moryc7

Nissan Pulsar GTI-R 1990r SR20DET AWD 300-330KM RHD Japan

1 post in this topic

Silnik po generalce: szlifowanie i planowanie bloku, planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy, docieranie gniazd, szlifowanie i prostowanie wału, kątowanie i osiowanie korb, nowe panewki King Racing: główne, korbowodowe i oporowe, nowe pierścienie OEM Nissan, nowe uszczelniacze wału przód i tył, nowe wszystkie uszczelki w silniku, magnetyczny korek w misce oleju, nowe świece NGK BKR7E-11, zalany olejem 10W40 Motul - zerowy przebieg od remontu
Sprzęgło spiek RPS, lekkie koło zamachowe RPS, Short shifter, nowe osłony przegubów

Centralny intercooler FMIC, grube orurowanie dolotu, stożek

Układ wydechowy 3 cale przelotowy

Elektronika: Komputer ECU Mine's, HKS Tubotimer, HKS FCD, HKS AFR, HKS EVC, Akumulator w bagażniku w Carbonowej kuwecie

Felgi RAYS Sebring Vesta 15" Made in Japan

Hamulce: Klocki EBC Red Stuff Ceramic, tarcze wentylowane Tarox G88

Gwintowane zawieszenie TEIN Japan z regulacją wysokości i twardości, Camber plates TEIN, Camber bolts, Rozpórki przód i tył, poliuretanowe tuleje

Kierownica Momo, gałka zmiany biegów Sparco, Przyciemnione wszystkie szyby, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby,  pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, slot na parasolkę w słupku B kierowcy, elektrycznie składane i regulowane lusterka, elektryczne szyby, centralny zamek z pilotem

Komplet dokumentów opłaconych i przygotowanych do rejestracji w PL ze zgodą w sprawie krótkiego VINu

Drugi komplet reflektorów LHD

Do zrobienia: skręcenie układu dolotowego, skręcenie wydechu, podpięcie węży chłodzenia i zalanie układu płynem, podpięcie wiązki silnikowej, zalanie skrzyni biegów olejem, lakier i blacha bez rewelacji (jak to w starym Japońcu) - widać, że auto przez te 28 lat miało jakieś przygody, do wyciągnięcia małe wgniotki na masce i dachu (złośliwy sąsiad), dobrze by było go zakonserwować i odmalować, na końcach progów pojawiają się ogniska korozji, pas przedni odgięty przy wciąganiu na lawetę (auto zblokował wydech a laweciarz wciągał wyciągarką), opony do zmiany.

Cena: 30 000 zł

Tel: 604 80 83 86

Do odbioru w Zakopanem

PPz9E4GEbjHb8CFnAX8q3wLYqv1JbiA-P0x4Yb_K
lvU8F8rStxWednw767a3p3k0zUi_jKB2elGGaWUc
7PpSscKiFKvj-jryX3eX97ORLKZxzUcPmmRNr1PI
YxftWWTuofLtc2410qlyxfwiLKfmBP44ZX1B0nwR
4jNVBgUFNfF1djfr6VmAijLDE6KoyqdEGNYUKjZF
eYoniGfeZIdKbeAVfG4q9Ev31ym8tQoJEil1uxtz
UoyQiMFGu7euTtfOBb_MGDSOuUrrzZFrsh3LMy_8
Dq3veKJqwpF3bRXsYP_t1YWWSdxlDsW3sts3l8aW
D_uFrs7r6F0lOM-jfJrAnBtSX1NKT8OHAmVKfVtJ
i5YNjNhekObYudN03zMKwHh3AX_tRLt7gjk3YICH
LdYU4eeuYr-zN4vgrT3TdEIYWoHvtqFQOsdviy_8
G60CRXVnZzMgEMu-sz1QwWJKs4L5ZdkakhXXXE6n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now