rosi919

dyfer

8 postów w tym temacie

witam

mam dyfer ktory stuka przy ruszaniu i zmianie biegow i czasem wyje jak zwalnia na biegu, pytanie moje czy sie to da zregenerowac czy tylko wymiana? jesli regeneracja to co trzeba zrobic i jakie mniej wiecej koszta czesci? dziekuje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

włożyłeś niedawno poliuretan na wózku/zmieniłeś olej?

Należy sprawdzić luz koła talerzowego (backlash) i ślad współpracy zębatek (contact pattern). Jak wszystko wyjdzie ok i dalej będzie wyło to zalać olej w klasie lepkości 75w140. Jak zabieg da poprawę to jeździć, jak nie to olać to i dalej jeździć lub podmienić dyfer.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ps; Według mnie, to chyba raczej tego się nie naprawia .

A od początku to miałeś, czy poczuł moc ?

U mnie urwało dyfer przy 470konikach xd ...  W sumie to z 4 szt ...;/

Edytowane przez maziR13 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, maziR13 napisał:

Ps; Według mnie, to chyba raczej tego się nie naprawia .

A od początku to miałeś, czy poczuł moc ?

U mnie urwało dyfer przy 470konikach xd ...  W sumie to z 4 szt ...;/

Dyfer w naszych Nissanach sie też naprawia. Kwestia opłacalności takiego zabiegu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

znacie jakis konkretny warsztat zajmujacy sie taka naprawa z poleceniem? zeby sprawdzony ktos byl bo pewnie wyslac bedzie trzeba...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz