barszcz93

R32 vs R33 GTR

29 postów w tym temacie

GTR, 4x4 zimą bezpiecznie i 400hp sobie zrobisz na ori turbinach :P

R33 bardziej rodzinne auto na codzień - dużo miejsca z tyłu :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No najlepszym wyborem jest kupić te 2 modele jeszcze lepszym r34 takie 2w1 :DNiestety mój budżet nie pozwala na takie szaleństwa i pozostawia mi ciężki wybór

400KM wystarczająco jak na początki

A tak z grubsza jakie są rozniecę między r32 a r33?

A sorry panowie ale zapomniałem dodać że chodzi mi o GTR'a

Edytowane przez barszcz93
GTR (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

50kg różnicy jest między nimi z tym że późniejsze R32 już podobną wage miały.

R33 i późne wersje R32 GTR miały poprawiony napęd pompy oleju [ale i tak seryjne pompy potrafią sie rozpierdalac] R33 lepsze zawieszenie i rozkład mas, większy w środku, szybciej działająca ATESSA, nowszy świeższy i niby mniejsze ryzyko ze zgnity? :D hicas elektroniczny a nie hydrauliczny, lepsze czasy na Nurburgringu robił R33 :D 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie to nie wiem ale cięższe r32 to już chyba wersja v-spec mało ich już zostało i ciężko trafić na aukcjach więc zostaje zwykła wersja

R32 podobno są zwinniejsze trochę lżejsze R33 wygląd bardziej nowoczesny nowszy układ napędowy , lepszy rozkład i sztywniejsza buda

A jak to jest z przednimi kielichami podobno w r33 czasami rdzewieje między kielichem a jakimś wzmocnieniem a jak to wygląda w r32?

Edytowane przez barszcz93 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No R32 GT-R - 1480kg, R33 GT-R 1530kg

Nie podobno tylko bardzo czesto gnije tam + końcówki progów z tyłu + spody tylnych błotników :P A czy r32 też to nie wiem właściciele niech sie wypowiedzą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przypominam ze mowimy o 25 letnim aucie wiec brak rdzy jest raczej niespotykany. Tym bardziej jesli bylo uzywane na codzien. Prawdopodobienstwo rdzy rosnie jesli kupisz go w EU.

Ja robilem blotnik z tylu. (R32 jest 10 lat w pl)

Co do wyboru auta -> bierz to ktore Tobie sie bardziej podoba... Kazde jest specyficzne na swoj sposob.

Na codzien - odradzam, szczegolnie jesli nie robisz przekladki. Na tor - przyda sie budzet no limits :) Na auto weekendowe jest idealne.

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, gato napisał:

Przypominam ze mowimy o 25 letnim aucie wiec brak rdzy jest raczej niespotykany. Tym bardziej jesli bylo uzywane na codzien. Prawdopodobienstwo rdzy rosnie jesli kupisz go w EU.

Ja robilem blotnik z tylu. (R32 jest 10 lat w pl)

Co do wyboru auta -> bierz to ktore Tobie sie bardziej podoba... Kazde jest specyficzne na swoj sposob.

Na codzien - odradzam, szczegolnie jesli nie robisz przekladki. Na tor - przyda sie budzet no limits :) Na auto weekendowe jest idealne.

pzdr

A tak z ciekawości jeździsz autem na co dzień ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Od 13k GBP na gtrco.uk R32/R33 GTR. Pomodzone już różnie: 20-25-30k

 

Przełożony gtr z małymi modami nadaje się na daily bardziej niż s14 :P Większy i 4x4 deszcz/śnieg bez porównania lepiej się jeździ. Wady to napewno spalanie i kwestia tego czy powinno nimi się jeździć w złą pogodę, ale jak ktoś traktuje jak zwykłe auto to czemu nie? Jak blacharka bdb i konserwacja profi to nic się nie stanie wszak mazdy, hondy, bemki, mercedesy, fordy też gniją ale jeżdżą po drogach hehe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dosyć podobnie chodzą, ale już widać że ceny poszły w górę, 2-3 lata temu można było kupić fajny stan za 8tys funtów a teraz po tyle są pognite.

R34 GTR to już inna liga :D Przyzwoite stany od 30 tys funta, pomodzone widziałem i po 80 tys na forum i sprzedawały sie.

Okazje się zdarzają i można taniej kupić ale baaardzo rzadko i bardzo szybko znikają, albo ciągnąc z jpn.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 godzin temu, Profesor napisał:

A tak z ciekawości jeździsz autem na co dzień ?

Na codzien jezdzilem jakies 2 lata. Potem skaj stal sie autem weekendowym. Trzy najwieksze mankamenty jako daily car: 1. Moj jest nie przelozony 2. Pali niemalo :) 3. Mam dosc agresywne sprzeglo spiekowe wiec stanie w korku jest wyzwaniem  :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 minuty temu, gato napisał:

Na codzien jezdzilem jakies 2 lata. Potem skaj stal sie autem weekendowym. Trzy najwieksze mankamenty jako daily car: 1. Moj jest nie przelozony 2. Pali niemalo :) 3. Mam dosc agresywne sprzeglo spiekowe wiec stanie w korku jest wyzwaniem  :)

 

Czemu go nie ma jeszcze w dziale projekty ? :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
56 minut temu, Snara napisał:

 

Czemu go nie ma jeszcze w dziale projekty ? :D 

Może kiedys jak uznam ze jest ukonczony :) W tym roku sporo planow - silnik i lakier. Zobaczymy co z tego wyjdzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 minuty temu, gato napisał:

Może kiedys jak uznam ze jest ukonczony :) W tym roku sporo planow - silnik i lakier. Zobaczymy co z tego wyjdzie

Kurde to wtedy dodasz tylko 3 zdjęcia bo będzie gotowy :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz