tery

Sprzedam Silnik SR20DET->SR23VET

1 post in this topic

Witam,

mam na sprzedaż swój silnik, po całkowitym przeglądzie. Rozebrany i kompleksowo sprawdzony.
Wymieniono na nowe: Tłoki, Panewki, Zawory wydechowe, Uszczelkę głowicy, Uszczelniacze.

Mieliśmy wieczny problem z "Y", następnie wjechała głowica VE i zapomnieliśmy o problemie. Super rozwiązanie do lekkich projektów lub ulicznych.

MODYFIKACJE
Silnik SR23VET 89.50 mm x 92.00 mm = 2314 ccm.
Kute tłoki JE Pistons 89.5 mm, CR 9.2:1, powłoka Tuff Skirt
Kuty wał K1 Technolgies 92.00 mm
Wyważony układ korbowo-tłokowy
Korbowody kute Manley ze śrubami ARP L19
Panewki ACL Race nominalne
Śruby wału ARP2000
ATI Super Damper z koronką do odczytu obrotów 36-1
Czujnik z tarczką w głowicy do pracy w sekwencji
Tuleje Darton Sleeves
Kompleksowy Porting głowicy z pomiarami na Flow Bench
Zawory ssące i wydechowe Supertech Inconel +1 mm
Regulowane koła rozrządu Brian Crower
Prowadnice Supertech
Sprężynki Supertech podwójne z tytanowymi talerzykami.
Uszczelka głowicy 90 mm Cosworth
Świece NGK Irydowe ciepłota 9.
Szpilki głowicy Cosworth H11
Konwersja na głowicę na VVL
Kolektor wydechowy TOMOSN Motorsport T3 Twin Scroll z 1 wyjściem na WG38 V-band.
Muszla wydechowa Garrett T3 Twin Scroll A/R 0.78 do Garrett GT3076, 3071 lub GTX3076.
Kolektor ssący 2 komorowy TOMSON Motorsport z przepustnicą 65 mm.
Wtryski Simens 850 ccm
Listwa wtryskowa Mazworx
Miska olejowa Greddy
Zaślepka pompy wody do podłączenia elektrycznej pompy wody (można założyć seryjną)
Mazworx VVL kit
Koło zamachowe stalowe TTV Racing pod sprzęgło 184 mm (3.4kg)
Flasza do bloku na konwersję skrzyni RB25

Silnik po 3.5 sezonach w drifcie. Po każdym sezonie był rozbierany i sprawdzany.

W silnik łącznie zostało zainwestowane 57 000 zł z czego prawie 50 000 to same części. Jest w nim absolutnie wszystko co niezbędne do długiej i bezawaryjnej pracy.

Co jest potrzebne do uruchomienia:
Komputer stand alone, chłodnica oleju, sprzęgło, turbo GT3071, GT3076, GTX3076 bez muszli wydechowej.

Zdjęcia z budowy i rewizji silnika dostępne dla osób zainteresowanych kupnem.

Pełna dokumentacja użytych części do wglądu.

CENA gotowego silnika 20 900 zł
kontakt: t.otto@tomson.com.pl lub +48 601 32 66 22 lub +48 602 623 341

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now