tomaszlos

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomaszlos

Informacje o profilu

  • Auto
    nissan almera gti

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. no adamus może zostaniesz pionierem ale chyba sa jakieś daughter board
  2. tutaj masz stronke gdzie możesz sobie sprawdzić przeglądy co było robione ilu właścicieli https://www.vehicleenquiry.service.gov.uk/
  3. witam z Łodzi
  4. ty a te pierścienie to czasem 1.2 mm
  5. u nas na rynku są z nieoryginalnych tylko NPR dostepne lub oryginały o grubości 1.3mm musisz szukać pierścieni z sr20de roller rocker czyli z dzwigienkami wiem ,że do ve są takie same pierścionki 1.3mm
  6. ja właśnie kupiłem te pierścienie tp ale do almery gti primer p11 one nie pasują bo mają grubość 1.5 a almerka gti i primera p11 są roler rocker i grubość pierścieni jest 1.3mm ale i tak je zamontowałem bo półki w tłokach powiększyłem a swoją drogą hondziaże polecają te pirścienie tp ale co oni mogą wiedzieć o zabijaniu w swoich 1.6l
  7. nie ma sprawy
  8. witam nismomaniaków
  9. gspec.com stronka polecana http://gspec.com/p-7383-rings-20-de-std-compression-non-rr-det.aspx też miałem kupić OEM ale czasu nie było
  10. czyli jak kupował za 150 zł to pewnie te od sunnego gti i p10 one maja grubość 1.5mm a te z primery p11 i almery gti roler rocker co są to maja już grubość 1.3 i z dostępnością u nas w pl bida jest tylko npr około 300zł albo OEM ze stronki co ci podałem za oryginały wołają 300zł nie wiem ile za przesyłkę krzykneli by
  11. weż ogarnij wymiary pierścieni jeśli są takie jak w sunny gti primerze p10 - to koszt teikoku TP 110zł rickeny nie wiem ile jeśli jak w almie i primerze p11 to wybór bidny NPR albo oryginał chociaż można się pokusić zawsze o ściągnięcie oryginałów w dobrej cenie z gspec.com
  12. sr20de a sr20de to różnica jest w sunny gti primera p10 są inne pierścienie niż primera p11 i almera gti w p11i almie są cieńsze