Pelnia

Użytkownicy
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pelnia

  • Urodziny 22.12.1986

Informacje o profilu

  • Auto
    S14A
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rzeszów/Rymanów

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. Witam, Oficjalnie jeszcze raz po wszystkich korektach drobnych naprawach etc. Pare osob pytalo , nikogo nie zapraszalem na ogledziny bo nie bylo zrobionych ale juz jest: *przegląd (3/7/2018), *uszczelki szyb, *dolot odgrodzony + doprowadzenie zimnego powietrza, *ponowne strojenie w lamik turbo 360KM/520Nm @1.3b niestety temp powietrza byla dramatyczna 39 stopni w pomieszczeniu wiec wynik jest jaki jest, *podłączone termopary EGT na kazdy scroll, *podłączona lambda LSU, *wsadzone fotele z evo 8, =============== Reasumując litanię z góry: Auto w całości bez zbednych pierdzielen farmazonów i negocjacji 52k z dodatkowymi gratami tak jak stoi. Jeśli znalazłby się chetny na coś poniższego to rozsprzedam na częsci: * słupek goły zakuty bez osprzetu 10 000zł, * zestaw turbo (turbo+ kolektor + dp + termopary + koc+ węże woda/olej+ bandaze + lambda LSU - wszystko praktycznie nowe - turbo po regeneracji 500km temu ) - 4000zł, * komplet WORK emotions CR KAI 4x 8.5" - 3500zł ( 2x9.5" mam zarezerwowane), * zaciski przód 350z stan 9.5/10 + klocki w bdb stanie + nowe przewody w stalowym oplocie czyli plug and play do s14/a - 2000zł, * fotele z Evo 8 z szynami od Krzyh00 - stan 9/10 - 2000zł bez szyn 1500zł * EMU + wiazka silnikowa + zawór sterowania turbem MAC (wszystko praktycznie nowe) 3000zł * wtryski 740cc NISMO - 1500zł * sprzęgło dwutarczowe i lekki zamach BLITZ - 2000zł * buda w przeróżnych konfiguracjach: * komplet buda z gwintem na serii heblu (stan dobry) , serii srodku (stan 9/10), +gwint tein + skrzynia biegów z shortem i dildo+ napęd + wydech kompletny + walbro + aku + wskaznik boosta i centralka defi style + chlodnica alu z wiatrakami + IC z orurowaniem na seryjnych 16" (opony stan do wywalenia)+ seria ECU + jakis tam worek gratów do klimy- komplet czyli generalnie auto bez silnika i osprzetu 25 000zł - czyli zestaw typu kup sillnik+turbo bez skrzynii za 5-7k i miej S14a za 30 000zł na serii motorze (dla konkretnego kupującego dorzuce kolektor ssacy przepustnice i wtryski seryjne), - oczywiscie mozesz dorzucic wszystko co z listy powyzej (wszystko do dogadania). Ceny nie podlegają negocjacji - jeśli kupisz wieksza ilosc gratów za jednym zamachem jestem w stanie cos minimalnie urwać Auto trafia od dzis na inne fora i otomoto - jakby cos zapraszam pod tel 791499680 pzdr Tomek
  2. W górę - 2900koła - 2400 same felgi
  3. Witam, tak jak w temacie, Mój drugi nissan w ciągu 3 lat idzie pod młotek z braku czasu na dłubanie i innych priorytetów życiowych: Całość znajdziecie w moim temacie: Generalnie auto do sprzedanie we wszelakich konfiguracjach, mam 3 komplety kół wiec od 16" po 2 komplety ori WORKów, mam dodatkowe graty ktore jeszcze nie zostały zamontowane itd. Silnik po rewizji dołu,serwisie i strojeniu w LAMIK turbo miesiac temu 360ps / 520NM w stanie BDB, zero oznak zuzycia. Buda stan dobry+ konwersja z zenki na kouki europejczyk - nie bita, podłoga cała zakonserwowana, komora profi odrestaurowana bez rudej czy innych badziewiów, do poprawienia do idealu pasowaloby zrobic koncówki progów ale da się za nie jeszcze dzwignac do góry - minus to malowanie ktore spartaczyl lakiernik (buda oryginalnie bordowa / kupilem ja przemalowana na szaro ostatecznie wszystko zdarte i poszło w KH3 KURO Black czyli to co byc powinno Mam cała dokumentacje zdjeciową. Co w malowaniu nie tak? Otoz jak to z druciarzami bywa, pomalwoane zostało na szybkosci i podejrzewam nie do konca wyschnietej szpachli ktora na prawym tylnym blotniku pekla, jest tez pare purchli na drzwiach kierowcy. Tydzien temu zrobiłem korekte lakieru co znacznie poprawilo efekt ale wiadomo wspomnianych rzeczy nie poprawi. Aktualny spec (dodatkowe graty wymienione dalej): SILNIK: Wystrojony śmiga super do 1.4b gdzie pojawialy sie problemy z utrzymaniem boosta - sprawdzone wczoraj rozszczelnienie na spawach pod BOV i samym BOV stąd problemy z podcisnieniem w dolocie (mogę wysłać logi) i AFR (EMU intuicyjnie dolewa widzac wyzsze podcisnienie) - jesli sie znajdzie chetny na całę auto to ogarniecie tych podcisnien w dolocie i strojenie w LAMIK turbo jest w cenie (Jestem umówiony na przyszły tydzień wstepnie żeby to ogarnac i shamować na wyższym doładowaniu - Takze jak Ktos chce auto w calosci zaklepac i poogladac bude i cala reszte to zapraszam - dostrojenie w przyszłym tygodniu. Potencjał na tym setup'ie po ogarnieciu podcisnien to ~390HP (ograniczenia płyną tylko z małej obudowy turba). SR20DET - w pełni zakuty słupek kupiony od Jaco (ukłony!) - po rewizji i strojeniu w LAMIK TURBO (5/2017), tłoki JE korby Eagle panewki korbowodowe i główne ACL Race śruby głowicy – ARP śruby podpory wału - ARP uszczelka głowicy Cosworth 1,5 mm wałki ssący 264 wydechowy 264 - Brian Crower stage 3 regulowane koło rozrządu na wałku wydechowym Rocker Arm Stoper - Tomei Powiększona miska olejowa Greddy style lekkie aluminiowe koła pasowe customowy smok olejowy wtryski NISMO 740cc Turbo z EVO VIII TD05HR-16G6-9.8T + koc EPMAN na turbo typu "T3" Custom kolektor pod Twin/scrollby IOD Engineering Olej Motul 15W50 Duża chłodnica oleju, Gruba chłodnica wody alu chinczyk + 2 wiatraki coswort Pompa paliwa WALBRO 255l/h UKŁAD DOLOTOWY: Duży FMIC z orurowaniem blow off HKS ssqv 4 style filtr stożkowy K&N Zawór sterowania doładowaniem MAC Kolektor ssacy i przepustnica - seria, UKŁAD WYDECHOWY: 3" od DP do konca- na końcu duża pucha KAKIMOTO 4,5" ELEKTRONIKA: Stand Alone Ecumaster EMU Centralka DEFI style ALL in ONE, Wskaźnik doładowania Defi style, Turbotimer Apexi Style Termopary do EGT na 2 scrolle UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia seria, Dyfer seria Short shifter EPMAN Lekki zamach + sprzegło dwu-tarczowe BLITZ, ZAWIESZENIE: Gwint TEIN basic, Gruby stab tył Podwozie, profile zamnkięte i wewnetrza część karoserii zabezpieczone środkami antykorozyjnymi kilka lat temu - koncowki progów możnaby juz poprawić ale żadnego dramatu nie ma. KOŁA: WORK EMOTIONS CR KAI 2x18x8.5" przód, 2x18x9.5" tył - proste ale pasuje poprawic niektore ranty i odswiezyc lakier, WORK EMOTIONS KAI 4x18x8,5" - odrestaurowane seryjne 16" UKŁAD HAMULCOWY: Seria / tarcze klocki stan przyzwoity, nie biją , jest ich jeszcze troche do zuzycia, WNĘTRZE: Gałka zmiany biegów typu dildo, Klimatyzacja w częściach, ale póki co nie zakładam środek kompletny w bdb stanie (konwersja zegarow na s14a) , ciemna podsufitka materialowa tapicerka i boczki wszystko w stanie mint, Generalnie w auto wpompowane w samych gratach ponad 60 000zł w ciagu 2 lat nie licząc lawet robocizny, strojeń itd, Auto ma ważne ubezpieczenie jeszcze 5 miesięcy / natomiast przegląd techniczny wygasł 2 miesiące temu Dodatkowo mogę dodac do auta: *zaciski 350z przod w stanie ideał + klocki w bdb stanie + stalowy oplot + 2000pln *fotele z lancera EVO 8 w bdb stanie + szyny od Krzyh00+2000pln Tak jak pisalem auto we wszelakich konfiguracjach: Wszystko co powyżej to koszt 57 000zł (na work'ach CR KAI) + dodatki - zdaję sobiie sprawę że każdy szarak Kowalski woli zaplacic 30 000zl za zgnilaka i grzebac w g$wnie 3 lata wydajac 60 000zl i miec dalej ulep, wiec mogę rozkompletować zestaw (patrz niżej), Wszystko co powyzej na 16" z dodatkami 50 000zl Wszystko co powyżej na 16" bez hebla brembo i foteli recaro - 45 000zł Wszystko co powyzej bez swapa (silnik, skrzynia, osprzęt, zawias, hebel, komplet WORKów CR KAI) 35 000zl Osobno kompletny swap silnik skrzynia turbo kit IC BOV ssacy z wtryskami 740 EMU, wiazka , komplet czujnikow, sondy zawory + strojenie w LAMIK TURBO - 21 000pln Kompletny słupek bez osprzętu 10 000pln Buda "jezdna" bez swapa z gwintem hamulcami 16" - generalnie wszystko na seryjnym hamulcu i seryjnym srodku bez SWAPA - 24 000zl - oczywiscie mozna dolozyc 18" koło hebel itd - wszystko kwestia do dogadania Proszę nie pisać PW czy sprzedam wtryski amortyzator silnika czy gałke zmiany biegów - Pierwszenstwo mają Klienci ktorzy chca calosc lub budę/swap, jesli bym sprzedał cos konkretnego to zostawię informacje co zostało. Kilka punktów zanim wybierzesz numer i zadzwonisz: Proszę nie liczyć że zejdę z ceny pare tys zł na wstepie - wiem ile co kosztuje wiem jak trudno jest znaleźć zdrową bude z całą podłogą i bez dziur w progach czy kielichach. Jesli komus nie podobają się ceny to smialo mozna jechac do Niemiec kupic bude serie za 10 000euro oplacic i miec... dalej serie za 45 000zł z poprawkami blacharskimi wpompować 10 000zl w kucizne 10 000zl w osprzęt gwinty i miec to co wyzej za 80 000zl. Jestem swiadomym sprzedającym i wiem ile co kosztuje wiec oferty typu daje 40 000zl i biore wszystko darujcie sobie na wstępie. Znam ceny i wiem ze za 20 000zl mozna kupic anglika z zajezdzonym sprzeglem i brakiem podłogi albo za 30 000zl anglika bez wad, Nie interesuje mnie zamiana oraz wiem ze ceny tych aut juz nigdy nie spadnę , a wręcz przeciwnie... Auto nie jest dla laika Kogoś kto mysli ze będzie na tym setupie cisza i spokoj / jest to mój funcar i jest glosny , nie ma podlaczonego audio i ma dawac radosc - co nie znaczy ze nie mozna przestawic wałkow zeby trzymal 900obr i wsadzic tlumika srodkowego - feel free! Auto jest do obejrzenia w Rzeszowie (w zaprzyjaznionym warsztacie (tak jest podnosnik)) przez kolejny tydzien (ze wzgledow logistycznych chyba łatwiej będzie potencjalnym kupującym) - później wybieram sie na poprawe dolotu i strojenie na finalnym booscie do Łukasza Lamika (najprawdopodobniej przyszły weekend), takze jakby Ktos byl zainteresowany to mozna obejrzec auto nawet jutro (czwartek) lub każdy inny dzien po rozmowie telefonicznej, Kontakt tylko dla powaznie zainteresowanych tylko telefoniczny takze prosze nie pisać PW maili czy innych rzeczy, jestes zainteresowany całością, budą, swapem, słupkiem czy jakims kompletem kół dzwon śmiało do 7:00-23:00 - nie bije i odpowiem na wszystkie pytania rzetelnie, nie mam czasu na wycieczki i gadanie od d maryny , mam swoje zycie wiec szanujmy swoj czas, Numer tel: 791 499 680 Auto ma 20 lat i ma swoje wady (czytaj wyzej - poprawienie dolotu i dostrojenie/końcówki progów(podkreslam bez dramatu), 2-3 elementy dla pedanta do odmalowania) i inne pierdółki ktore mogą razić jakiegoś idealiste: pęknieta ramka radia na konsoli centralnej, jakies pocenie na uszczelniaczu wał/dyfer, mocowania lamp i grila sa dosztukowane ( nie znalazlem w 2 lata żadnych idealnych lamp z wszystkimi mocowaniami, a mnie to nie przeszkadza bo najnormalniej w swiecie nie rzuca sie to w oczy, Większość dolozonych gratów jest praktycznie nowa lub ma znikomu przebieg 200-1000km - auto widziało wiele osob, nie mam nic do ukrycia - Cziko który odrestaurował komore i zrobił konwersje na kouki i dokosnale wie jak wyglada buda, Jaco od ktorego mam silnik i ktory pomagal przy doprowadzeniu auta do stanu obecnego, Łukasz Lamik ktory przekladal silnik i stroił, Pare aktualnych zdjęć reszta w moim temacie: Paczka zdjęć przed/po korekcie lakieru (ubiegły tydzień) - nie ma zalozonych uszczelek szyby przedniej i tylnej (do kupienia uniwersalne 15zl/metr bieżacy lub podrutowanie starych): https://www.easypaste.org/file/eg1RXUl4/output.zip?lang=pl
  4. Ludzie na co Wy czekacie! Dla zainteresowanych zejdę jeszcze coś z ceny! Brać!
  5. W górę!!! 3000zł za koła 2500zł za same felgi! Dawać ludziska coś może jeszcze uda sie stargować jak Ktoś to weźmie na dniach.
  6. Witam, Tak jak w temacie potrzeba pompy hamulcowej s14(a) seria - serwo nie potrzebne. Musi byc zbiorniczek na płyn. Nie wiem jak to wygląda w kwestii montażu, ale jak zbiorniczek mozna zdemontować i ponowanie założyć na pompę to rozważę też sam zbiornik na płyn. pzdr Tomek
  7. W górę ! 320zł komp z wysyłką, chłodnica 120zl z wysyłką,
  8. Witam, 1. Tak jak w temacie na sprzedaż 3 koła (nie pytać o 4 bo nie mam) - Rota P45 R 18x9.5" 5x114.3 ET20 (do sprawdzenia). Na felgach ładne opony SAVA 255/35 - koła pochodzą z robitego lancera - 2 w stanie idealnym 1 ma obtarty rant od wewnątrz. Cena brakujacej felgi to 800-1000zł u dystrybutora w zależności od źródła i rabatu;) Cena za 3 koła felgi+opony - 2000zł - nie ściągam opon. Cena za 2 kołą - 1500zł Odbior osobisty Rzeszów lub wysyłka do dogadania. Lepsze/dokładne foty dla zainteresowanych mogę zrobić po weekendzie majowym. PS. na zdjeciu koła wystaja poza obrys bo jest dystans bodajże 30mm, ostatnie zdjecie bez dystansu (chowa się ~10mm) 2. OEM 16" do s14/a z praktycznie zjechanymi oponami - felgi w bdb stanie - zdjecia dla zainteresowanych cena 400zł
  9. BUMP! 3200zł za koła z oponami 2600zł za same felgi!
  10. Witam, Tak jak w temacie, potrzebuje predkościomierz , tarcze zegarów predkościomierza w km/h lub w ostateczności zegary EU w km/h. Mam zegary z predkościomierzem z anglika i mi to działa na wątrobe. JDM zegart do 180km/h mnie nie interesuja. pzdr Tomek
  11. zmierze Ci za tydzien bo nie chce sklamac, ale to były dystanse przykrecane okolicy 21-24mm.
  12. Tak jak w temacie, na sprzedaz WORK'i ktore kupilem od TG auto równe rok temu. Kola przyplynely na s14(a) przygotowanym do amatorskiego driftu z JP (mam foty dla potwierdzenia) - oryginalnie kola biale 5x114.3 18x8.5" ET43 z kompletem naklejek, przetloczen i wszystkim co swiadczy o tym ze sa ORI. Felgi odlewane/ die cast waga sprawdzona ok ~11kg sztuka. 2 nadawały się na wstępie do lekkiego prostowania co też uczyniłem - później całośc poszła w czarny połysk (nie proszkiem). Na felgach przejechalem tyle co na przednich oponach czyli ~100km. Na przodzie 225/40/18 federal SS 595 - NOWE! mają ~100km przelotu DOT 2016, Na tyle 245/40/18 bridgestone potenza adrenaline nie pamietam DOTu ale maja max 4 lata i ~5mm, Felgi w stanie 4.5/5 - jedna ma delikatnie zjechany rant na długosci 5-8cm (nie wiem czy przy zakladaniu czy co sie wydarzylo), reszta w bdb stanie - minimalnie gdzies dla pedanta widoczne sa jakies minimalne zacieki - dla zainteresowanych zrobie dokladne foty, Cena jaka mnie interesuje tak jak stoją z oponami 3400PLN do negocjacji - mogę sprzedac bez opon, ale wolałbym nie rozbierac - bez opon 2800PLN, Obrazujac cene dla hate'erów - 2400 felgi prostowanie 300zl malowanie 500zł opony przód 600zł tył 400zł jakby nie patrzeć ponad 4k. Czekam na propozycje - nie interesuje mnie zamiana. Szczegółowe zdjecia dla zainteresowanych na weekendzie majowym. Odbiór osobisty preferowany - Rymanów/Krosno/Rzeszów - wysyłka do uzgodnienia.
  13. BUMP! komp 350zł z wysyłką! Chłodnica 130zł z wysyłką! odbior osobisty - cena do nego
  14. Witam, Tak jak w temacie poszukiwany uzywany słupek sr20det na kuciznie - stan tylko bdb z gwarancja rozruchowa - najlepiej bez osprzetu. pzdr Tomek