MEFisto087

Użytkownicy
  • Content count

    342
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

MEFisto087 last won the day on March 15

MEFisto087 had the most liked content!

About MEFisto087

  • Birthday 01/30/87

Profile Information

  • Auto
    200sx s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Mazowsze
  1. ebc

    sprzedane. do zamkniecia
  2. ebc

    Po dwóch sezonach w aucie sprzedaję jedno z najlepszych urodzeń na rynku RWD Power Mini-Display. (sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu przesiadki na wersję w zegary). + wiązka pod s13/s14/s15 + wydrukowana instrukcja Mini-Display- jest to rozbudowane ebc + 7 zegarów (z ustawianymi alarmami i zapisem wartości peak) + sterowanie dwoma wiatrakami + shift light, dorzucam do tego bardzo solidną wiązkę wykonaną przez driftshop.pl pasującą do Nissana 200sx (s13/s14/s15 z ca18det/sr20det) wtyczka na czujnik boost pod czujnik autoguge, wtyczka na czujnik ciśnienia oleju pod czujnik autoguge serii stepper motor (3 pinowy ze stabilizacją napięcia), wtyczka IAT pod standardowy czujnik boscha reszta wtyczek na złączach superseal (hermetyczne olejoodporne) wystarczy podpiąć dwa zasilania, masę i sygnał obrotomierza i wszystko działa, Dokładam jeszcze wydrukowaną instrukcję obsługi z rozpisanym pinoutem i funkcjonalnościami mini-dyspalya . Mini-Dyspaly opis producenta: Mini-Display to urządzenie zaprojektowane przez firmę RWD POWER i wykonywane całkowicie w Polsce z najwyższej jakości podzespołów. Jest to uniwersalne urządzenie monitorujace parametry silnika i kontroler doładowania w jednym. Urządzenie jest rozmiarów minimalnie mniejszych niż radio samochodowe. Dzięki temu możliwa jest jego zabudowa w każdej kieszeni rozmiaru DIN1. Parametry monitorowane przez urządzenie: - BOOST (wyświetlacze LED 7-segmentowe + linijka diodowa naokoło) - temperatura wody (wyświetlacze 7-segmentowe) - temperatura oleju(wyświetlacze 7-segmentowe) - EGT (temperatura spalin) - IAT (Intake Air Temp. - temperatura powietrza w dolocie) - ciśnienie oleju - napięcie akumulatora Możliwe jest jednoczesne obserwowanie wszystkich tych parametrów. Dodatkowo urządzenie odbiera sygnał obrotomierza (dowolnie go przeskalowując - przydatne przy swapach aby obsłużyć oryginalny obrotomierz). Sygnał obrotów silnika użyty jest również w funkcji SHIFT LIGHT (kontrolka na urządzeniu oraz WYJŚCIE ZEWNĘTRZNE - np. zewnętrzna duża lampka zmiany biegu). Dodatkowo boost kontroler umożliwia utworzenie mapy doładowania w funkcji obrotów silnika. WYJŚCIA (ALARM, AUX) - wyjście ALARM (może wysterowywać buzzer dźwiękowy, dużą lampkę alarmu itd.) - wyjście AUX WT (wyjście przypisane do temperatury wody) - np. sterowanie wentylatorami - wyjście AUX OT (wyjście przypisane do temperatury oleju) - np. sterowanie wentylatorkiem na chłodniczce oleju BOOST KONTROLER Zaawansowana obsługa doładowania za pomocą solenoidu sterującego. Możliwość stworzenia pełnej mapy doładowania w funkcji obrotów silnika (od 1000RPM do 10000RPM z krokiem co 500RPM). Dostępne 2 zestawy ustawień (SET1 i SET2), które można przełączać w dowolnym momencie (np. mapa na miasto i na tor). Zaawansowany loger boostu w dowolnym momencie pozwala oglądać wykres zarejestrowanego doładowania w funkcji RPM. Daje to możliwość dokładnego sprawdzenia charakterystyki doładowania, oraz jest ogromną pomocą przy diagnostyce i strojeniu auta. Funkcja boost kontrolera wymaga dowolnego solenoidu wykonawczego (N75, MAC, seryjny z s14 itd.) ALARMY Możliwe jest dowolne ustawienie alarmów MAX i jeśli potrzeba MIN na wszystkie rejestrowane parametry. Wiązka opis producenta: Wiązka zawiera następujące przewody (każdy we własnej koszulce ochronnej): - przewód czujnika WT (temperatury wody) - przewód czujnika OT (temperatury oleju) - przewód czujnika IAT (temperatura w dolocie) - przewód czujnika EGT (termopara typu K) - przewód czujnika OP (ciśnienia oleju) - przewód czujnika BOOST (ciśnienie doładowania i podciśnienie) - przewód solenoidu sterującego WasteGate turbo (np. MAC) - przewód do sterowania przekaźnikami wentylatorów (wentylator WT-temperatury wody i OT-temperatury oleju) - przewód do podłączenia z wiązką silnikową (zasilanie +IGN, GND, zasilanie solenoidu WG, RPM-sygnał obrotów silnika) Dodatkowo wiązka zawiera głośny BUZZER (alarm dźwiękowy). Na chwile obecną taki zestaw w driftshopie kosztuje ok. 1400pln Ja swój oddam za 1000pln z przesyłką Zdjęcia mojego egzemplarza pod linkiem => http://drive.google.com/drive/folders/1-MX4ixTlaNAZrx6zfhKNBYEktM3wER9A?usp=sharing
  3. Generalnie jeżeli chodzi o SR20 N/A to albo na start idziemy w wersje Autecha z s15 albo neo z primer i konwersja na rwd
  4. ten projekt staną zanim się poważnie zaczął :/
  5. Dzięki i nawzajem
  6. Dinozaurem panie
  7. przesadzasz trochę, ale fakt w dobie facebooka i szukania fejmu w internecie, ludzie zakładają funpage auta na fb zamiast tematu na forum :(
  8. 2. - Fotele lepsze od serii to z GTR R32/33/34 z innych wersji Skayów nie są zbyt rewelacyjne
  9. napisz do Boriego - powinni mieć ciekawego hydraulika
  10. masz świadomość że seryjny ręczny w s13 jest bardzo dobry i zastąpienie go hydrołapą na seryjnym zacisku pogorszy jego pracę? 1) tak można 2) Logiczniej jest przejść na jakiś większy zacisk i tarczę (możesz zostać na rozstawie 4x114,3 - ale liczysz się z wierceniem rozstawu w większych tarczach)
  11. Lampy są symetryczne, mają tylko oznaczenie TOP(góra) Moc 45W Barwa światła 6500k (zimny biały) Światła drogowe 2700LM (świeci się górny pasek + środkowa dioda w środkowym pasku) Światła długie 3200LM (świeca się wszystkie diody) Obudowa stop aluminium, klosz pc Klasa szczelności IP67 Wtyczka H4 (taka sama jak w naszych nissanach, p&p) Żywotność ok. 30000 godzin (u mnie na aucie przez jeden sezon więc mocno się nie wypaliły) Lampy siadają idealnie zamiast oryginalnych kloszy, wszystkie regulację zostają fabryczne. Świecą naprawdę jasno i oświetlają wszystko (bezporównania do ori lamp) I co by nie było za fanie: Lampy nie posiadają homologacji drogowej. Odcięcie światła górne, dolne, boczne - w sumie jakiekolwiek nie istnieje. Jedna lampa ma porysowany klosz - uszkodzenia do spolerowania. Czyli bardzo fajne lampy do driftowozu - dość nietuzinkowe i z tego co się orientuje jedyny taki komplet na s13 w Polsce,nie polecam na tym jeździć po drogach publicznych, bo po prostu oślepia się ludzi z naprzeciwka. Tak to wyglądało przez sezon 2017 na moim aucie. Lampy do oddania za 200pln + koszt wysyłki
  12. napisz do Owcy, może jeszcze mieć ebc
  13. sprawnej brak
  14. up