Tommo

Gold Member
  • Zawartość

    1941
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    43

Ostatnia wygrana Tommo w Rankingu w dniu 15 Kwiecień 2013

Tommo posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Tommo

Informacje o profilu

  • Auto
    Legacy Turbo, 750iL
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    NMNP

Kontakt

  • Strona URL
    http://
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

15772 wyświetleń profilu
  1. Mam do sprzedania talon na produkty Novola lini Classic Cars o wartości 1500zł. link do sklepu: http://anglocars.pl/kategoria-produktu/novol/ Ważny do końca marca. Przy przekroczeniu wartości dodatkowo 10% zniżki. Oddam za 1000zł. Może ktoś chętny?
  2. jesteś za stary... żeby to ogarnąć Rozumiem aluzję.Zrób mi proszę przysługę i zbanuj dozywotnio żeby nie było wątpliwości i pokusy tu zaglądać. Pozdrawiam wszystkich.
  3. Niech mi ktoś wytłumaczy jak potrafi bo ja nie łapie. Po jaką cholere zakładać gwint do limuzyny, która ma być zwykłym dupowozem ?
  4. 1.Bo to jest luźna gadka w offtopowym temacie ze szczyptą ironii i sarkazmu, (wywołana w moim przypadku czasową nudą w robocie), a nie sympozjum naukowe na uniwersytecie. 2. Porównywać można i często się to robi, choćby po to, żeby uzasadnić wyższość bądź jej brak, jednej konstrukcji nad drugą. 3.Jeżeli chcesz mieć pożytek i zadowolenie z dupowozu w kwocie o jakiej mówisz, to tak naprawdę całą energię należy poświęcić na znalezienie ładnej, zadbanej sztuki, a nie szukaniu konkretnego modelu. Powodzenia w poszukiwaniach.
  5. jano wejdź na 7er. to zobaczysz jakie tam są wojny między zwolennikami 4,4 V8 a 5,4 V12
  6. A takie M73 wciąga go lewą przepustnicą a wypluwa prawym wydechem Mi też SC400 najbardziej się podobają, z tym że na codzienny dupowóz chyba nie najlepszy pomysł. Archaiczne V12 SOHC BMW może UZ'etowi obciągnąć Co do SC4, to używam go jako dupowóz od dwóch lat i jest to zajebisty pomysł. Więc 2-0 dla mnie No tak 1UZ to hiper nowoczesna konstrukcja z początku lat 90' Co do SC400 miałem na myśli fakt że to jednak egzotyk jest do tego nie najmłodszy już , jak coś padnie nietypowego robi się problem i auto stoi tygodniami. A V12 nie polecam do jazdy na co dzień, zdecydowanie UZ był projektowany do wyścigów, tak samo jak RB26, szczególnie wczesne UZ'ty robią przebiegi po milion kilometrów bez problemu i przyjmują ponad 600 koni bez otwierania silnika. SC nie jest żadnym egzotykiem, wszystkie części są dostępne prawie od ręki, to jest po prostu Toyota. Najdłużej musiałem czekać dwa dni na sondę lambda którą moja żona urwała waląc w krawężnik wydechem. Misiu a zrobisz taki test z monetą UZ'em ?
  7. A takie M73 wciąga go lewą przepustnicą a wypluwa prawym wydechem Mi też SC400 najbardziej się podobają, z tym że na codzienny dupowóz chyba nie najlepszy pomysł. Archaiczne V12 SOHC BMW może UZ'etowi obciągnąć Co do SC4, to używam go jako dupowóz od dwóch lat i jest to zajebisty pomysł. Więc 2-0 dla mnie No tak 1UZ to hiper nowoczesna konstrukcja z początku lat 90' Co do SC400 miałem na myśli fakt że to jednak egzotyk jest do tego nie najmłodszy już , jak coś padnie nietypowego robi się problem i auto stoi tygodniami. A V12 nie polecam do jazdy na co dzień, zdecydowanie
  8. A takie M73 wciąga go lewą przepustnicą a wypluwa prawym wydechem Mi też SC400 najbardziej się podobają, z tym że na codzienny dupowóz chyba nie najlepszy pomysł.
  9. Widać że nie znasz rynku aut używanych w Niemczech. Oczywiście są muzułmańskie komisy dla odbiorców z Polski, Rumuni i Rosji ,ale to zupełnie co innego. Jeżeli ktoś szuka takiego rodzynka i akceptuje cenę- moze jechać w ciemno. Niemcy nie cofają licznika, grożą za to bardzo poważne sankcje. Jak zobaczysz historię ich właścicieli w podeszłym wieku (pewne zaraz ktoś wklei reklamę z golfem i staruszką ) , symboliczny przebieg i sammelzustand, to jawi nam się obraz idealnej furki jakiej szukać ze świecą w Polsce. Młodzież raczej tego nie kupi, bo drogi i w automacie- do tuningu bez sensu. Jako dupowóz w serii bardzo fajne autko. Swietnie się prowadzi, ma spory bagażnik. Składane tylne oparcie pozwala przewieść coś dlugiego i ponad gabarytowego. Poza tym jest to bardzo trwałe i niezawodne auto.
  10. Moją ex S14a lubiła jeździć do puki nie włożyłem spieka, więc myślę że źle nie będzie.Aczkolwiek nie upieram się przy rwd, inne opcje też w gre wchodzą. Warunek automat O takie cosik chciołek mieć: http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/200+sx/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:nissan,mdl:200+sx,ger:automatic_gear/pg:vipcar/174910821.html
  11. Ja właśnie szukam ciekawego autka z automatem na żonowóz. Jak mam kupić jakąś cytryne C3 czy innego pełgota, to wole już jakiegoś mintowego klasyka z najlepszych lat motoryzacji zakupić.
  12. http://otomoto.pl/nissan-200-sx-turbo-jak-nowy-z-bawarii-C31527767.html http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/200+sx/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:nissan,mdl:200+sx,ger:automatic_gear/pg:vipcar/187711020.html niezła prowizja korekcja licznika też obowiązkowo
  13. To jest concept car, a nie prototyp. Czyli taka makieta, co przypomina samochód. Niektóre można przepychać, a niektóre wózkami się transportuje . Taki projekt nigdy nie jest dalej realizowany. Ma na celu badać rynek, trendy i zapotrzebowania klientów. To wszystko. Ja myślę, że w końcu Nissan się obudzi i zrobi jakiegoś Datsuna, który będzie fajną alternatywą dla Toybaru np.