_chester_

Moderator
  • Zawartość

    1463
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana _chester_ w Rankingu w dniu 28 Kwiecień

_chester_ posiada najczęściej lubianą zawartość!

O _chester_

  • Tytuł
    Octane Squad

Informacje o profilu

  • Auto
    s14a
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    WB

Kontakt

  • Strona URL
    http://www.ecu-tune.pl
  • ICQ
    1672680
  1. Przecież 200sx gość który dmucha w CA 2.5bara i buduje 1000KM. Trochę powagi Panowie :).
  2. Ogłoszenie grzecznościowe w imieniu kolegi. Do sprzedania Adapter do połaczenia skrzyni z Nissana 350z z SR20DET. W zestawie adapter wraz z kompletem śrub do montażu. Cena 650zł do negocjacji. Kontakt: Mateusz tel. 604-409-776
  3. Zna ktoś to auto lub właściciela? https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-200-sx-s14a-500km-740nm-1jz-gte-ID6yDGfn.html#xtor=SEC-8
  4. To dobrze, bo jakby ktoś rozciągnął te wykresy do prawidłowych obrotów wartości momentu wyglądałyby znacznie inaczej i turbo wstawałoby zdecydowanie później
  5. Jaco, czemu kolejny wykres kończy się przy obrotach niższych niż kręci się seryjny SR? Nie kalibrujecie obrotów na hamowni dokładnie, czy nie dokręcacie samochodów do odcinki przy pomiarach?
  6. Kiedyś na 1/4 zamiast 4 weszła 2'. Motor do dzisiaj żyje i ma się bardzo dobrze.
  7. Bardzo fajnie sie nyska prezentuje, mieszkasz tam bo auto czasami tam widuję
  8. Widuje to auto na blachach WPR w swojej okolicy, to ktoś od nas?
  9. ale pewnie na większym ciśnieniu na listwie
  10. Zrób tłumik na zamówienie z dużą puchą, będziesz zadowolony zarówno z dźwięku jak i komfortu podróżowania. Tym bardziej, że masz normalne, auto a nie puszkę po konserwie do upalania ;).
  11. Zmień dolot, albo spróbuj w programie korektę zrobić
  12. Kupię interfejs/kabelek Consult do Nissana
  13. Dokładnie tak jest, dlatego generują w granicach 340-360KM, a różnice wynikają z tego co napisałem wcześniej . Co do auta Danielsa, wcześniej na GT28 na doładowaniu 1.3 w peaku spadającym do 1.1 wyszło 300KM. Na Gt2871 na 1.4 bara wyszło 345KM.
  14. Poruszany jest tutaj temat ogólnej wartości doładowania, do tego dochodzi kwestia przy jakich obrotach ono występuje. Turbo ładujące przy 4000 1.3 bara, a pod odcinką dmucha 1.1, wiadomo pozwoli wygenerować Nm, ale z mocy będzie relatywnie mniej. Co do samych wartości to przy pozornie podobnych setupach dochodzą kolejne kwestie samej kondycji silnika, turbiny, wydajności IC, pompy paliwa lub napięcia, wtrysków, kolektora wydechowego, czy nawet przepusnicy, izolacji, nawiewu na filtr powietrza lub finalnie temperatury pomiaru i samej hamowni .
  15. Chłopaki piszą o dwóch różnych Trubinach, Profesor pisze o RS'ie, a Daniel miał u siebie turbo jak seria tylko na kulce.