Posted November 20, 2017 · Report post 1.Jaki blow off do seryjnego CA? 2. Będę wyciągał kolektory wydechowe bo są gdzieś dziurawe, latać te ? Kupić nowe seryjne ? Spawać barany? 3. Jak wyjmę kolektory będę chciał sprawdzić stan turbiny, jak będzie wymagała regeneracji to regenerować czy włożyć coś innego np t28? 0 Share this post Link to post Share on other sites
0 Posted November 20, 2017 · Report post 1. taki jaki tylko chcesz, posluchaj jakie dziweki wydaja i kup tkai ktory Ci sie najbardzije podoba Nie kupuj chinczyków, czesto ludzie pisza ze maja problemy z puszczaniem powietrza bokiem. 2. Kolektor jak seryjny to raczej dziurawy nie bedzie, pewnie uszczelki wystarczy wymienic. Jak nie masz w planach robic duzych mocy to zostan przy seryjnym. 3. Jak juz wyciagasz to wszystko to polecam zmienic przewody wodne i olejowe na gietkie w oplocie, duzo latwiej potem to wyciagac/montowac. Jak bedzie kibel z T25 to nie baw sie w regenearacje tylko kup uzywana T28 w dobrym stanie 1 Share this post Link to post Share on other sites
0 Posted November 20, 2017 · Report post Jak zmienię już turbo na t28 co warto dodatkowo zmienić ? I gdzie najlepiej na wschodniej stronie polski stroić auto ? 0 Share this post Link to post Share on other sites
0 Posted November 20, 2017 · Report post jak zmienisz turbo na T28 to koniecznie musisz zalozyc jakis boost controller, bo seryjny aktuator w T28 da Ci dmuchnac tylko 0,4 bara. Co innego? Na co tylko ci wystarczy kapusty Dolot, wydech, IC... to juz jest efekt domina U mnie po wrzuceniu T28, stozka, zrobieniu wydechu, na 0,9 bara, na seryjnym IC i seryjnym kompie wyszlo na hamowni prawie 220KM. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted · Report post
1.Jaki blow off do seryjnego CA?
2. Będę wyciągał kolektory wydechowe bo są gdzieś dziurawe, latać te ? Kupić nowe seryjne ? Spawać barany?
3. Jak wyjmę kolektory będę chciał sprawdzić stan turbiny, jak będzie wymagała regeneracji to regenerować czy włożyć coś innego np t28?
Share this post
Link to post
Share on other sites