owca1

Użytkownicy
  • Zawartość

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana owca1 w Rankingu w dniu 26 Grudzień 2014

owca1 posiada najczęściej lubianą zawartość!

O owca1

Informacje o profilu

  • Auto
    szukam

Ostatnie wizyty

2651 wyświetleń profilu
  1. Witam, Przyszedł czas żeby zrobić małe porządki na półkach. Mam do sprzedania kilka gratów które u mnie zalegają a komuś może się przydadzą. 1. EBC GREDDY profec A. W skład zestawu wchodzi kontroler, solenoid, wiązka. Siedziało w SR20det ale podejdzie do każdego innego silnika. Zestaw kupiłem od Jano86 ale ze względu na przejście na EMU nie jest mi potrzebny. Urządzenie jest sprawne. Niesyty z jednej strony nie trzymają zaczepy obudowy dlatego profesjonalnie naprawiłem taśmą. Cena za całość – 500 PLN + przesyłka 2. Przepływka z32 z kostką. Sprawna. Po przejściu na EMU nie jest mi potrzebna. Kupiłem do Jackob77. (zdjęcia robił jackob77) Cena – 450 PLN + przesyłka 3. Panel climatronic do s13. Panel przyjechał z Japonii razem z samochodem. Jest trochę przykurzony ale przód jest rozbieralny i można się dostać za szybkę żeby przeczyścić. Najważniejsze że jest w 100% sprawny. Wszystkie diody działają, wyświetlacz świeci. Cena – 350 PLN + przesyłka 4. Dystanse. Wszystkie z rozstawem 4 x 114,3. 2 sztuki niebieski – 20mm 4 sztuki srebrne – 25mm Cena za wszystkie – 350 PLN + przesyłka 5. Wtryski 370cc. Sprawne, nie leją, jeszcze są na silniku. Cena 200 PLN Zainteresowanych zapraszam na PW. Odbiór osobisty możliwy w Warszawie i okolicach. Jest też opcja na dostarczenie części na terenie Polski ale to do ustalenia indywidualnie.
  2. Korek wlewu ma otwór przez który mogę tankować bez konieczności odkrecania więc odpowietrzenie jest OK No to update: Włżona nowa pompa. Po 90 km jest to samo. Zmieniony filtr paliwa - to samo. Pompa podpięta na krótko - to samo. Wyjęty regulator ciśnienia pompa ucichła auto zaczęło jechać. Po 5 kilometrach to samo. Panowie pomocy bo kończą się pomysły.
  3. Obie rzeczy? Puść proszę PW z ceną
  4. Panowie potrzebuję waszej pomocy lub wskazówek. Silnik SR20Det, wtryski 370cc, komp EMU. Pompa Bosch 040 (nowa bo poprzednia umarła). Mocowo 315KM. Objawy. Po uruchomieniu samochodu pompa pracuje normalnie czyli cicho. Auto się wykręca i idzie jak wariat. Po okolo 5 może 10 minutach pompa zaczyna wyć i jęczeć (tak jak poprzednia przed śmiercią) i przy 4000 rpm pojawia się odcinka (brakuje paliwa). Odcina bez względu czy jest wklepane czy płynnie przyspieszam. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu 5 minut wracamy do początku czyli pompa pracuje cicho auto jedzie ale po chwili pompa znowu zaczyna wyć i odcina go przy 4000 rpm. Nie wiem czy ma to związek ale nie było problemów od momentu wystrojenia i zalania do pełna paliwem. Teraz mam 3/4 baku. Dodatkowo osadzenie kosza pompy na górze zbiornika ma nieszczelność i wyraźnie widać mokry dekiel (puszcza paliwo). W zasadzie to cała moja obserwacja. Czy komuś coś świta? Może ćwiczył temat. Dzięki i pozdrawiam Marcin
  5. Witam, Poszukuję elementu zamykajacego klapki wlewu paliwa. Ten element który po pociągnięcia linki otwiera klapkę. Najlepiej do s13 chyba ze pasuje od czegoś innego. Pozdrawiam
  6. Z tego co widziałem to chyba stage 2. Tylko że 180 jest z toru wszystko co zjechało z Japonii siedzi w aucie. I w zasadzie się to zapina. Jeśli była chłostana tam to i teraz powyżej 3000 rpm idzie jak dzika i AFR w normie. A na wolnych jest to co jest.
  7. Tak mam wskaźnik. Na wolnych pokazuje 5 w porywach do 7. Po 20 - 30 km świece są czarne. Olej szybko się rozcieńcza i mocno czuć w nim paliwo. Nie ma co zgadywać, same objawy organoleptyczne bez zegara mówią że go zalewa. Minesa się nie stroi niestety. Mam do niego Pivota ale w sumie ch×*# daje. Mam pożyczonego Apexi dla weryfikacji vs. Mines. Nie chcemy tam narobić bałaganu więc nic nie zmieniamy. Ale jak dostał większego MAF to jeszcze bardzie się zalał.Prawdopodobnie (po konsultacjach) mamy przyczynę. Jeśli się okaże że trafiliśmy to przyczyna tej sytuacji bedzi śmieszna i żałosna.
  8. Założyliśmy większą przepływkę ale jest jeszcze gorzej. Przychodzi nam do głowy że to może wina wtrysków. Może 750 to za dużo na ulicę? Na torze mogło być ok jak dostawał wklepane a jaśnie tylko turla to go zalewa.
  9. Sprawdzę napięcie i dam znać. A przepływka jest z redtopa. Który? Sprawdzimy.
  10. Przejrzałem forum ale nic nie trafiłem. Mam problem z redtopem. Ogólnie powyżej 3 tyś rpm idzie jak dziki. Turbo podaje 1 bar. Ale jak tylko obroty spadną poniżej 2500 i dodaję gazu zaczyna szarpać. Mocno. Jak przepne bieg niżej np z 2 na 1 zaczyna jechać. Dodatkowo na wolnych obrotach potwornie go zalewa. Kopci na czarno i w ogóle dramat. Wszystko o czym pisze wystepuje na Apexi Power FC użyczonym dzięki uprzejmości Jano bo mój Mines się wysypał. Zmniejszyliśmy nawet dawkowanie na wtryskach o 65% i nadal kopci i szarpie ponizej 2500. Jedyna poprawa to brak wypadania zaplonu. Czy ktoś może podpowiedzieć jaka jest przyczyna zalewania na wolnych obrotach lub biegu jalowym?
  11. A ja mam pytanie. Czy kupione nowe emu ma już wahają jakąś mapę czy trzeba to pisać? Jaki pieniądz i kogo polecacie w Warszawie?
  12. Dzięki. Nie miałem punktu zaczepienia. Już ogarniete.
  13. Panowie na gwałt szukam bezpiecznika 30a do 200sx s13. Zielona mała kosta. Ktoś coś pomoże?