kacus13

brak zaplonu (brak pradu silnika)

14 posts in this topic

Witam zakladam temat tutaj bo na turbokillersach nie duzo sie dowiedzialem..

a wiec od poczatku auto przestalo krecic zaplon byl (kontrolki swiecily) tak jakby rozrusznik padl po 2 dniach odpalil na dotyk i jezdzil normalnie az do czasu gdy zgasl mi podczas jazdy i juz nie bylo zaplonu (kontrolki przestaly swiecic) po paru dniach znowu odpalil na dotyk i jezdzil..

ostatnio umarl juz do konca.

masy - sprawdzone przeczyszczone podlaczone na nowo

bezpieczniki - sprawdzone

kostka stacyjki /stacyjka - sprawdzone

jedyne co znalazlem to brak pradu na przekazniku ( ING COIL FL 30A ANTI SKID )

moglby mi ktos powiedziec czy ten przekaznik powinien miec prad bez kluczyka/ na pierwszej i drugiej fazie przekreccenia kluczyka?

narazie rozbebeszam spaghetti i szukam usterki mechanicznej kabla

ma ktos jakis pomysl co to moze byc co jeszcze sprawdzic?

odrazu mowie ze nie znam sie na elektryce :)

ps. tak pompa nie laduje bo nie dostaje pradu zeby ladowac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczekaj... czyli przekrecasz kluczyk do ostatniego momentu (przed kreceniem) i nie zapalaja sie na desce zadne kontrolki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

główna puszka bezpieczników główne przekażniki któryś nie żyje .

głowny kabel plus złamany. miedzy akumulatorem a silnikiem czy głowna wiązka .

zrób test i padaj innym kablem plus z akumulatora do stacyjki zobaczy czy zacznie żyć . jak tak to cała wina puszki przy akumulatorku szukaj zielonego lanotu przy pinach

Share this post


Link to post
Share on other sites

przekaźniki pod machą, nie pamiętam które, jutro jestem w OP przyjrzę się temu, tel masz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie masz uwalony jeden z kabli wiązki idącej błotnikiem od strony kierowcy. Ze trzy lata temu miałem taki sam problem - kumpel elektryk mi to ogarnął. Pamiętam tylko tyle, że "gruby biały kabel" napięciowy idący od puszki z bezpiecznikami w nogach do komory silnika poprzez błotnik się skończył. W serwisówce masz rozpiskę wiązki układu zapłonowego, na bank namierzysz problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tak nie jest. po pierwsze sprawdzilem po drugie mam mega koze wiec nawet przy dobiciu nie mialo jak przetrzec

Share this post


Link to post
Share on other sites

po trzecie już kręci jest zapłon i pompa podaje a dalej nie pali

Powód braku prądu coś z stykiem na immobilizatorze, jutro go wywalimy i zobaczymy ocb

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskra jest pytanie czy jest paliwo jutro zatankuje mu 5 litrow i zobaczymy moze zaskoczy na swiezym

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, okazało się że nie ma - na pompie, przejście na blaszanej pokrywie, immo definitywnie kaput, już obeszliśmy go

jeszcze nie wiemy czy jest prąd w wtyczce pompy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz u mnie takie objawy. Kluczyk w stacyjce, przekręca i nic. Nawet lampki w środku się nie świecą. Zasilanie puszczone nowe. Po podpieciu wszystkich kabli zasilających w klemie napięcie spada do 1,9V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now