Brutal

Użytkownicy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Brutal

  • Urodziny 13.02.1983

Informacje o profilu

  • Auto
    Nissan 200sx s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sokołów Podl.

Kontakt

  • Strona URL
    http://
  • ICQ
    5034730

Ostatnie wizyty

5123 wyświetleń profilu
  1. Do zamknięcia.
  2. Cześć! Mam na sprzedaż nissana s13 z 1994 roku. Auto do remontu. O ile z zewnątrz jest mniej więcej OK, to podłoga domaga się interwencji blacharza. Auto miało już wcześniej remont blacharski (użytkownik Adakar na turbokillers.com). Niestety auto zaczęło gnić ponownie. Z zewnątrz ma dziurawe progi - dodaje reparaturki, które zamówiłem u nas na forum. Tu i ówdzie nieco szpachli (na pewno na masce oraz wlewie paliwa). Z wcześniejszego remontu widać, że auto miało zmieniane tylne błotniki. Podłoga dziurawa w nogach kierowcy oraz pasażera, oraz za fotelami kierowcy oraz pasażera. Jest także na podłużnicach. Oprócz progów ruda zaczęła pojawiać się na tylnych nadkolach. Załączone zdjęcia przedstawiają stan auta. Jako że auto od 3 lat zrobiło może 100 km, więc pewnie silnik też będzie do naprawy (chociaż raczej nikt nie będzie naprawiał CA). Na pewno słychać dźwięk przypominający odgłos łożyska. Proponowałbym także sprawdzić dół silnika (wskaźniki pokazywały niższe od książkowego ciśnienie oleju - byłem z tym u mechanika, ale stwierdzał, że wszystko jest OK). Drobny wyciek oleju na łączeniu ze skrzynią biegów. Dodatkowe graty: turbo T28 z s14 wydech 3 cale przelot od Odinna intercooler od Odinna komplet poliuretanów (jeszcze nie założone oprócz kilku - bodajże na przednim zawieszeniu) MBC blow off (jakiś chinol) dodatkowe wskaźniki 52mm - ciś. oleju, temp. oleju i EGT (termopara do wymiany) wskaźnik Boost 60mm - wszystkie 4 zegary AutoGauge serii StepperMotor EcuMaster DET II stożek K&N sprężyny obniżające -35 mm W chwili obecnej auto ma wyjętą tapicerkę (oczywiście idzie na sprzedaż razem z autem). Auto raczej dla kogoś, kto wie jak posługiwać się migomatem. Ja niestety nie potrafię, a z blacharzami jakoś nie mogę się dogadać. Posiadam także stare części, które dorzucę do auta podczas sprzedaży (m. in. seryjne sprężyny, seryjny box filtra powietrza, t25 (uszkodzone - uszczelniacze). Dwa komplety felg (15” + 16”). Auto posiada ubezpieczenie do 05.2016. Przeglądu brak, więc jeśli ktoś decydowałby się na zakup, to w grę wchodzi odbiór auta lawetą. Zdjęcia: https://goo.gl/photos/8GHjc9USVei1uV1q9 Cena: 5000 zł. W razie pytań proszę o kontakt na PW lub telefonicznie: 692 108 168 Aha, auto do obejrzenia w okolicach Sokołowa Podlaskiego.
  3. Witam! Poszukuję nadkola na lewy przód do S13. Jeśli ktoś z was ma na zbyciu proszę o kontakt na PW.
  4. Chyba heteroseksualiści
  5. Ktoś może wie jak można zostać Sułtanem Brunei???? I żeby nie było OT: 1. 126p 2. poldek 1,6 3. rover 214 4. s13/opel combo (aktualnie) Chciałbym: 1. ferrari (430 wystarczy ) 2. Plymouth Hemi Cuda 3. Shelby GT500 `67
  6. Ja mam z przodu 205/55/16 i o zawieszenie nic nie obciera.
  7. Według mnie powinno się ustawić wg wskazań bezpośrednio za turbiną.
  8. Aż strach pomyśleć co z takiego wyrośnie
  9. No właśnie wiązka jest identyczna jak w oryginalnych światłach. A ja się zastanawiałem gdzie to podłączyć skoro miejsca w kloszu nie ma:)
  10. Nie ciąłem. Przy kierunku mam takie dwa ustrojstwa w które się wkłada żarówki. W jednym siedzi żarówka od kierunku, a drugie sobie wisi. Nie mam pojęcia czy to było jakoś przerabiane. Kupiłem go od razu z takimi kierunkami. PS. skoro mówicie, że da się to jakoś podłączyć to jutro spróbuję jakoś to podłączyć.
  11. Ja mam takie kierunki, ale postojówek nie mam - z tego co kombinowałem, to chyba nie ma jak ich podłączyć (jeśli ktoś wpadł na jakiś pomysł to proszę o info jak to podłączyć
  12. To koleś rzeczywiście wymyślił