kamilp1908

Gold Member
  • Zawartość

    1466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    19

Ostatnia wygrana kamilp1908 w Rankingu w dniu 3 Sierpień 2016

kamilp1908 posiada najczęściej lubianą zawartość!

O kamilp1908

  • Urodziny 25.07.1985

Informacje o profilu

  • Auto
    Nissan s13 '91
  • Lokalizacja
    Płock/Warszawa

Kontakt

  • Strona URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. Może pompa wody zaczyna umierać.
  2. Z tego co mi pisal Bori to sa inne. To nie moj Nissan.
  3. Potrzebna uszczelka pod dekiel do Sr20det w wersji RedTop. Wiem ze temat ciezki. Moze ktos ma namiary gdzie mozna ja dostac. Numer czeaci to 13270-52F00
  4. Jestes tego pewien? To co oposałeś dotyczy obrotomierza, bo ecu z sr nie ma pullup na wyjsciu na obrotomierz. Nie wprowadzaj w błąd. Polecam przejrzeć manuala od s13.
  5. Z tego co pamiętam to tylko trzeba przełożyć czujnik ze skrzyni od ca do sr. Jeśli chodzi o wiązkę to sygnał z czujnika idzie na deskę poprzez wiązkę silnika (dlatego trzeba przełożyć czujnik z ca, bo on "umie" wysterować zegary z s13), a nastepnie wychodzi z deski i "wchodzi" do ECU. Jeśli masz poprawnie zrobioną wiązkę to powinno wszystko działać.
  6. Po pierwsze musisz miec czujnik predkosci ze skrzyni z ca18det.
  7. Chyba zaworek w pompie się zawiesił. Takie duże ciśnienie może uszkodzić turbo.
  8. Są takie same. Tu masz opis tych wewnętrznych nacięć.
  9. http://www.nissantech.pl/user/209-bartek/
  10. A ten mines to jaki stage? Na jakie podzespoły został przygotowane?
  11. A masz to czymś wystrojone? Czy wsadziłeś większego MAFa oraz wtryski + komp seria?
  12. W manualu jest chyba na stronie ec-116 pokazane.
  13. Miernik w rękę i sprawdzasz jego oporność. Trzeba sprawdzić z manuala jaka powonna być prawidłowa. EDIT: SR20DET EC-213 20'C - 2.1-2.9 kOhm 50'C - 0.68-1.00 kOhm 80'C - 0.30-0.33 kOhm
  14. Sonda lambda. Mam u siebie redtop'a i stawiałbym na sonde.
  15. Tak. W oryginalnym na zewnątrz jest podziałka co 1'. W wewnętrznym okręgu sa nacieńcia dla poszczególnych cylindrów.