kosiek

Użytkownicy
  • Zawartość

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana kosiek w Rankingu w dniu 4 Lipiec 2016

kosiek posiada najczęściej lubianą zawartość!

O kosiek

Informacje o profilu

  • Auto
    s14a
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    szczecin
  1. IceMan właśnie problem,bo w Szwecji. Pozmieniałem przekaźniki i nic dało. Najdziwniejsze jest to, że po jakiś 2 godzinach walki, sprawdzania całej wiązki, wiązki do pompy itd, chciałem zobaczyć czy odpali, kręcę i kręcę rozrusznikiem i nic, zero odzewu, i tak parę razy, już zrezygnowany pomyślałem a zakręce ostatni raz, i odziwo puścił bąka. A za kolejnym razem z gazem w podłodze odpalił, na początku trochę nierówno pracował, a pochwili już było wszytko ok. Najgorsze jest to że nią mam pojęcia co się zesrało i to mnie martwi.
  2. Mam problem taki jak w tytule. Do tej pory Nissan działa bez zarzutów, nic się nigdy nie działo. Musiałem wystawić go dziś z garażu na chwilę, odpalił bez problemu, chwilę później chciałem go zaparkować do garażu a tu lipa, mogę sobie kręcić rozrusznikiem i się nie odzywa. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone wszystkie dobre. Przekaźniki klikają. Nie wiem dlaczego przekaźnik od pompy paliwa dział tylko przez chwilę później się rozlacza a pompa działa tylko w tym samym czasie co przekaźnik :/ Gdy podłącze pompę na krótko działa jak należy (walbro 255) ale i tak nie chce odpalić. Świece suche, nie zalane.
  3. Ja u siebie przełożyłem same przysłony w soczewce z uk na eu (rhd na lhd)i nie ma problemu. Światło jest rzucane tak jak ori lhd. Na przeglądzie ustawiony została granica światła i cienia i jest tak jak powinno byc. Do samych lamp sie jeszcze nikt nie przyczepił i ich nie sprawdzał bo snop światła pada prawidłowo. Wiec tak naprawde chyba trzeba mieć pecha trafić na jakiegoś upierdliwego diagnostę (lub policjanta)który sprawdza wszystko dokładnie. Ja od paru lat nie mam problemu po zamianie rozbitych lamp.
  4. Problem rozwiązany, przedłużenie dolotu (odsunięcie MAF od turbo) załatwiło sprawę.
  5. http://www.superstreetonline.com/features/1704-toyota-gt4586-consequential-drift/ Calkiem ciekawy swap u Rayan Tuerck'a. Ciekawe co bedzie nastepne
  6. A tak zapomnialem o najwazniejszym, turbo na kulce Garrett GT2871R, po weekendzie zmienie dolot na dluzszy i zobacze czy jest poprawa.
  7. Odme mam tak jak wczesniej, czyli z pokrywy do oil catch tanka i w atmosfere(nie wraca za maf przed turbo), bov szczelny. Nic poza dolotem do turbo nie ruszane
  8. Zmienilem dolot do turbo tzn: od filtra ->maf->turbo i teraz maf jest blizej turbo, po odpaleniu na biegu jalowym obroty sa rowne cos miedzy 900-1000rpm. Po przygazowaniu obroty spadaja prawie do zera i musze powoli wyrownac gazem, zeby silnik nie zgasl. Afr wtedy jest bardzo bogaty 9,5-9 czyli bardzo przelany. W czasie jazdy na obrotach powyzej 2tys jest ok,afr jest ok. na postoju musze go trzymac na gazie min 1,5rpm inaczej go zalewa i gasnie. Czy maf zbyt blisko turbo jest az czuly. Chce tylko sie dowiedziec czy moze to byc przyczyna, w weekend sprawdze dolot na starej dlugosci czy to jest przyczyna.
  9. A czym roznia sie przepustnice z p10 i p11. Wtyczka tps podchodzi z 200sx czy trzeba szukac przepustnicy z wtyczka??
  10. http://allegro.pl/przepustnica-nissan-primera-p10-2-0-16v-90-98-krk-i6736065067.html#thumb/2 Czy ta przepustnica nada sie do sr20det(200sx), generalnie szukam przepustnicy p&p bez zwezki do sr'a.
  11. Driftshop.pl http://www.driftshop.pl/shop/index.php?sr20det,235
  12. Kosiek 2x t-shirt
  13. Jezeli masz dzialajaca i szczelna to ja bym zostawil. U siebie wywalilem bo mialem skraplacz nieszczelny (bralem 2x uzywke i tez nieszczelne byly) wiec stwierdzilem ze wywlam i robie porzadek pod maska(wywalilem wszystko od AC). Na krotkich dystansach da rade jakos przezyc jakis szybki wypad na miasto tez,ale w lato jakis dalszy trip to tragedia jednak, zwlasza jak trafisz na korek. A w czym klima przeszkadza do customowej chlodnicy?
  14. Wystarczy wejsc w odpowiedni dzial