willow

Użytkownicy
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana willow w Rankingu w dniu 11 Styczeń 2014

willow posiada najczęściej lubianą zawartość!

O willow

Informacje o profilu

  • Auto
    200sx s14
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    olkland

Kontakt

  • Strona URL
    http://teijouisenkai.blogspot.com/
  1. Pasek ok. nie ślizga naciąg odpowiedni.
  2. Pany i panewki, sprawa dość poważna... mianowicie przy kręceniu kierownicą czuć wibracje na kierownicy [wibracje trzepanie przednimi kołami]. Objaw występuje na postoju jak i przy jeździe, uliczki osiedlowe małe łuki zakrętów. Pojawiło się to po około 2500 kilometrów po swapie i złożeniu samochodu. Mam s14 z SR zero problemów zero jakichkolwiek podobnych objawów. Problem pojawia się po około 10 mi po odpaleniu. Płyn nie bąbelkuje nie zapowietrza się j w zbiorniczku nie wyrzuca go na zewnątrz. Podmieniłem: - amortyzatory i łożyska na kolumnach. - zbiorniczek płynu od wspomagania i olej [brak opiłków] - pompę wspomagania z silnika SR - magiel. jakieś pomysły ? ;p
  3. Hej Szukam kpl sprężyn obniżających na tył do 200sx. s13
  4. Zwykły zestaw wystarczy. Nie kupuj samych wkładek [ sprężynek ] bo pod to ustrojstwo jest specjalny gwintownik z magicznym skokiem ;p
  5. Sprzedam sportowe pasy szelkowe Sparco 3cale 4 pkt czarne stan jak na foto [fia 2014] cena 300 zł wysyłka za pobraniem + koszty wysyłki
  6. VTC raczej byś słyszał przy pierwszym odpaleniu [np. po nocy ] ze żegota, po wejściu na obroty powinno ucichnąć, u mnie słychać jak już trochę silnik pochodzi, zaryzykuje z mechaniką. I tak co jakiś czas tam trzeba zaglądać ale przynajmniej zniknie [efekt niby nie napełnionego kasatora] zresztą w moto mają przeważnie mechaniką działa, jeździ to chłopaki regulują obstawiam ze sie sypie przez większe wałki. Temat do zamknięcia.
  7. Hej. Spotkał się ktoś z was z przeróbką hydraulicznych kasatorów [kompensatorów] na mechanikę, jakie są wady zalety takiego rozwiązania, jakie zalety. Z tego co gdzieś udało mi się wyczytać, wkładają mechanikę jeśli chcą kręcić silnik na wyższe obroty [praktykowane w N/A] Borykam się z problemem od dłuższego czasu i zastanawiam sie czy kupić OEM czy mechanikę Tomei, mam u siebie wsadzone wałki BC stage 2. Miałem oem kastory, po jakimś czasie a dokładnie po 2 latach użytkowania zaczęła "klepać" góra, zmieniłem je na zamienniki firmy OP z inter ale zaniepokoiły mnie otwory każdy kastor miał inną średnice, skompletowałem tak ze 4 z mniejszymi otworami poszły na jeden wałek a z większymi na drugi, oczywiście od razu wyregulowałem wysokości zaworów, po dwóch latach ponownie problem powrócił. Ponowna regulacja z zmianą oleju an MOTUL 15W50 dalej ten sam problem [kasator po napełnieniu olejem dał się ugiąć pod naciskiem palca wiec go wymieniłem na stary ''sprawny OEM" ] i dalej to samo ... Na pewno nie jest to VTC problem występuje w hmmm dziwnych okolicznościach. Mianowicie gdy odpalę silnik i jest zimny jest cisza.Olej dojdzie do 25/30 st zaczyna się klepanie jak w starym gruźliku, silnik się rozgrzeje do 75/80 st zrobię około 20 km kilka razy dostanie w palnik i się uspokaja.. nissan 200sx s14 SS20DET z VTC
  8. mam z rozwaloną gorącą stroną
  9. Kanapka. u mnie jest auto-gauge pod czujniki /mocal bez termostatu na chłodnice. Pamiętaj o sprawdzeniu uszczelnień / o ringów przy kanapce żeby nie było wycieków / zapoceń [klucz 26mm zjechany ba tokarce, cienka ścianka, + splanowanie nasadki bo śruba do przystawki jest dość cieką normalna nasadka lubi się "omsknąć " ]
  10. Szukam nominalnego bloku do SR20DET [nie frezowany, bez rys na cylindrach] Nominalne tłoki 4 sztuki
  11. Uszczelniacz wału tył Suzuki Grand Vitara JB419XD 11344-67JG0-000 80 zł Łożysko kola Nissan X-TRAIL M9R 39774-JA10E 120 zł
  12. Do sprzedania mam 3 kpl tuleje magla Nissan 200sx s14/s14A Kolor czarny 85shr http://zapodaj.net/e63c90338ff41.jpg.html Cena za kpl 45 zł + koszt kuriera , paczki