Tofik

Użytkownicy
  • Content count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tofik last won the day on May 10 2015

Tofik had the most liked content!

About Tofik

Profile Information

  • Auto
    NISSAN SILVIA S14
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    KIELCE

Contact Methods

  • Gadu Gadu
    1272576

Recent Profile Visitors

3,247 profile views
  1. Cześć. Jest do sprzedania fajny egzemplarz na grubych gratach. Może byłby ktoś zainteresowany. Wpompowane sporo pieniędzy, bardzo zadbany. Przebieg auta 87tyś spec: Wstawiony "nowy" silnik po kompetnej rewizji - 40tyś nalotu na silniku - nowe wszystkie uszczelki na silniku - nowy łańcuch rozrządu razem z napinaczem - nowe VTC - kolektor top mount - turbo HKS T04S - Tial wastgate - full custum 3" wydech - FMIC z orurowaniem - oil filter relocation kit - chłodnica aluminiowa HKS - skrzynia od Skyline GTST - HKS locked differential - zawias HKS Drag w środku: - fotele RECARO DC5 - zegary Defi - boost controller HKS Jednostka sterująca silnikiem: APEXi FC To tak z grubsza. Pewnie o wielu rzeczach zapomniałem ale jak coś to pytać. Auto świeżo poskładane na tym silniku, odmalowana komora. Wymaga podpięcia kilku kabelków, wężyków i takich dupereli i wystrojenia na tym setupie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to mogę zrobić więcej zdjęć, podać więcej szczegółów itp Cena: 12k GBP Nie trzeba być geniuszem żeby sprawdzić że koszt turbo, zawiasu, dyfra i kompa to połowa ceny auta ( Zawias kosztował ponad 2,5k $) Jedyny powód sprzedaży to pilna potrzeba gotówki kontakt tu albo PW
  2. z opisu sytuacji wynika że kolega dysponuje gotówką 7k - i wydaje się to być jedyna gotówka skoro zostawiona "na czarną godzinę". Ma dupowóz z którym nie wie co zrobić i którym musi stale dojeżdżać do pracy. Nic nie pisze że sprzedał dupowóz i zwiększyl budżet na Nyse więc można się zasugerować tylko tymi posiadanami w portfelu 7k. Stąd moje zdziwienie, bo z 7k to ciężko zdrowe s13 kupić
  3. R33 za 7k ? jak Boga kocham, chce to zobaczyć
  4. plastik czy metal?
  5. UP! Brak obudowy wisco oraz "łapacza powietrza" z dolotu
  6. najebane plaka jedna puszka do środka, druga pod maskę a trzecia pewnie na lakier aż czuć jak się lepi
  7. Hej. Z racji porządków garażowych związanych z wyjazdem na dłuższy czas za granicę pozbywam się tego i owego co mi nie będzie potrzebne. Tym razem padło na felgi które kupiłem i nie zdążyłem założyć A więc: Felgi niemieckiego producenta którego raczej nie trzeba przedstawiać - BORBET Type E w rozmiarze 17"x8" ET 35. Co do rozstawu śrub to jest to 5x112 Z racji że dziury pod śruby/szpilki są dość spore - ok 15mm - z powodzeniem na śrubach pływających wejdą na piasty 5x110 (znany patent z przechodzeniem na pływających z 4x98 na 4x100 powszechnie stosowany), a nawet na piasty 5x108 - osobiście zakręciłem je na piasty Lancii Kappy (5x108) na przymiarkę na ZWYKŁYCH śrubach. Także na upartego spasują do VAG'ów, Alfy, Opla i Kappy Co do samych felg. Stan felg ukazują zdjęcia, ze swojej strony dodam że felgi wyglądają jak po renowacji i jakby po niej nie były zakładane. Moim zdaniem kolor jest nieoryginalny i były malowane. Pomalowane są ładnie, dokładnie jednak widać na nich delikatne ślady użytkowania sprzed malowania, jednak żadnych poważnych, powycieranych rantów, ukruszeń, itp. Lakier na całych felgach bez obić, rys itp. Miejscami delikatne obicia na rantach po prostu od przenoszenia ich - uważam że po założeniu opon nie będzie ich w ogóle widać bo opona całkowicie zasłoni. Co do koloru to jest to moim zdaniem grafit, GUN METAL, z moim zdaniem dodatkiem delikatnego ziarna brązu. Na zdjęciach tego nie widać ale jak dla mnie oczywiście, w słońcu bardzo delikatnie podchodzi brązem Felgi posiadają rant szerokości 3cm Tak więc stan oceniam na 5- Nie ma dekielków, ale do Borbetów to nie trudno dokupić - ok 5zł na Allegro za szt - dekielki 52mm Nie lubię tego określenia bo uważam je często za "chłyt maketingoowy" ale tu je jednak użyję - felgi zdecydowanie lepiej prezentują się na żywo niż na zdjęciu, może są niefotogeniczne a może to prze zdjęcia robione telefonem Mogę zrobić zainteresowanym dodatkowe zdjęcia lepszej jakości, mogę felgi zważyć, zmierzyć itp Felgi mogę na życzenie wystawić na portalu typu Allegro lub OLX Felgi do odbioru i obejrzenia w Kielcach Możliwa wysyłka kurierem Cena: 700zł + KW OCZYWIŚCIE NEGOCJOWALNA Kontakt tu, na PW, mail krzysztofgorski1983@gmail.com lub tel 693-483-163 Pozdrawiam, Krzysztof Po wpisaniu BORBET TYPE E w Googlach Grafice można sobie zobaczyć jak wyglądają w innych kolorach i na autach Np. Podobny kolor na Gulfie IV
  8. Cześć. Robię porządek w garażu przed wyjazdem na dłuższy czas i mam trochę gratów które mi zostały po przebudowie mojego S14. Może się coś komuś przyda. Ceną nieduże bo chce się tego pozbyć a wyrzucić szkoda troszkę tak więc: 1.Chłodnica OEM Cena: 100zł Do chłodnicy mam jeszcze Wisco oraz obudowę Wisco (wisco przechowywane w pozycji stojącej jeśli komuś to robi róznicę) Wisco - 50zł Obudowa - 40zł Komplet - 80zł Komplet wisco, obudowa i chłodnica - 160 zł 2. Miska dolna OEM Cena: 45zł 3. Zbiorniczek płynu do wspomagania Cena: 30zł 4. Osłony termiczne - pompa hamulcowa, turbo, kolektor wydechowy Cena : 20zł/szt Komplet 3szt - 50zł 5. EVAP Cena: 15zł 6. EGR Cena: 20zł 7. Jakiś "pierdolnik" nie pamiętam od czego, mogę zrobić bliższe zdjęcia Cena : 15zł 8. Wspornik kolektora ssącego Cena: 20zł 9. Wzmocnienie przednie z mocowaniem na zamek maski Cena: 50zł Do kompletu posiadam zamek maski z linką i uchwytem do otwierania Cena: 80zł ( zamek linka uchwyt) Komplet - wzmocnienie + zamek+ linka+uchwyt: 115zł 10. Pompa ABS Cena : 60zl Posiadam również wspornik/mocowania do pompy ABS Cena: 30zł za 2szt ( to co na zdjęciu) Komplet z pompą : 80zł 11. Elementy OEM dolotu Ceny do dogadania, zeleży która: 10-15zł Wiadmo, w jakimś komplecie taniej 12. Zawór BOV ProRacingTechnology. Nie jest to żaden chinczyk a dobra rodzima Polska produkcja. Opis jaki kiedyś gdzieś zciągnąłem żeby się dowiedzieć co to za zawór: "Uniwersalny zawór upustowy, z dwutłoczkowym mechanizmem sterowania. Tłoczki wykonane są z materiałów syntetycznych w połączeniu z metalem wysokogatunkowym. Korpus wykonany jest z aluminium anodowanego na kolor niebieski lub czarny. BOV The SUN Motorsport charakteryzuje się małym współczynnikiem tarcia, dzięki czemu jego mechanizm sterujący jest bezobsługowy. Charakterystyka pracy zaworu uzależniona jest indywidualnie od danego pojazdu, w którym zawór jest montowany i od poziomu ciśnienia doładowania. Zawór dostosowuje się każdorazowo do pracy silnika tak, aby niezależnie od obciążenia, można było w pełni wykorzystać potencjał i moc samochodu. Zawór po montażu nie wymaga dodatkowych czynności regulacyjnych." Nowy kosztował coś koło 350zł więc raczej żaden badziew. U mnie hulał na seryjnym doładowaniu i nawet jak na seryjne fajnie "psykał". W pełni sprawny Cena: 100zł Do wszystkich cen należy doliczyć koszt wysyłki ! Wszystkie części sprawne, w dobrym stanie, wyjęte z jeżdżącego auta o przebiegu poniżej 100k Narazie tyle. Jak coś jeszcze znajdę to dorzucę. Ceny można dogadywać, kompletować kilka rzeczy to będzie taniej, co tylko Kontakt: tu, na PW, na Maila: Krzysztofgorski1983@gmail.com lub tel: 693-483-163 Pozdrawiam Tofik
  9. Jeśli z s13 z 89 jest warty w krakowie 200zł to przypuszczam że z 10lat młodszej s14 też ma wartość, taką samą bądź wyższą
  10. łooo Panie, ależ to jest w czterech furtkach musi znaleźć swojego amatora Andy zdaje sie znalazł dla siebie auto juzw Andy, tego co nim Szymon na codzień jeździ oglądałeś? czy ma jeszcze jakiegoś drugiego?
  11. blenda widze jest ale nie idzie zobaczyć który model A ile za postojówkę z tej strony co na zdjęciu? ( od kierowcy)
  12. a blenda przednia jest? jak tak to jaka? w sensie jaki wzór
  13. Snara, w Eclipse stosuje sie mix bo ta skrzynia go lubi po wielu testach stwierdzono za wodą (a tam DSM'y sie dlubie na grubo i wręcz fanatycznie) ze mix tych dwóch jest lepszy niż kazdy z nich osobno. Skontaktuj sie z chłopakami z TEP i dobiora Ci odpowiedniego RedLine'a do twojej skrzyni.
  14. RedLine'a ja zalałem teraz, dobry mój kumpel chyba jako pierwszy zaczął tym handlować w polsce i w sumie nie wiem czy ktoś jeszcze RedlLine handluje to mi zbadał temat i podobnież nie ma lepszego oleju do tych skrzyń. Motule itp stoją dwie półki niżej, Tam są jakieś nanotechnologie itp, także kosmosy http://www.topendpower.pl/p/pl/rd-50304/olej+przekładniowy+red+line+mt-90+75w90+gl-4+0-94l.html Możesz napisać do chłopaków, bardzo rzetelnie Ci odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczace tych sosów Miałem wcześniej Eclipse, tam są nie za mocne skrzynie, a RedLine potrafi przywrócić życie nawet mocno zmęczonej. Tylko do Eclipse stosuje się najlepiej mieszankę tego mt-90 z ShockProofem też z Redline, najbardziej polecany olej do skrzyń Eclipsa na świecie. Dlatego po doświadczeniach z Mitsu jak mi zaproponowano dobrany RedLina do Nysy to się nawet nie wachałem mimo sporej ceny. Do silnika zresztą też zalałem RedLine
  15. JR3 17x9" ET20 moim zdaniem idealnie siada równo z błotnikiem, nie trza dystansów. Laczki 245 z tyłu i 235 przód