jano86

Skyline R32 GT-R RB26DETT nie przyspiesza

12 postów w tym temacie

Ziomek ma wpaść do mnie takim autem na oględziny. Objawy są takie, że auto przy ok 3tys obr nie przyspiesza a wręcz obroty zaczynają spadać.

Doładowanie jest auto nie jedzie.

Co obstawiacie?

Ja zamierzam zrobić standard diagnostykę, czyli p. paliwa, odpiąć lambdy i się przejechać. Przeczyścić MAF.

Coś jeszcze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problem się nasilił, więc podjerzewam pompę paliwa. Nie wyjmowałem jej jeszcze i nie starczyło wieczoru żeby podpiąć zegar ciśnienia. Ale dekiel w baku wyglądał na nigdy nie ruszany więc pewnie siedzi tam stara seria. I tak będzie pierwsza w kolejności do wymiany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problem nadal jest zwracam się o sugestie.

Generalnie podpiąłem swój czujnik ciśnienia paliwa wraz zegarem (na wężyk za filtrem paliwa a przed listwą).

Wyniki były słabe ok 2,1-2,5 bara.

Zapadła decyzja żeby wymienić pompę. Co zrobiłem:

- nowa oryginalna pompa Daetschwerks

- przedmuchałem kompresorem przewód między bakiem a filtrem paliwa

- nowy filtr paliwa

nadal był problem tj. niskie ciśnienie paliwa, samochód przygasał na wolnych i nierówno pracował.

Sprawdziłem napięcie na wtyczce i faktycznie było niższe niż napięcie z aku. W związku z tym pociągnięty jest przewód z aku, nowa masa, przekaźnik. Pompa dostaje napięcie jak na aku.

Ciśnienie paliwa nadal jest niskie.

Pomysły sie kończą, do baku zajrzałem ponownie, jest trochę syfu, ale sitko w nowej pompie jest ok.

Kolejny typ to regulator ciśnienia paliwa? Co jeszcze może być nie tak? Co sprawdzać w dalszej kolejności.

Jak sprawdzić regulatro, trzeba po prostu dać inny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na wolnych obrotach zrzuć wężyk podciśnieniowy z niego i zobacz czy podbije ciśnienie. Zobacz czy odkręcenie korka wlewu coś zmieni, może odpowietrzenie/karbon kanister zapchany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pokręciłem regulatorem i udało się ustawić 3 bary. O dziwo musiałem podbić ciśnienie ale zakresu starczyło. Auto jeździ bezproblemowo. Dziwna sprawa, ale problem rozwiązany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

3 bary na wolnych czy na stacyjce?
wszystkie rb26 miały nastawny regulator ciśnienia paliwa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz