://www.japspeed.ie/nissan-200sx-s14-s15-front-mount-intercooler-kit.html

2.

nissan-200sx-s14-high-mount-intercooler-

Montaż przy chłodnicy cieczy wydaje się mniej roboty trzeba wyciąć 2 otwory w pasie przednim przy reflektorach na rury intercoolera tylko nie wiem czy jest to wykonalne w wersji z klimą i fabryczną chłodnica cieczy 

3.

montaż na oryginalne otwory tylko zastanawia mnie czy tak duża ilość rur może spowodować turbo-dziurę/lag'a?

s-l300.jpg

Picture009.jpg

 

Edited by barszcz93 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też przymierzam się do montażu IC według pierwszego sposobu. Ktoś przerabial temat i może się wypowiedzieć co trzeba zrobić z zbiornikiem na płyn do spryskiwaczy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie jest brzydko zrelokowany gdzieś w bok, najlepiej wyrzucić aku spod maski i otwornicą przewiercic otwór w podstawce od aku i tam rure dajesz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0