Sign in to follow this  
Followers 0
Maly10001

Silvia S12 CA18ET

2 posts in this topic

Witam Panowie, mam krótkie szybkie pytanie. Kupiłem na dniach S12 z niby uszkodzoną panewką, tak to z olx za 2500 ( ile dałem to już druga sprawa :D ). Panewki wszystkie jak najbardziej ok, okazało się że grała blaszka trzymająca dźwigienki zaworowe. Dobra przejdźmy do sedna, podczas jazdy wyrwało mi w nim tłok i wywaliło niezłą dziurę w bloku, moje pytanie brzmi: czy da radę zarzucić na blok CA18ET głowicę z CA18DET ?? . Mam głowicę od Det'a po remoncie, a do ET'a dostałem drugi blok wraz z głowicą. Tłoki fabrycznie widać że przystosowane są pod 16V. Uprzedzam ewentualne pytania: Tak mam kompa wraz z wiązką, większe turbo, przelot, glebę, koła, szperę, spiek, cewki, cas'a, power transistor, kolektory ssący + wydech kpl. a zestaw uszczelek na silnik mogę nabyć na dniach. Z tego co widziałem to uszczelka pod głowicę na 99% jest taka sama. tylko bardziej interesuję mnie kwestia rozrządu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0