kosiek

Użytkownicy
  • Zawartość

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana kosiek w Rankingu w dniu 4 Lipiec 2016

kosiek posiada najczęściej lubianą zawartość!

O kosiek

Informacje o profilu

  • Auto
    s14a
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    szczecin
  1. Ja u siebie przełożyłem same przysłony w soczewce z uk na eu (rhd na lhd)i nie ma problemu. Światło jest rzucane tak jak ori lhd. Na przeglądzie ustawiony została granica światła i cienia i jest tak jak powinno byc. Do samych lamp sie jeszcze nikt nie przyczepił i ich nie sprawdzał bo snop światła pada prawidłowo. Wiec tak naprawde chyba trzeba mieć pecha trafić na jakiegoś upierdliwego diagnostę (lub policjanta)który sprawdza wszystko dokładnie. Ja od paru lat nie mam problemu po zamianie rozbitych lamp.
  2. Problem rozwiązany, przedłużenie dolotu (odsunięcie MAF od turbo) załatwiło sprawę.
  3. http://www.superstreetonline.com/features/1704-toyota-gt4586-consequential-drift/ Calkiem ciekawy swap u Rayan Tuerck'a. Ciekawe co bedzie nastepne
  4. A tak zapomnialem o najwazniejszym, turbo na kulce Garrett GT2871R, po weekendzie zmienie dolot na dluzszy i zobacze czy jest poprawa.
  5. Odme mam tak jak wczesniej, czyli z pokrywy do oil catch tanka i w atmosfere(nie wraca za maf przed turbo), bov szczelny. Nic poza dolotem do turbo nie ruszane
  6. Zmienilem dolot do turbo tzn: od filtra ->maf->turbo i teraz maf jest blizej turbo, po odpaleniu na biegu jalowym obroty sa rowne cos miedzy 900-1000rpm. Po przygazowaniu obroty spadaja prawie do zera i musze powoli wyrownac gazem, zeby silnik nie zgasl. Afr wtedy jest bardzo bogaty 9,5-9 czyli bardzo przelany. W czasie jazdy na obrotach powyzej 2tys jest ok,afr jest ok. na postoju musze go trzymac na gazie min 1,5rpm inaczej go zalewa i gasnie. Czy maf zbyt blisko turbo jest az czuly. Chce tylko sie dowiedziec czy moze to byc przyczyna, w weekend sprawdze dolot na starej dlugosci czy to jest przyczyna.
  7. A czym roznia sie przepustnice z p10 i p11. Wtyczka tps podchodzi z 200sx czy trzeba szukac przepustnicy z wtyczka??
  8. http://allegro.pl/przepustnica-nissan-primera-p10-2-0-16v-90-98-krk-i6736065067.html#thumb/2 Czy ta przepustnica nada sie do sr20det(200sx), generalnie szukam przepustnicy p&p bez zwezki do sr'a.
  9. Driftshop.pl http://www.driftshop.pl/shop/index.php?sr20det,235
  10. Kosiek 2x t-shirt
  11. Jezeli masz dzialajaca i szczelna to ja bym zostawil. U siebie wywalilem bo mialem skraplacz nieszczelny (bralem 2x uzywke i tez nieszczelne byly) wiec stwierdzilem ze wywlam i robie porzadek pod maska(wywalilem wszystko od AC). Na krotkich dystansach da rade jakos przezyc jakis szybki wypad na miasto tez,ale w lato jakis dalszy trip to tragedia jednak, zwlasza jak trafisz na korek. A w czym klima przeszkadza do customowej chlodnicy?
  12. Wystarczy wejsc w odpowiedni dzial
  13. Tez jestem chetny
  14. Kupie tylne swiatlo przeciw mgielne, to w zderzaku przy tablicy rejesyracyjnej z lewej strony oczywiscie.
  15. Sprzedam kompletne zawieszenie, tzn cale kolumny przód/tył sprężyny Apex : przód/tył -35mm oraz amory przód: seria, tył: koni żółte. Zawieszenie oczywiście używane, amory bez wycieków, sprężyny bez pęknięć. Cena 350pln + wysyłka