koyot

Użytkownicy
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O koyot

Informacje o profilu

  • Auto
    200sx s14(a) / MX-5
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

3029 wyświetleń profilu
  1. Mam ale bez piast. Dzwoń 695-425-169
  2. Dokładnie tak. Wał jest wtedy za krótki o ok 2cm i potrzeba dystansu. Stelaże i przewody sprzedane, reszta czeka na sensowne propozycje.
  3. Kolejna obniżka cen: - maska 1000pln - dyfer 900pln - dokładka 700pln - stelaże 300pln - komplet tylnych hamulców z s14 - 300pln - komplet przewodów hamulcowych w oplocie DRIFTWORKS do s14 (tylne używane, przednie nowe) - 250pln Ceny oczywiście do negocjacji. POZDRAWIAM KOYOT
  4. NOWE CENY: - maska 1100pln - dyfer 1000pln - dokładka 800pln - stelaże 350pln Dodatkowo: - komplet tylnych hamulców z s14 - 350pln - komplet przewodów hamulcowych w oplocie DRIFTWORKS do s14 (tylne używane, przednie nowe) - 300pln POZDRAWIAM KOYOT
  5. 1. Maska carbonowa s14a (posiada 2 niewielkie uszkodzenia) - 1300pln 2. Dyfer od Sereny z przełożeniem 4,31, w komplecie dotoczony dystans do wału do s13,s14,s14a (dyfer zacieśniony dwoma najgrubszymi podkładkami więc szpera spina 100%, był dość głośny - wymaga regulacji) - 1200pln 3. Dokładka tylnego zderzaka od s14a Racing, świeżo polakierowana na bordowo (nie doczekała się u mnie montażu) - 1000pln 4. Stelaże pod fotele kubełkowe s14/s14a od kolegi Krzycha (stelaż kierowcy ma nawiercone dodatkowe otwory, na życzenie mogę je zaspawać) - 450pln 5. Kolektor wydechowy SR20DET rurowy, wspawana tulejka pod termoparę EGT - 300pln Zdjęcia wyślę zainteresowanym, kontakt najlepiej telefoniczny. Mile widziany odbiór osobisty dużych gratów. Przy zakupie większej ilości możemy negocjować cenę. Tel 695-425-169 POZDRAWIAM KOYOT
  6. Jeśli chodzi o chłodnicę to jesteś drugi w kolejce. Ale najpierw musi się sprzedać auto.
  7. Raczej nie.
  8. Serio nikt nie szuka Nissana? Szkoda, żeby przestał zimę pod chmurką. Dla nowego właściciela do kupienia okazyjnie: - maska carbonowa - dyfer od Sereny (4,31?) - nowa oryginalnie zapakowana chłodnica KOYORAD - i masa zapasowych części do auta (rozrusznik, alternator i dużo innych gratów)
  9. Na sprzedaż Nissan 200sx s14 przerobiony na s14a. Auto z 94 roku, wystrojone na 360KM/460Nm. Z ważniejszych rzeczy: - nowe wtryski 680cc (ok 500km) - turbo 2871(oryginał) z nowym rdzeniem (ok 300km) - większa przepustnica - panewki ACL Race ( ok 1500km) - nowa pompa oleju ( ok 1500km) - nowy napinacz rozrządu ( ok 1500km) - duża miska oleju - sprzęgło ACT NS1-DHSS - duży FMIC - dedykowany filtr stożkowy k&n - kolektor do turbo rurowy - wydech cały 3' na dwóch tłumikach - gwint z camber plate APEX PERFORMANCE - całe zawieszenie wypiaskowane, pomalowane proszkowo i złożone na poliuretanie 75sha - przednia górna rozpórka TANABE - tylna niemarkowa - przednie hamulce BREMBO od 350z - tył kompletne z 300zx - wskaźniki D1SPEC (turbo, egt, ciśnienie oleju, temperatura oleju, ciśnienie paliwa) - sonda szerokopasmowa INNOVATE MTX-L - kontroler doładowania HKS EVC3 - komputer z NISTUNE - pompa paliwa (WALBRO 255) na przekaźniku - koła JAPAN RACING JR3 17x8 i 17x9 z oponami całkiem dobrymi oponami FEDERAL Auto do remontu blacharskiego. Jest BEZWYPADKOWE więc myślę, że warto ratować bo tragedii jeszcze nie ma. Foty pokazujące stan auta wyślę zainteresowanym. Cena 28tys do rozsądnej negocjacji. Dla zdecydowanych możliwość zakupu kilku fajnych gratów w mocno okazyjnej cenie. Kontakt 695-425-169
  10. Racja. Kolega pisał, że auto strojone na Nistunie.
  11. Reasumując do planowanych przez kolegę Kowala modów wystarczy seryjna przepływka ale w większej obudowie. Natomiast przepływka z 300zx nadaje się do setupów które przepływki nie powinny już mieć.
  12. Niestety nie mierzyłem napięcia jakie daje przepływka ale ziomek który stroił mi auto twierdzi, że był jeszcze zapas. A skoro 61mm ma potencjał na minimum 360KM ( a nawet więcej ) to zaryzykuje stwierdzenie, że seryjna przepływka umieszczona w rurze 80mm ogarnie bez problemu 500KM.
  13. Bino a możesz to jakoś wytłumaczyć? Mój siedzi w rurze o średnicy 61mm i ogarnia temat.
  14. Racja Binio, a to przy jakim przepływie osiągną maksymalne napięcie zależy od ich średnicy.
  15. U mnie turbo 2871, wtryski 680cc, przepływka "seria", doładowanie 1,45b co daje 360KM i 460Nm. A w temacie potencjału przepływomierzy : i jeden i drugi przepływomierz daje napięcie do 5V. Różni je tylko średnica.