DoktorDoom

Użytkownicy
  • Zawartość

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana DoktorDoom w Rankingu w dniu 27 Maj 2016

DoktorDoom posiada najczęściej lubianą zawartość!

O DoktorDoom

  • Urodziny 22.11.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jaworzno

Ostatnie wizyty

2674 wyświetleń profilu
  1. Cena idzie w dół >> 600PLN
  2. Ten sam który mi sprzedałeś, tylko wyjąłem go z paczki także przeze mnie już nie był ruszany
  3. został tylko blok SR20DET, puszcze za 200zł plus koszt przesyłki lub odbiór osobisty
  4. Miejsc na śruby nie ma, bo skrzydło jest sprzedawane przez Shift-R'a jako uniwersalne, właściciel według kreatywności sam musi zdecydować o szerokości rozstawu śrub i je sobie zrobić. Widziałem pare driftowozów z tym skrzydłem przewierconym na wylot. Dla pewności jako "stopki" mam na myśli dolne mocowania do których przykręcamy klapę i nóżki spoilera (obrazek poniżej).
  5. Sprzedam części do SR20DET - blok silnika do szlifu pod tłoki 87mm - cena 200zł
  6. Na sprzedaż nowy spoiler - jest już przycięty na 170cm i polakierowany na czarno. Jest to spoiler od Shift-R, nigdy nie został założony na samochód ze względu na sprzedanie projektu. Do zestawu dodaje: stopki (aluminium, malowane proszkowo) -2 szt, uchwyty montażowe (aluminium, malowane proszkowo), śruby, nakretki, podkładki. Stateczniki boczne które były w zestawie to jakiś żart, więc je wyrzuciłem. Cena to 800PLN, na razie jedynie odbiór osobisty w Jaworzno, po przedpłacie zaliczki mogę je przywieźć np do Katowic, Krakowa - w takim wypadku dochodzą koszty transportu. Link do zdjęć: https://drive.google.com/drive/folders/0B7tqWnVW13DASXRibmNxZUFlTVk?usp=sharing
  7. Są 2 rodzaje przejściówki w zależności czy masz kompa z S14 czy S14A - pierwszy ma 76 pinów, drugi 64. Kupujesz odpowiednią wersję i wpinasz się P&P.
  8. Usunąłem sprzedane części, niektóre z pozostałych dostały obniżki cen.
  9. Turbo z Evo wersji RS ma lekki tytanowy wirnik po stronie gorącej no i twinscroll, dzięki czemu wstają już od 3200 RPM i robią tyle samo mocy co 2871R BB na małej dupie. Cena turbo z evo + kolektor wydechowy pod TS = cenie samego turbo garretta. Jakby co to mam takie świeżo zregenerowane do oddania, miałem do swojego włożyć ale pozbyłem się auta.
  10. Dodałem nowe przedmioty do listy których brakowało a mam na stanie, usunąłem kilka sprzedanych.
  11. Wał kobrowy SR20DET świeżo po pierwszym szlifie, gotowy do założenia - 850 PLN Panewki do SR20DET ACL Race główne pod pierwszy szlif .25 - 250 PLN Panewki do SR20DET ACL Race korbowodowe pod pierwszy szlif .25 - 150 PLN Blok SR20DET pod tłoki 87mm do szlifu - 300 PLN Jak ktoś weźmie zestaw blok + wał + panewki to cena = 1200 PLN Wentylatory SPAL do chłodnicy wody razem z aluminiową obudową na wentylatory gratis - 700 PLN Tarcze hamulcowe no-name 324mm*28mm - 50 PLN
  12. Temat do zamknięcia. Po zakup części zapraszam do działu Sprzedam części.
  13. Założyłem nowe klocki Ferodo DS2500 i tarcze hamulcowe DBA 4000 T3 324mm*30mm na przednią oś, są już prawidłowo dotarte, w połączeniu z ABS świetnie hamują. Cena leci w dół do 52000 PLN bez możliwości negocjacji jeśli chodzi o samo auto, reszta opcjonalnych części do samochodu oczywiście negocjowalna w zależności od zestawu jaki chce kupujący.
  14. Oddaję na sprzedaż moje oczko w głowie, jest to Nissan 200SX S14A, który jest w moim posiadaniu od ponad dwóch lat. Jest to europejska wersja, jedna z ostatnich sztuk S14 które schodziły z taśm produkcyjnych. Obecna moc i moment obrotowy to 354hp / 460nM - Nissana modyfikowałem w celu stworzenia ulicznego wozu z lekkim silnikiem, jednak ostatnio mam koncepcję na inny samochód, dlatego Nissan musi trafić na sprzedaż w celu zebrania środków na inny model. Kupiłem sztukę w nienagannym stanie wizualnym, podwozie nie zna rdzy, nie było bite, jest przetrzymywany cały rok w garażu, wyjeżdżam nim sporadycznie dla przyjemności w ciepłe słoneczne dni. Zostały założone zderzaki Origin Racing line + progi Origin Steam line. Na auto trafiła okleina mojego autorstwa, folia to błyszcząca 3M z warstwą laminatu zapewniając jej w ten sposób długowieczność, całość daje piękny efekt zarówno w słońcu jak i w nocy. Zawieszenie przeszło szereg modyfikacji, został założony nowy układ hamulcowy oraz nowe koła. Założone felgi i opony mają 1,5k km przebiegu, układ wydechowy został przebudowany tak, aby był poprowadzony jak najbliżej podwozia, dodatkowo jest całkiem cichy gdy metal się rozgrzeje. Podwozie jest na tyle wysoko że nie ma problemów z wjeżdżaniem na wysepki, leżące policjanty czy na nierówności i dziury. Kąt pochylenia kół został dopasowane do codziennej jazdy, podsumowanie ustawień kół znajduje się na zdjęciu w galerii. Auto nigdy nie brało udziału w trackday'ach ani nie było bezumyślnie upalane w drifcie, buda jest prosta i zadbana. Nissan nie brał także udziału w żadnych spotach/zlotach więc nie jest znany. Specyfikacja auta jest zbyt długa żeby wszystko opisywać szczegółowo, poniżej załączam dokładną specyfikację na dzień dzisiejszy. Dodatkowo posiadam bardzo bogaty zestaw części (wymienione poniżej specyfikacji), który miałem wsadzić do Nissana przed decyzją o sprzedaży auta, jeżeli z jakiegoś powodu rozmyśliłbym się to wtedy cały zestaw wleci do auta. Na życzenie klienta mogę odsprzedać cały zestaw za 70% ceny którą zapłaciłem dla zdecydowanej osoby, mogę pomóc zapewnić montaż ww. części u najlepszego śląskiego tunera łącznie ze strojeniem. Poniżej załączam także link do galerii zdjęć z budowy auta, jest tam też kilka zdjęć jak auto wyglądało przed obecnymi zmianami. W samochód zostały zainwestowane dziesiątki tysięcy złotych, obecna cena to i tak ukłon w stronę klienta w porównaniu do poniesionych kosztów. Po więcej szczegółów proszę dzwonić 6O8- 88I -749. Link do galerii: https://drive.google.com/open?id=0B7tqWnVW13DAMTNESFFFYkxVSjg PS. Części będę sprzedawał osobno dopiero gdy sprzedam samochód i nowy właściciel nie zdecyduje się na ich zakup, lub weźmie tylko niektóre z nich. Cena: 52000 PLN Nissan 200sx s14a 2000r. Silnik: - SR20DET - Turbosprężarka Garrett GT2871R 0.64 A/R - Kocyk termoizolacyjny na turbo - Platynowe świece zapłonowe DENSO PK20PR-P8 - Chłodnica oleju MOCAL z termostatem - Filtr oleju K&N - Filtr powietrza HKS - powiększony FMIC wraz z orurowaniem - BOV SSQV HKS style - Custom układ dolotowy do turbosprężarki (DM) - Custom układ wydechowy 2,5” (DM) zakończony tłumikiem HKS HiPower - Custom downpipe 3” (DM) - Kolektor wydechowy Megan Racing - Przepływomierz 300ZX Z32 TT Układ napędowy: - Sprzęgło spiekowe EXEDY - stage 2 - Koło zamachowe EXEDY – stage 2 - Shortshifter Zawieszenie: - Gwintowane ISC Drift Spec 8/6 z camber plates - Regulowane drążki i wahacze na przednią i tylnią oś Układ paliwowy: - Regulator ciśnienia paliwa D1SPEC - Pompa paliwa Deatschwerks DW200 - Wtryskiwacze JECS 550cc Elektronika: - Wskaźnik STRI DSD EGT - ECUMaster DET3 - Greddy Profec Spec II boost controller - Turbo timer Apexi Układ hamulcowy: Przód: - Zaciski Brembo z Nissan Skyline GTR R33 - Klocki Ferodo DS2500 (numer FCP1298H) - Tarcze hamulcowe DBA 4000 T3 (numer DBA4928S) 324mm*30mm - Przewody w stalowym oplocie Tył: - Układ tarczo-bębnowy z Nissan 300ZX Z32 TT - Wentylowane tarcze hamulcowe StopTech 297mm - Zaciski hamulcowe Nissan 300ZX Z32 TT - Przewody w stalowym oplocie - Linki hamulcowe Nissan Skyline - Pompa hamulcowa z Nissan-a 300 ZX TT BM57 Wygląd zewnętrzny: Koła: - Felgi Japan Racing 18" - przód 8,5", tył 9,5" - Opony Bridgestone Potenza RE050A przód 235/40/18, tył 255/40/18 Body-kit : - Zderzaki Origin Racing Line - Progi Origin Stream Line Dodatki Przednie światła OEM z czarnym środkiem Gałka zmiany biegów NEO Titanium Kierownica MOMO LED'owe białe podświetlenie zegarów Akumulator zamontowany w bagażniku ========================================= ========================================= LISTA OPCJONALNYCH CZĘŚCI KTÓRE POSIADAM: Kute korbowody Eagle Kute tłoki Manley 86,5mm Blok SR20DET pod tłoki 86,5mm Wał kobrowy Wtryski NISMO 740CC Przepustnica Infinity Q45 90mm Gruba chłodnica wody ZAP + wentylatory SPAL + custom obudowa aluminiowa na wentylatory + korek chłodnicy Mishimoto Popychacze zaworowe TOMEI Prowadnice do popychaczy zaworowych TOMEI Tytanowe zawory głowicy Brian Crower Sprężynki i tytanowe talerzyki Brian Crower Dwa regulowane kółka głowicy Greddy Wałki Tomei Solid Type ProCam 260 Obrobiona pod mechanikę głowica modyfikowana w Tomson [nowe] Powiększony kolektor ssący Greddy style [nowe] Powiększona misa olejowa Greddy style [nowe-regenerowane] Turbosprężarka TwinScroll MHI TD05HRA-9.8T z Mitsubishi Evo 8 RS [nowe] Uszczelka pod głowicę Cosworth 1.5mm [nowe] Oil Catch Tank Properfekt [nowe] Pompa oleju OEM Nissan [nowe] Ecumaster EMU [nowe] Wtyczka wiązki P&P SR20DET Ecumaster EMU [nowe] Moduł Bluetooth do EMU [nowe] Dedykowane szyny pod fotele kubełkowe do S14 [nowe] panewki korby + główne + księżyce ACL RACE [nowe] Uszczelka pokrywy zaworów Nissan OEM [nowe] Uszczelka pokrywy zaworów (pod świece zapłonowe) Nissan OEM [nowe] Uszczelka kolektora dolotowego Nissan OEM [nowe] Uszczelka O-ring pokrywy zaworów (o-ring śruby mocującej pokrywę zaworów) Nissan OEM [nowe] Uszczelniacz wału korbowego tylny Nissan OEM [nowe] Uszczelka smoka pompy oleju Nissan OEM [nowe] Łańcuch rozrządu Nissan OEM, SR20DET [nowe] Prowadnica łańcucha rozrządu Nissan OEM [nowe] Napinacz łańcucha rozrządu Nissan OEM [nowe] Uszczelka napinacza łańcucha rozrządu Nissan OEM [nowe] Uszczelka kolektora dolotowego (uszczelka połówek kolektora) Nissan OEM [nowe] Uszczelniacz wału korbowego przedni Nissan OEM Mogę pomóc w stworzeniu kilku customowych części do ww. zestawu: Adapter kolektor ssący – przepustnica Kolektor wydechowy Downpipe Dolot powietrza