Snara

E39 540iA

23 postów w tym temacie

I kolejna beeema.

540iA :D Pierwszy automat, chociaż sporo jeździłem e60 530dA to nie było problemu z 'przestawieniem się' z tym ze reakcja na gaz natychmiastowa no i dużo szybsze jak poczciwy klekot. Osiągami powyżej 100 podobnie jak dużo lżejsza e36. W trasie też komfort zupełnie inny, absolutna cisza przy 200 :P

Spalanie całkiem przyzwoite: trasa PL-DE 3 osoby, w PL 11.5 prędkości od stania w korku w Wawie przez kickdowny i tak 140-150 na budziku gdzie się dało, w DE ciągle trzymałem okolice 160 - 11l :)

Po mieście wykorzystując często potencjał 16.5-17l bez korków.

Oczywiście auto w moich rękach przeszło duży serwis: jak to w V8 wycieki oleju z każdego możliwego miejsca nowe uszczelki pokryw zaworów (pomalowane odrazu), pokryw rozrządu, małej misy, simmering pod kołem pasowym (jeszcze jeden z tyłu na wale do wymiany ale jakoś nie mogę się za to zabrać :P ) zmieniony napinacz + wszystkie rolki, tuleja i łącznik wahacza z tyłu, paski, świece, filtr powietrza, mocowania baku, przewody paliwowe, okładziny itp :P

Modyfikacje:

Filtr K&N

Dolot ze zderzaka do puszki filtra 4"

Tłumik końcowy lewy M5 e39

Lotka M5 e39

Nakładki na pedały AC Schnitzer

Lampy i zderzaki LCI

Karbonowe znaczki

Felgi Style 92 z e65 19x10 + 19x9

Cat's out

n7MJEhO.jpg

uUqNTji.jpgOJUUVaM.jpgEBb6SNw.jpg

nXhCqHT.jpgLu4ztPq.jpgyDQsJ3j.jpgtiuwAE7.jpg

I bonus: ktoś się ładnie pastwił nad wydechem :D

x4W9TNV.jpgS6fSuLn.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No kurwa komuś katy się posypały i megaprofesjonalnie wstawił jakieś zjebane strumiennice :D

Dlatego napoczatku przymulona była :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zdrowa seria to dobrze jak 250 pokazuje, a najczęściej się okazuje że jest 230-240, więc u Ciebie motor na prawdę musi być igła :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wątpię żeby seria pokazała 300 skoro powiano być 280, do tego dochodzi 20 lat użytkowana to 20KM ucieknie a nie przybędzie, zostaje kwestia hamowni, te też pokazuje co chcą :)

myślę że zdrowa seria powinna mieć koło 260-270

Edytowane przez Robert (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego każde swoje auto mierze, jak coś niedomaga to odrazu szukam usterki. Wystarczy poszukać zdrowe M62B44 pokazują 300KM :D Pozatym moja ma osiągi (do 160) jak manual :)

Ps. Wydech odetkany i dolot zrobiony :P reszta tiptop

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wydech w tych silnikach zabiera od kilkunastu do kilkudziesięciu koni, chyba że masz X-Pipe i obliczoną objętość układu w odpowiedni sposób, 300 tutaj to w 90% pobożne życzenie właściciela, widziałem kilka naprawdę zdrowych sztuk, w 5er i 7er, i serie na rolkach pokazała jedna, reszta tylko spadki, dlatego tym bardziej gratuluję jeżeli wyniki mówi prawdę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm, zwykle o tej hamowni mówi się ze miarodajna, moja s14a miala 334hp :D W sumie wątpię żeby 1700kg auto w automacie tak jeździło z mocą 260 koni :P Robi powtarzalne 6.3 do setki no i te 14 do 160. Kilkukrotnie sprawdzałem w tę i nazet :) I tak się nie ma co napinać bo to tylko dupowóz, ale osiągi zawsze mnie ciekawią. Musze porównać z jakaś inną 540 hehe :)

KrisC słyszałeś coś o wsadzaniu głowic z m60 do m62?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Robert tylko Lex! Mam (albo raczej mój tata) i 100% polecam, zero awarii, tylko dbać, luksus, styl i Japonia <3

Tata ma RXa400h co prawda, dużo z niego korzystałem, świetny dupowóz. Podejrzewam że dobry LS400 jest jeszcze lepszy ;)

A beta super, choć ja wybrałbym LSa z poczciwym UZetem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak kupywalem swoją to był fajny LS400 na allegro zza Odry totalny, seryjny mint :D no ale wychodziło jakoś 10k drożej i odpuściłem - są ważniejsze wydatki :P

Beta ma ten plus że każdą najdrobniejszą część mam na następny dzień :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Robert tylko Lex! Mam (albo raczej mój tata) i 100% polecam, zero awarii, tylko dbać, luksus, styl i Japonia <3

Tata ma RXa400h co prawda, dużo z niego korzystałem, świetny dupowóz. Podejrzewam że dobry LS400 jest jeszcze lepszy ;)

A beta super, choć ja wybrałbym LSa z poczciwym UZetem.

juz kupiłem GS430 z 3UZ-FE pochwale się jak tylko będę miał chwile :D

Edytowane przez Robert (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty profesor jesteś czy detektyw? :D hehehe

Nom zmieniłem dupowoza na bardziej dupowoza :P

Na 540 napalony kupiec był mimo że nie wystawiałem ani nic to oddałem za dobrą kase i wziąłem trumniaka zielonego 528 :D Pali 4l mniej w mieście litr w trasie, cicho, komfortowo, predkosć podróżna 160kmh spoko, nawet przy 200 prowadzi się ok i jest cisza.

Ale marzy mi się LS 430 polift <3 pomimo że takie 528 jest ok na codzień i trase a gtr gotowy do upalania hihi

CClH5Ua.jpg

Ale humorzasta, już zamach zrobiła :P

zRagLuV.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O.1 Technisch zulässige Anhängelast gebremst 2000kg - z hamulcem

O.2 Technisch zulässige Anhängelast ungebremst 750kg - bez hamulca

:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz