koyot

Użytkownicy
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O koyot

Informacje o profilu

  • Auto
    200sx s14(a) / MX-5
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2958 wyświetleń profilu
  1. Jeśli chodzi o chłodnicę to jesteś drugi w kolejce. Ale najpierw musi się sprzedać auto.
  2. Raczej nie.
  3. Serio nikt nie szuka Nissana? Szkoda, żeby przestał zimę pod chmurką. Dla nowego właściciela do kupienia okazyjnie: - maska carbonowa - dyfer od Sereny (4,31?) - nowa oryginalnie zapakowana chłodnica KOYORAD - i masa zapasowych części do auta (rozrusznik, alternator i dużo innych gratów)
  4. Na sprzedaż Nissan 200sx s14 przerobiony na s14a. Auto z 94 roku, wystrojone na 360KM/460Nm. Z ważniejszych rzeczy: - nowe wtryski 680cc (ok 500km) - turbo 2871(oryginał) z nowym rdzeniem (ok 300km) - większa przepustnica - panewki ACL Race ( ok 1500km) - nowa pompa oleju ( ok 1500km) - nowy napinacz rozrządu ( ok 1500km) - duża miska oleju - sprzęgło ACT NS1-DHSS - duży FMIC - dedykowany filtr stożkowy k&n - kolektor do turbo rurowy - wydech cały 3' na dwóch tłumikach - gwint z camber plate APEX PERFORMANCE - całe zawieszenie wypiaskowane, pomalowane proszkowo i złożone na poliuretanie 75sha - przednia górna rozpórka TANABE - tylna niemarkowa - przednie hamulce BREMBO od 350z - tył kompletne z 300zx - wskaźniki D1SPEC (turbo, egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju, ciśnienie paliwa) - sonda szerokopasmowa INNOVATE MTX-L - kontroler doładowania HKS EVC3 - komputer z NISTUNE - pompa paliwa (WALBRO 255) na przekaźniku - koła JAPAN RACING JR3 17x8 i 17x9 z oponami całkiem dobrymi oponami FEDERAL Auto do remontu blacharskiego. Jest BEZWYPADKOWE więc myślę, że warto ratować bo tragedii jeszcze nie ma. Foty pokazujące stan auta wyślę zainteresowanym. Cena 28tys do rozsądnej negocjacji. Dla zdecydowanych możliwość zakupu kilku fajnych gratów w mocno okazyjnej cenie. Kontakt 695-425-169
  5. Racja. Kolega pisał, że auto strojone na Nistunie.
  6. Reasumując do planowanych przez kolegę Kowala modów wystarczy seryjna przepływka ale w większej obudowie. Natomiast przepływka z 300zx nadaje się do setupów które przepływki nie powinny już mieć.
  7. Niestety nie mierzyłem napięcia jakie daje przepływka ale ziomek który stroił mi auto twierdzi, że był jeszcze zapas. A skoro 61mm ma potencjał na minimum 360KM ( a nawet więcej ) to zaryzykuje stwierdzenie, że seryjna przepływka umieszczona w rurze 80mm ogarnie bez problemu 500KM.
  8. Bino a możesz to jakoś wytłumaczyć? Mój siedzi w rurze o średnicy 61mm i ogarnia temat.
  9. Racja Binio, a to przy jakim przepływie osiągną maksymalne napięcie zależy od ich średnicy.
  10. U mnie turbo 2871, wtryski 680cc, przepływka "seria", doładowanie 1,45b co daje 360KM i 460Nm. A w temacie potencjału przepływomierzy : i jeden i drugi przepływomierz daje napięcie do 5V. Różni je tylko średnica.
  11. Po co wydawać 400 - 500pln na przepływkę jak można przerobić obudowę seryjne tak aby radziła sobie z większą ilością powietrza?
  12. Krzyh00 ja zapaćkałem tawotem otwartą część łożyska (od strony nakrętki) i jest moim zdaniem ok. Dokręć na ile pozwala klucz i sprawdź czy na łoźysku nie masz wyczuwalnego luzu. Jeśli będzie dokręć jeszcze "z łapy" i po temacie.
  13. 206-284Nm
  14. Łożysko jest z piastą niestety. Cena ok 900pln.
  15. Łożyska są dostępne w Intercarsie. Numer znajdziesz w ich katalogu na stronie. Tylko czas oczwkiwania ok miesiąca...