Krakers

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krakers

Informacje o profilu

  • Auto
    s14
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  1. Szukam części do S14 - błotniki przód - maska - zderzak przód - grill - błotnik lewy tył Kolor obojętny
  2. Szukam laminatowych błotników (przód i tył) najlepiej w seryjnym wymiarze lub jak najmniej poszerzające. To co znalazłem to minimum 25/30mm na stronę.
  3. Wiosenny UP! nikomu się nie przyda po zimowych modach??
  4. kierownica+naba s14 - cena i jaka średnica?
  5. Jak w temacie: kompletny zestaw, używany http://img62.imagesh...20/15955025.jpg Cena: 650 PLN z przesyłką
  6. widocznie zależy od firmy produkującej naby, bo w niektórych numery katalogowe się różnią :/ no cóż info zostanie dla potomnych :-)
  7. Sender, Z r33 Do s14 czyli wieloklin pasuje?
  8. Pytanie z cyklu: "TAK lub NIE" czy naba z r33 pasuje na wieloklin s14?? ktoś ma potwierdzone infromacje, bo opcja "szukaj" mi nie pomogła?
  9. Panowie ,kto sprzedaję części karoserii do s14/a? na allegro ubogi wybór...
  10. Jak jest w końcu z tymi sondami lambda? Czy mogę użyć dowolnej z Nissana, pod warunkiem tego samego gwintu? Jeśli nie to od czego pasuje? PS. może ktoś z Krakowa ma pożyczyć na podmianę?
  11. Oznaczenie na lampach zespolonych HC i HR to odpowiednio światła halogenowe mijania i drogowe ,więc takie oznaczenie w dalszym ciągu nie zezwala na montaż "xenonów" By było legalnie musimy mieć oznaczenie DC-ksenonowe światła mijania ,DR-ksenonowe światła drogowe czy też DC/R-ksenonowe światła mijania lub drogowe.
  12. Ten z rozbitą szybą to chyba był sprowadzony z Niemiec i stał w okolicach Wrocławia:) Ten model z linka stał długi czas w Białym Stoku, czy w okolicach i nagle pojawił się w Busku:) Na TK ktoś pisał o tym samochodzie - ja się na niego nie zdecydowałem... Niech Cię też nie odstrasza niska cena, czasem ktoś może sprzedawać nie do końca wiedzieć co tak naprawdę ma - ja tak trafiłem swoją 14tkę Pozdro i powodzenia
  13. przecież liczba oktanowa to tylko odporność paliwa na spalanie stukowe, więc nie ma prawa 'dodać' mocy bez uprzedniej ingerencji w samochód... Większości 'normalnych' kierowców wydaje się ,że po zatankowaniu nawet 98tki zamiast 95tki silnik ma większą moc, ale tak naprawdę chodzi ciszej i równiej ,co za tym idzie chętniej się "dodaje gazu" i auto 'lepiej jedzie' co do sprawdzania spalania "na lampkę" to chyba nie jest zbyt miarodajne ,a już na pewno jest obarczone dużym błędem:)
  14. 1) Może wyczyszczenie przepływomierza by pomogło? 2) Zawsze możesz wyregulować wolne obroty i może sprawdź w jakim stanie jest silnik krokowy. Nie wiem czy w Nysach też tak się dzieje ,ale czasem przepustnica może się zawieszać... PS. Czym zatkałeś wąż za przepływką?
  15. Nic podobnego! Jeżeli cały zestaw nie przekracza 3500kg ,to można jeździć na samo B, pod warunkiem ,że DMC przyczepy jest mniejsza od masy homologowanej(własnej) pojazdu ,który ją ciągnie. Dodatkowo ,w szczególnym przypadku zestaw może ważyć do 4250kg ,jeżeli samochód waży do 3.5t a holowana jest tzw. przyczepa lekka (dmc 750kg). Kategoria BE to już teoretycznie zestaw do 7ton.