• 0
Huberts13

Blow off CA18DET turbo

Pytanie

1.Jaki blow off do seryjnego CA? 

2. Będę wyciągał kolektory wydechowe bo są gdzieś dziurawe, latać te ? Kupić nowe seryjne ? Spawać barany? 

3. Jak wyjmę kolektory będę chciał sprawdzić stan turbiny, jak będzie wymagała regeneracji to regenerować czy włożyć coś innego np t28? 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

1. taki jaki tylko chcesz, posluchaj jakie dziweki wydaja i kup tkai ktory Ci sie najbardzije podoba ;) Nie kupuj chinczyków, czesto ludzie pisza ze maja problemy z puszczaniem powietrza bokiem.

2. Kolektor jak seryjny to raczej dziurawy nie bedzie, pewnie uszczelki wystarczy wymienic. Jak nie masz w planach robic duzych mocy to zostan przy seryjnym.

3. Jak juz wyciagasz to wszystko to polecam zmienic przewody wodne i olejowe na gietkie w oplocie, duzo latwiej potem to wyciagac/montowac. Jak bedzie kibel z T25 to nie baw sie w regenearacje tylko kup uzywana T28 w dobrym stanie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
  • 0

jak zmienisz turbo na T28 to koniecznie musisz zalozyc jakis boost controller, bo seryjny aktuator w T28 da Ci dmuchnac tylko 0,4 bara. Co innego? Na co tylko ci wystarczy kapusty :D Dolot, wydech, IC... to juz jest efekt domina ;) U mnie po wrzuceniu T28, stozka, zrobieniu wydechu, na 0,9 bara, na seryjnym IC i seryjnym kompie wyszlo na hamowni prawie 220KM. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz