Sign in to follow this  
Followers 0
willow

układ kierowniczy Nissan 200sx s13 swap SR20DET

4 posts in this topic

Pany  i panewki, sprawa dość poważna... mianowicie przy kręceniu kierownicą  czuć wibracje na kierownicy [wibracje trzepanie przednimi kołami]. Objaw występuje na postoju  jak i przy  jeździe, uliczki osiedlowe małe łuki zakrętów.   Pojawiło się to po około 2500 kilometrów po swapie i złożeniu samochodu.  Mam s14 z SR zero problemów  zero jakichkolwiek podobnych objawów. Problem pojawia się po około 10 mi po odpaleniu. Płyn nie bąbelkuje  nie zapowietrza się j w zbiorniczku nie wyrzuca go na zewnątrz.

Podmieniłem:

- amortyzatory i łożyska  na  kolumnach.

- zbiorniczek płynu  od wspomagania  i olej [brak opiłków]

- pompę wspomagania  z silnika SR

- magiel.

  jakieś pomysły ? ;p 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W  przekładni kierowniczej jest sruba regulacyjna listwy zębatej, spróbuj delikatnie ją dokręcić aby skasować luz miedzy listwa a obudową przekładni, może to pomóc, w niejednym nissanie miałem podobne objawy które opisujesz, tylko nie dokręć za mocno żeby listwa mogła swobodnie pracować. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0