stefan

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. łączniki muszę przejzec wkoncu ktoś się odzywa i daje mi pomysły buda prosta sprawdzana juz pisałem wyżej
  2. po ułożeniu sprężyn różnica z tylu powiększyła sie do 1cm... powietrze jest wszędzie na 2.2 bara wiec to nie od opon także czy stabilizator łączniki albo gumy amora mogą wpłynąć na to jak samochód stoi?
  3. buda jest prosta byla mierzona powiedz czy stabilizator moze miec wplyw na to iz krzywo stoi(0.5mm roznicy)? albo poduszki pod amorami?
  4. Witam mam problem z moim r33 a mianowicie lewa strona stoi lekko krzywo(niżej) bardziej tył niż przód wymienione byly amory + spiringi bo przedtem byl wylany amortyzator z tylu lewy i zbieżności nie bylo przez co myślałem iż to jest powodem takiego lekkiego pochylu co sprawdzic jeszcze? oczywiscie po wymianie i ustawieniu geometri jest o niebo lepiej ale dalej nie jest rowno
  5. ile turbo w rb25det dmucha w serii? 0.6-0.7?
  6. Mam pytanie podobno jak sie zmienia wydech i dolot to pękają półki na tłokach od tego na seryjnym ecu? mody : ic, stożek , przelot , dolot greddy , blow , i macie jakieś informacje czy to orginal stożek czy jakiś badziew? http://jarusnet.pl/apexi-stozek
  7. a powiedzcie mi w rb25det spalanie stukowe ma jakieś typowe objawy? ciężko je wykryć na co zwrócić uwagę może jakoś głośniej lub nie równiej pracuje silnik ?
  8. Czytałem ze ca18det to trochę upierdliwy silnik a jak z rb25det? to trochę większy CA czy całkiem inna konstrukcja?
  9. Witam mam pytanie może głupie ale nie znam się za bardzo a pytam bo w przyszłości chciałbym kupić jakiego nissanika silnik rb25det a ca18det to 2 takie same konstrukcje? bo słyszałem ze taki rbk to powiększony ca i awaryjność tych silników jest taka sama (chodziło tam o jakieś wady konstrukcyjne)