tery

Gold Member
  • Content count

    238
  • Joined

  • Last visited

About tery

  • Rank
    ale co tu wpisac?

Profile Information

  • Auto
    1/2 Mazda 1/2 Nissan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    drifters.pl

Contact Methods

  • Website URL
    http://drifters.pl
  • ICQ
    0
  1. Witam, Jednak muszę sprzedać swoje auto na codzień: Ogólne: Rok produkcji: 1992 Przebieg: Nieznany, Buda miała ok 180.000, Silnik wyciągnięty z S14 kolegi - przebieg ok. 130.000 i po złożeniu ja zrobiłem około 7000 kilometrów Stan buda: Dobry, bez żadnych większych historii - buda prosta Stan Silnik: Dobry - SR20DET, seryjny dół i głowica Stan Skrzynia: Dobry - SR20DET wszystkie biegi wchodzą bez problemu, nie było żadnych przygód Elektryczne lusterka, elektryczne szyby, ogrzewanie itd - wszystkie elementy seryjne działają, oprócz prędkościomierza Silnik Chłodnica oleju MOCAL Duża Chłodnica wody Mishimoto Duży Intercooler APEX Turbo: GT28RS Pompa Paliwa - Walbro Komputer APEXI Power FC BOV: HKS SSQV 2 Filtr Powietrza KN Doładowanie 1.3 bar - moc, na tym setupie ponad 300km Przeniesienie: Poliuretany Wahacze regulowane K-Sport Drążki kierownicze TEIN Szpera KAAZ 2 WAY Sprzęgło SPEC Hamulce przód i tył - Skyline R33 Zawieszenie - HSD, Gwint - Wersja Street Korektor siły hamowania Willwood Wygląd: Body Kit - Origin S13 Ducktail Lekka tylna klapa AutoR Felgi ROTA 18’ z oponami Federal RSR 265/35 Dystanse przód Oklejenie Silver Gray Wnętrze: Fotele Recaro, składane, Integra Type - R Kierownica OMP Gałka zmiany biegów - NISMO Naba Wskaźniki DEFI z alarmami i pamięcią - Doładowanie, temp. oleju, EGT Deska rozdzielcza oflokowana Turbo timer HKS Hamulec Ręczny D2 Dodatkowo: 6 głośników Hertz i JBL Stacja multimedialna ALPINE - DVD, Mp3, podłączenie do Iphone 4 Subwoofer Alpine Wzmacniacz Alpine Wygłuszone drzwi Boczki w drzwiach BRIDE Nissan S13 SR20DET - 300km Auto świeże - od poskładania niecały rok. Mniej niż 10.000km zrobione. Super auto na ulicę jak ktoś szuka RWD i Nissana, można też łatwo, wyciągając Audio, wstawiając klatkę mieć auto do pierwszych kroków w drifcie, dla mnie był to idealny kompromis pomiędzy autem na codzień a sporotowym autem na codzień które daje maxymalnie dużo frajdy. Cały samochód był tak właśnie wymyślony aby dało się nim bezproblemowo przemieszczać a jak zajdzie taka potrzeba żeby można nim było poszaleć. Wygląda na żywo 2 razy lepiej niż na zdjęciach Najfajniejsze części - SR w S13, Turbina, KAAZ, fotele z Integry składane, super kolor i bodykit Origin, wskaźniki DEFI Podsumowując: Koszt budowy takiego auta u tunera to ponad 50.000 zł. Gdyby nie sytuacja finansowa, nigdy bym go nie sprzedawał. Kontakt: kterej@kterej.pl Poważnie zainteresowanym wyślę więcej zdjęć.
  2. Witam, mam na sprzedaż swój silnik, po całkowitym przeglądzie. Rozebrany i kompleksowo sprawdzony. Wymieniono na nowe: Tłoki, Panewki, Zawory wydechowe, Uszczelkę głowicy, Uszczelniacze. Mieliśmy wieczny problem z "Y", następnie wjechała głowica VE i zapomnieliśmy o problemie. Super rozwiązanie do lekkich projektów lub ulicznych. MODYFIKACJE Silnik SR23VET 89.50 mm x 92.00 mm = 2314 ccm. Kute tłoki JE Pistons 89.5 mm, CR 9.2:1, powłoka Tuff Skirt Kuty wał K1 Technolgies 92.00 mm Wyważony układ korbowo-tłokowy Korbowody kute Manley ze śrubami ARP L19 Panewki ACL Race nominalne Śruby wału ARP2000 ATI Super Damper z koronką do odczytu obrotów 36-1 Czujnik z tarczką w głowicy do pracy w sekwencji Tuleje Darton Sleeves Kompleksowy Porting głowicy z pomiarami na Flow Bench Zawory ssące i wydechowe Supertech Inconel +1 mm Regulowane koła rozrządu Brian Crower Prowadnice Supertech Sprężynki Supertech podwójne z tytanowymi talerzykami. Uszczelka głowicy 90 mm Cosworth Świece NGK Irydowe ciepłota 9. Szpilki głowicy Cosworth H11 Konwersja na głowicę na VVL Kolektor wydechowy TOMOSN Motorsport T3 Twin Scroll z 1 wyjściem na WG38 V-band. Muszla wydechowa Garrett T3 Twin Scroll A/R 0.78 do Garrett GT3076, 3071 lub GTX3076. Kolektor ssący 2 komorowy TOMSON Motorsport z przepustnicą 65 mm. Wtryski Simens 850 ccm Listwa wtryskowa Mazworx Miska olejowa Greddy Zaślepka pompy wody do podłączenia elektrycznej pompy wody (można założyć seryjną) Mazworx VVL kit Koło zamachowe stalowe TTV Racing pod sprzęgło 184 mm (3.4kg) Flasza do bloku na konwersję skrzyni RB25 Silnik po 3.5 sezonach w drifcie. Po każdym sezonie był rozbierany i sprawdzany. W silnik łącznie zostało zainwestowane 57 000 zł z czego prawie 50 000 to same części. Jest w nim absolutnie wszystko co niezbędne do długiej i bezawaryjnej pracy. Co jest potrzebne do uruchomienia: Komputer stand alone, chłodnica oleju, sprzęgło, turbo GT3071, GT3076, GTX3076 bez muszli wydechowej. Zdjęcia z budowy i rewizji silnika dostępne dla osób zainteresowanych kupnem. Pełna dokumentacja użytych części do wglądu. CENA gotowego silnika 20 900 zł kontakt: t.otto@tomson.com.pl lub +48 601 32 66 22 lub +48 602 623 341
  3. bardzo przykra historia. :( Wspolczuje osobom w aucie i rodzinom. :( Moim zdaniem, niestety to jest jakas naturalna kolej rzeczy. Konie staly sie bardzo tanie - kiedys taki setup bylby duzo drozszy czyli mniej przystepny. Trzeba sobie zdawac sprawe z tego ze auto ktore ma wiecej koni od topowych aut za grube monety - GTR, Prosiaki i wiele innych, wazace duzo mniej i RWD wymaga BARDZO duzych umiejetnosci. Nie tylko hamulce, zawieszenie, klatka - to nic nie pomoze przed wywaleniem - umiejetnosci przede wszystkim! Zaczalbym od toru takimi potworami, potem probowal swoich sil na ulicy. Ot taka prestroga dla wszystkich. Mierzyc sily na zamiary z setupami. to ze nie ma gdzie trenowac to juz zupelnie inna sprawa... :( Oby wszyscy szybko wrocili do zdrowia.
  4. Witam, mam przyjemnosc zaprosic was na druga impreze z naszego cyklu "TEDEX WRC RACING". Ostatnio pogoda przeszkodzila nam w rozdzaniu pucharkow i nagrod tym razem bedzie inaczej! Przewidujemy rowniez nowe atrakcje dla drifterow! Mini zawody Jak zwykle w roli instruktorów: Robert Herba i Krzysiek Terej Bedzie dostepne jedzenie z grilla i napoje. Plan imprezy: 10:00 zbiórka uczestników pod bramą wjazdową 10:15 wspólny wjazd do wyznaczonego miejsca na parkingu 10:20 wydanie numerów startowych, podpisanie oświadczeń 10:30 odprawa dla wszystkich uczestników 10:45 przejazd zapoznawczy w kolumnie grupa Drifting i Czasówka 11:00 rozpoczęcie jazd – Drifting i Czasówka 15:30 przejazdy Czasówka z sędzią na prawym fotelu (3 przejazdy liczone do klasyfikacji)/ mini zawody DRIFT 16:30 dekoracja zwycięzców Czasówki/DRIFTu 16:40 jazdy dowolne 17:30 zakończenie imprezy Miejsce MODLIN Koszt Uczestnictwa: 350 TIMEATTACK - 1 samochod, 2 osoby, nie ma problemu z Lawetami i samochodami serwisowymi 250 DRIFTING - 1 samochod, 2 osoby, nie ma problemu z Lawetami i samochodami serwisowymi 100 każda dodatkowa osoba lub samochod. Mozna placic na miejscu lub przelewem. Dane do przelewu: TEDEX PRODUCTION Sp z o.o. 04-175 Warszawa ul. Ostrobramska 83/1508C Bank DnB NORD Polska S.A. 79 1370 1213 0000 1701 4471 8000 w tytule prosze wpisac: imie nazwisko Impreza Modlin Po dokonaniu przelewu prosze o PW. Jezeli ktos ma klopot z przelewem, albo jest to niemozliwe prosze rowniez pisac na PW. Otwieramy liste: 1. Krolik - Nissan Skyline R33 - Drift 2. Adas - Nissan S14a - Drift 3. 4. 5.
  5. cena 250zł!
  6. Witam!! Data: 7.12 Temat: TRENING DRIFTU Trasa: Ustawimy cos nowego Bylby to trening w czystej postaci, bez jedzenia, bez namiotow za to taniej niz ostatnio! Oczywiscie jestem do dyspozycji jezeli ktos by sobie mnie zyczyl na prawym, albo lewym fotelu Bez ograniczen jezeli chodzi o ilosc. Odbedzie sie, jezeli do srody bedzie wiecej niz 10 chetnych. Zbiore wtedy zaliczki. Kto bylby chetny?? Lista: 1. Krolik 2. Maciek 3. Adam B. 4.
  7. Witam, Data: 9 listopada. Miejsce: Modlin 2 trasy, bardzo fajnie poukladane - duzo slupkow do stracenia Beda namioty: cieply posilek w cenie + herbaty do woli Bedzie agregat, sprzet do pomiaru cisnienia w kolach itd Nie bedzie zmiany kol. Ewentualnie zaba do pozyczenia od 9 rano do zmroku Cena: 300zł Zaliczka w wysokosci 150zł z gory, w postaci przelewu. W przypadku jakiejkolwiek awarii, czy wydarzenia nie zaleznego od nas oczywiscie oddajemy pieniadze, lub jak ktos bedzie chcial moga zostac jako zaliczka na nastepny trening. Oczywiscie ja caly dzien jestem do dyspozycji, jezeli kogos interesuja moje rady. Po to tam bede. Poniewaz uzupelniamy liste, prosze osoby zainteresowane o wpisywanie sie. Szczegoly do przelewu na PW. Osob chetnych jest sporo, ale wpisuje tylko pewnych. Obecna Lista: 1. Krolik s14 2. Jawor s14 3. Zwierzak s13 4. Kali Sky 5. Goral E30 6. Piotrek Jankowski S13 7. Mariusz P. BMW e30 340 8. Tery - smietnik 9. Adam.B s14a 10. Jacek - S14kundeltoyotaedyszy 11. Mariusz333 12. M@ciek
  8. u mnie jest prawdziwe 2.3 a nie jak u niektorych z Japonii....
  9. nie wiem nie mialem normalnej 3071.... u mnie oczywiscie kute korby. Booncol - zapytaj sie piotrka jaka jest roznica miedzy moim autem a jego... Ja jechalem z nim jego, on jechal ze mna. Jego o wiele pozniej wstaje i ma troszke inna charakterystyke. Sender - to sie okaze w przyszlym sezonie jak przejdziemy na mechanike fakt ze u mnie jednak jest wiecej pojemnosci niz seria... pzdr
  10. gt3071R na twin scrollu. Wystrojone z palca na szybko przed zawodami... 0.95bar przy 3600 i do konca czyli 7000+ super sie sprawdza. Nie wiadomo ile w tym zaslugi strokera, ale nie odczulem prawie zadnej roznicy jezeli chodzi o reakcje na gaz i wkrecanie sie w porownaniu do gt28rs... serio. Piotrek Jankowski ze mna jechal, moze opisac wrazenia. pzdr
  11. Szpera z S14 ma sie NIJAK do plytkowej albo zaspawanego mostu. Dalej to bym zrobil w 1kolejnosci. a dalej w kolejnosc: przygotowanie budy(obspawanie klatka) Bezpieczenstwo( IC + miska itd) Moc (reszta) doswiadczenie uczy ze lepiej byc cierpliwym i pozniej jezdzic autem, ale zrobionym po bozemu niz na drucie na szybko.
  12. Najpierw szpera + zawias, pozniej moc.
  13. Cosworth - poki co jak najlepsze. Tam gdzie sraly sie Cometici, poszly Cosworthy i jest spokoj. U mnie tez od piatku jest. Przezyl katowanie w Lodzi. Mysle ze jest ok. i ma faajny napis.... jak podniesiesz maske to od razu widac jaka uszczela siedzi.
  14. zgadza sie, ale jezeli ta sama praca jest wykonywana, a inna uszczelka zakladana i dziala tam gdzie cometic nie chcial, to o czyms to swiadczy.. nikt przeciez nei ma w interesie zeby czolgac firme Cometic. A napewno nie ja poprostu cos im dolega... czasem... pzdr