Sign in to follow this  
Followers 0
rosi919

dyfer

8 posts in this topic

witam

mam dyfer ktory stuka przy ruszaniu i zmianie biegow i czasem wyje jak zwalnia na biegu, pytanie moje czy sie to da zregenerowac czy tylko wymiana? jesli regeneracja to co trzeba zrobic i jakie mniej wiecej koszta czesci? dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

włożyłeś niedawno poliuretan na wózku/zmieniłeś olej?

Należy sprawdzić luz koła talerzowego (backlash) i ślad współpracy zębatek (contact pattern). Jak wszystko wyjdzie ok i dalej będzie wyło to zalać olej w klasie lepkości 75w140. Jak zabieg da poprawę to jeździć, jak nie to olać to i dalej jeździć lub podmienić dyfer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps; Według mnie, to chyba raczej tego się nie naprawia .

A od początku to miałeś, czy poczuł moc ?

U mnie urwało dyfer przy 470konikach xd ...  W sumie to z 4 szt ...;/

Edited by maziR13 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, maziR13 napisał:

Ps; Według mnie, to chyba raczej tego się nie naprawia .

A od początku to miałeś, czy poczuł moc ?

U mnie urwało dyfer przy 470konikach xd ...  W sumie to z 4 szt ...;/

Dyfer w naszych Nissanach sie też naprawia. Kwestia opłacalności takiego zabiegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znacie jakis konkretny warsztat zajmujacy sie taka naprawa z poleceniem? zeby sprawdzony ktos byl bo pewnie wyslac bedzie trzeba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0