Onyx

Użytkownicy
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Onyx w Rankingu w dniu 1 Październik 2014

Onyx posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Onyx

Informacje o profilu

  • Auto
    N16 VE-T
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. P.S. Forge sprzedany. Pozostałe aktualne. Ceny podlegają negocjacji w granicach rozsądku
  2. Sprzedam Aktuatory Wszystkie sprawne z niewielkimi przebiegami. Oryginał Forge'a (tłoczkowy) przewidziany do EVO X u mnie też robił robotę. Możliwa jest w nim zmiana sprężynek, a tym samym poziomu doładowania w zależności od potrzeb. Kpl. nowych sprężynek i tłoczków dorzucam gratis. Cena: 650zł Oryginalne aktuatory Garrett: (445963-7) 430819-0381 0,8 bara - 310zł 700187-1 0,5bara - 210zł Zdjęcia: https://imgur.com/a/tjtbXFK Koszt ewentualnej wysyłki to 20zł po wpłacie na konto lub odbiór osobisty w Warszawie. Kontakt: PW
  3. Ale jaki schemat? Bierz serwisówkę i znajdź pinout seryjnych cewek jak i tych, które chcesz zastosować. Robisz wiązkę i po temacie + ustawienie w EMU paramterów ładowania. Temat cewek jest rozpracowany na lewo i prawo - zastosowanie konkretnych chyba tylko ogranicza wyobraźnia i preferencje/dostępność.
  4. http://sxoc.com/vbb/showthread.php?584905-A-quick-how-to-use-VAG-coil-on-SR20 Tu masz wszystko. Generalnie trzeba bypassować seryjny igniter - w cewkach VAG jest wbudowany w cewkę. Pytanie jest czy na pewno dwell time jest zbliżony czy trzeba go korygować? Tego nie wiem.
  5. Sprzedam turbosprężarkę Garrett GTX2863R z żeliwem AR/0.64. Klasyfikuje jako uszkodzoną do regeneracji, pomimo że działała do samego końca, nie puszczała oleju i trzymala doładowanie, bez pęknięć muszli gorącej. Posiada jednak delikatny luz osiowy i poprzeczny. Cena jaka mnie interesuje to 800zł + ewentualne koszty wysyłki. Wysyłka tylko po przedpłacie. Możliwy odbiór osobisty w Warszawie. Kontakt: PW
  6. Proszę o rezerwację 2szt. 42308XS. PW poszło
  7. Sprzedane - do zamknięcia
  8. Przerób tę co masz Wystarczy pilnikiem zrobić odbicie lustrzane przesłony
  9. Dokładnie, jak pisze Tomek. Grunt żeby były żaroodporne. Jak masz tendencje do luzowania DP a szpilki starczy to daj 2 nakrętki - będzie kontra.
  10. Również polecam Marcina vel Sajfera odnośnie tematów hamulcowych
  11. Prośba o rezerwację i opróżnienie skrzynki PW nie można wysłać
  12. Cześć, Rozważam sprzedaż mojego rodzynka. Topic auta: http://www.nissantech.pl/topic/9272-nissan-almera-n16-sr20det-sr20vet/ pierwszy post nie jest zaktualizowany. Spec obecny jest następujący: Nissan Almera MY'05 Generalnie silnik to SR20VE+T zakuty: tłoki Carillo + korby Manley panewki: ACL race no i rzadki temat czyli wałki z japońskiej wersji VET + przy składaniu motoru wleciał nowy OEM kpl. rozrząd Silnik wbity w dowód. Turbo Garrett GTX2863 Ar 0.64 Aktuator Forge - tłoczkowy (wymienne sprezyny) Sprzęgło ACT XT-G6 Szpera Quaife + przełożenie główne 4,4 Układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec) 3" dolot (SSG) 3" elbow i downpipe (SSG) Spory FMIC z orurowaniem (custom) Pompa paliwa Walbro 255 Świece irydowe NGK Wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza) BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją) Filtr stożkowy A'PEXi Dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL) Sylikonowe węże chłodnicy Mishimoto Dodatkowy wentylator chlodnicy: Spal -ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Nistune + APEXi AVCR - ecu-tune.pl MAP Sensor Motorola MAF z 300zx Turbo Timer HKS Nastawny elektroniczny kontoler zmiennych faz - niezależnie na obu wałkach Wiązka silnika nowa -UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE: Hamulce przód: Brembo 4-tłok Porsche 320mm, klocki Ferodo DS performance tył: 279mm ATE jednotloczek, klocki Galfer Sport FDT 1055 Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge Koni Kit Yellow (amorki Koni + sprężyny H&R) -30mm, regulacja tłumienia Stabilizatory przód/tył Eibach Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan Rozpórka kielichów Ultra Racing Całe zawieszenie na tulejach poliuretanowych 85Sha w obudowach alu RCK kit - sworznie + koncowki drazkow na uni-ballach -INNE MODYFIKACJE: Aluminiowe felgi 7x17" OZ Ultraleggera Dystanse 10mm Wskaźniki: - doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI) - AFR (Innovate MTX-L) Przednie fotele z 350z Fabryczny Bodykit + dyfuzor tylnego zderzaka + splitter przedniego Akumulator przeniesiony do bagażnika - w miejsce kola zapasowego. Możliwość łatwego przywrócenia do serii. Silnik, przekładnia, drążki i reszta zawieszenia ma na te chwilę 6tys km od złożenia Lampy tez są profi przerobione (pozbawione są fabrycznej wady odbłyśników) - zaaplikowane cale wkłady soczewkowe hella - zdjęcia w temacie. Auto bez rzeźby, druciarstwa i oszczędzania. Na sprzedaż wpada seryjna kiera w skórze i fotel z 350z - nardi i kubel sparco zostają u mnie, chyba że nabywca będzie reflektował i się dogadamy. Buda bez korozji, zakonserwowana środkami Valvoline, nie używana w zimę od 7 lat, przebieg budy ok. 92 tys km. Skrzynia dodatkowo profilaktycznie dostała w tym roku rewizję, okazała się na wyrost bo wszytko jest idealnie a przy okazji wjechało krótsze przełożenie główne. Silnik i skrzynia zalewana produktami Millersa. Auto było zakupione jako nowe w ASO. Traktowane zgodnie z przeznaczeniem ale z głową. Osiągi: Moc: 300+ (po zmianach wałków i sprężarki nie mierzone) 0-100: ~ 5s. 1/4mili: ~ 13.9s (po zmianie przełożenia głównego, sprężarki i wałków nie mierzone) Tor Poznań: 1:55 (przy takim cienkim kierowcy jak jak ) Cena wyjściowa 38 tys zł. Oferta ważna do końca stycznia. Kontakt PW.
  13. http://www.mediafire.com/file/bd2i1maycyb0as3/02_EM_EngineMechanical.pdf od strony 67 luz mierzony pomiedzy y-grekiem a krzywką 0,14-0,17 na wszystkich zaworach na zimnym lub 0,2-0,23 na ciepłym
  14. Ja dawałem docisk do przetoczenia, ale nie był zwichrowany ,a tylko minimalnie zużyty/poprzypalany. Po przetoczeniu i obiciu tarczy nowymi okładzinami wszystko działa normalnie. Robił to kolega Erison z turbokillers. Jedyny problem jaki widzę, to u Ciebie trzeba będzie dużo materiału zebrać żeby wyrównać to zwichrowanie, co może spowodować że docisk będzie pracował w trochę innym zakresie pracy i może sprzęgło wyraźnie ciężej pracować jak wcześniej. Aby zminimalizować problemy, o których piszesz wypadałoby oddać również zamach żeby nie było problemu z dobraniem grubości okładzin.
  15. Jak w temacie, sprzedam kompletny kit zawieszenia Koni do Almery N16, czyli Sport Suspension Kit 1140-4031 - zawierający amortyzatory Koni żółte z regulacją tłumienia i dopasowane do amorków sprężyny H&R. Zestaw obniża auto o 35mm Przebieg zestawu to 6 tyś km, głównie autostrady i tor (asfalt). Czyli praktycznie jest jak nowy - stan idealny. Zestaw zawiera kompletne kolumny z górnymi mocowaniami (KYB), odbojami, osłonami (Sachs), itd. Obudowy przednich wkładów odpowiednio przygotowane: wypiaskowane i polakierowane proszkowo przed ich zainstalowaniem. Zestaw gotowy po prostu do założenia na auto. Cena nowego zestawu bez przygotowanych obudów przednich wkładów to ponad 3 tys. zł. Mnie interesuje 1800zł. Chętnych zapraszam na PW