Golec

Użytkownicy
  • Content count

    691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Golec last won the day on January 11

Golec had the most liked content!

About Golec

  • Birthday 07/01/93

Profile Information

  • Auto
    Nissan s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Piaseczno

Contact Methods

  • Gadu Gadu
    3467240
  1. - na czym stroić, wszystko zależy jakim budżetem dysponujesz. Budżetowo będzie zastosować DET3 z wbudowanym mapsensorem, odpada Ci wtedy koszt przepływki. Nistune moim zdaniem jest lepszym rozwiązaniem od DET-a, jednak dobrze by było zmienić przepływne na 300zx. Najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest EMU, pozbywasz się przepływki, robisz dla pewności nową wiązkę, albo przerabiasz ori, masz kompa z ogromnymi możliwościami i oczywiście możesz go wykorzystać z innym silnikiem. wtryski P&P 440 siadaja z rb26 i sunny gti-r, jednak do 350hp mogą nie wydać. Siadają też wtryski z EVO 560ccm, trzeba tylko delikatnie rozwiecić listę wtryskową.
  2. Napisz do cziko, może coś ma
  3. wypruje swoją maglownice to Ci zmierzę, ale z tego co pamiętam to po 6mm na stronę
  4. Tak na opis to wróżenie z fusów. znam wiele przypadków gdzie po wymianie szklanki dalej klepią bo nie napełniają się prawidłowo olejem. Jedyna opcja to je wyjąć, sprawdzić która nie domaga i pomóc jej się odpowietrzyć na stole.
  5. u mnie powinna się znaleźć jakas seria
  6. Ale piękny srebrny lakier <3
  7. Swoją drogą też trzeba mieć czas aby aktualizować posty na forum, wszyscy wiemy ile się schodzi z napisaniem dobrego postu, wstawienie zdjec, opis itp. Ja jednak regularnie przeglądam forum i jak coś więcej zrobię przy swoim aucie to aktualizuje temat Fora w sumie zostają dla starych wyjadaczy, na fb szybciej jest dodać post i szybciej uzyskuję się odpowiedz. Śmiać mi się chce, jak komuś się pisze, aby szukał na forum informacji o swoim problemie, to nie potrafią się odnaleźć na forum, albo dopiero zakładają konto, a i tak finalnie dowiedzą się wszystkiego na fb.
  8. Skrzynia zarezerwowana
  9. Cześć, do sprzedania mam części silnikowe z projektu znajomego. CA18 po awarii tłoków - popękały półki A wiec na sprzedaż jest: - Blok silnika, po szlifie na pierwszy nadwymiar (83.5mm), bez rys na gładziach cylindrów, super widać ślady honowania - cena 200zł - Wał korbowy nominał, przy rozbiórce panewki w super stanie - 900zł - Głowica z kolektorem ssącym i wydechowym - 400zł - Zestaw sprzęgła, zamach seria, tarcza seria okładzina organiczna do nabicia, docisk wzmocniony na podstawie seryjnego - 400zł (mogę oddać tarcze do obicia zwykłą okładziną albo kevlarem, należy doliczyć koszt obicia) - Uszczelka głowicy Cometic 1.9mm, raz skręcona, po oczyszczeniu można drugi raz zakładać - 300zł - Śruby głowicy ARP, raz dokręcone, mogę wykonać pomiar długości dla zainteresowanego - 350zł - Skrzynia biegów CA18, w pełni sprawna, nie hałasowała, nie zgrzytały biegi z seryjnym shifterem - 400zł - Turbo JRspec GTX2860RS Hybrid Ceramic BB + restyktor olejowy - turbo praktycznie nówka sztuka, było założone w tym silniku, z początku obwinialiśmy o awarię właśnie turbo, bo w dolocie było bardzo dużo oleju. Została odesłana do FMIC na reklamacje, rozebrana sprawdzona, założony nowy wirnik, uszczelnienia, łożyska i wyważona na nowo. Czyli praktycznie nowe turbo z zerowym przebiegiem. Jest na nie rok gwarancji w FMIC. Bardzo fajnie się sprawdziła w CA18, 3000 RMP 1Bar doładowania przy lajtowym strojeniu, fura naprawdę przyjemnie chodziła. Nowa kosztuje w FMIC ponad 2900zł - mogę ją oddać za okolice 2800. Ceny oczywiście do rozsądnej negocjacji, należy doliczyć koszta przesyłki. kontakt pw, facebook ChassisGarage. Zdjęcia produktów mogę wykonać na prośbę zainteresowanego. W razie jakby ktoś był zainteresowany zakupem całości, mogę wykonać pełny remont silnika. Koszta i cześci do dogadania. Pozdro.
  10. Nie chcesz wznowić produkcji?
  11. Kupione, do zamkniecia
  12. Jak w tytule, kupię wal korbowy ca18, najlepiej nominał, jednak nie pogardze też takim na 1 szlif. Sprawa napięta jak plandeka na żuku