Profesor

Moderator
  • Zawartość

    466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana Profesor w Rankingu w dniu 3 Czerwiec

Profesor posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Profesor

  • Urodziny 15.12.1990

Informacje o profilu

  • Auto
    Rs2000/200Sx
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubliniec / Opole

Ostatnie wizyty

3145 wyświetleń profilu
  1. Takie auta jak są w sensownym stanie schodzą w ciągu kilku godzin. Trzeba szukać cały czas. I pytanie jakim stanie tego szukasz, bo jak szukasz igły to możesz szukać i szukać.
  2. Na każdym biegu ?
  3. Zawsze można spolerować
  4. Nie wiem czy taniej nie będzie przerobić
  5. Quba chyba miał
  6. a nie możesz mieć zrobionego bash bar'a?
  7. tak jak pisałem przyszłościowo bo może będzie chciał chłopak więcej. ile tego doładowania będzie musiał więcej dać, gdy da uszczelkę 1.3 czy 1.5
  8. Ja bym przyszłościowo dał grubszą uszczelkę pod głowicę co do sprzęgła to docisk ACT Xtreme i i do tego tarcza nie spiek. Ja mam do tego docisku założoną tarczę Luka. Wcześniej miałem XTD stage 3 i nie byłem tym zestawem zachwycony.
  9. No a sporo projektów ma pod 400 KM / 500 NM Uważam że okolice 500 Nm to to taka bezpieczna granica dla seryjnego SR zresztą skrzynia już też ma biedę z takimi wartościami. Mam skrzynie od Marokalo wiec coś już na ten temat mogę powiedzieć
  10. Asmo ale ty chyba nie przekroczyłeś 500 Nm przy tych wartościach ?
  11. Szyba to raczej na allegro nowa za 500 zł. zakładali mi w Amer polu na oleskiej w Opolu z dorobieniem uszczelki wyszło ok 250 zł za montaż Ps. Fotele seryjne bym raczej sobie odpuścił i odżałował na stołki z r33 GTR
  12. Injectors Rating Required for Specified Horsepower in lbs/hr and (cc/min) Number of Injectors Horsepower 1 2 4 5 6 8 100 59 (620) 29 (305) 15 (158) 12 (126) 10 (105) - 150 88 (924) 44 (462) 22 (231) 18 (189) 15 (158) 11 (116) 200 - 59 (620) 29 (305) 24 (252) 20 (210) 15 (158) 250 - 74 (777) 37 (389) 29 (305) 25 (263) 18 (189) 300 - 88 (924) 44 (462) 35 (368) 29 (305) 22 (231) 350 - - 51 (534) 41 (431) 34 (357) 26 (273) 400 - - 59 (620) 47 (494) 39 (410) 29 (305) 450 - - 66 (693) 53 (557) 44 (462) 33 (347) 500 - - 74 (777) 59 (620) 49 (515) 37 (389) 550 - - 81 (851) 65 (683) 54 (567) 40 (420) 600 - - 88 (924) 71 (746) 59 (620) 44 (462) based on 0.50 BSFC and 85% duty cycle Turbo/supercharged engines should add 10% to listed minimum injector size
  13. Phi swojego też mógł byś opisać a nie spamować na FB
  14. Kurde to wtedy dodasz tylko 3 zdjęcia bo będzie gotowy