jano86

Skyline R32 GT-R RB26DETT nie przyspiesza

12 posts in this topic

Ziomek ma wpaść do mnie takim autem na oględziny. Objawy są takie, że auto przy ok 3tys obr nie przyspiesza a wręcz obroty zaczynają spadać.

Doładowanie jest auto nie jedzie.

Co obstawiacie?

Ja zamierzam zrobić standard diagnostykę, czyli p. paliwa, odpiąć lambdy i się przejechać. Przeczyścić MAF.

Coś jeszcze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zobacz consultem czy nie stuka. U mnie wykrywa jakieś niby stuki i cofa zapłon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem się nasilił, więc podjerzewam pompę paliwa. Nie wyjmowałem jej jeszcze i nie starczyło wieczoru żeby podpiąć zegar ciśnienia. Ale dekiel w baku wyglądał na nigdy nie ruszany więc pewnie siedzi tam stara seria. I tak będzie pierwsza w kolejności do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem nadal jest zwracam się o sugestie.

Generalnie podpiąłem swój czujnik ciśnienia paliwa wraz zegarem (na wężyk za filtrem paliwa a przed listwą).

Wyniki były słabe ok 2,1-2,5 bara.

Zapadła decyzja żeby wymienić pompę. Co zrobiłem:

- nowa oryginalna pompa Daetschwerks

- przedmuchałem kompresorem przewód między bakiem a filtrem paliwa

- nowy filtr paliwa

nadal był problem tj. niskie ciśnienie paliwa, samochód przygasał na wolnych i nierówno pracował.

Sprawdziłem napięcie na wtyczce i faktycznie było niższe niż napięcie z aku. W związku z tym pociągnięty jest przewód z aku, nowa masa, przekaźnik. Pompa dostaje napięcie jak na aku.

Ciśnienie paliwa nadal jest niskie.

Pomysły sie kończą, do baku zajrzałem ponownie, jest trochę syfu, ale sitko w nowej pompie jest ok.

Kolejny typ to regulator ciśnienia paliwa? Co jeszcze może być nie tak? Co sprawdzać w dalszej kolejności.

Jak sprawdzić regulatro, trzeba po prostu dać inny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wolnych obrotach zrzuć wężyk podciśnieniowy z niego i zobacz czy podbije ciśnienie. Zobacz czy odkręcenie korka wlewu coś zmieni, może odpowietrzenie/karbon kanister zapchany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokręciłem regulatorem i udało się ustawić 3 bary. O dziwo musiałem podbić ciśnienie ale zakresu starczyło. Auto jeździ bezproblemowo. Dziwna sprawa, ale problem rozwiązany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 bary na wolnych czy na stacyjce?
wszystkie rb26 miały nastawny regulator ciśnienia paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now