moryc7

Użytkownicy
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Nowa cena !! 13 500 zł do negocjacji !!
  2. Samochód był moim wieloletnim oczkiem w głowie - w moich rękach jest od 9 lat. Jeździ tylko latem, rocznie robi około 1000 - 2000 km (zlot nissana i kilka przejażdżek po mieście). Fabrycznie był czarny i był podstawową wersją z silnikiem 1,6 na gaźniku 90KM, teraz pod maską jest 2.0 250KM i 300Nm. Kilka lat temu przeszedł całkowity remont blacharski i dostał nowy lakier z palety GTRa, fajnie skomponowany bodykit: dokładka przednia GTI, unikatowe dokładki na progi Pfeba, dokładka zderzaka tylnego Pfeba, spoiler Ms Design - z wyciętą środkową nóżką. Do tego lampy przednie z wkładami wykonanymi w całości wg własnego projektu i kierunkowskazy typu Clear - zabieg stylistyczny mocno odświeżający przód pojazdu. Nadwozie typu targa: zdejmowane szklane panele dachowe, dzięki czemu mamy namiastkę cabrio (zostaje tylna szyba i słupek wzmacniający karoserię między przednią i tylną szybą) - w połączeniu z drzwiami bez ramek szyb tworzy to fajny efekt Hamulce: 4ro tłoczkowe zaciski z Nissana 300ZX Twin Turbo, tarcze nacinane 280mm, pompa hamulcowa z Nissana 350Z. Zawieszenie: gwint z golfa 2/3 generacji, dopasowany do Nissana 100nx. Pod maską silnik sr20de czyli jednostka z wersji GTI (swap plug&play w całości na oryginalnych częściach z wersji GTI - silnik, skrzynia, półosie, wiązka elektryczna, zegary). Fabryczne parametry: 2.0L 143KM, do tego dołożony kompresor, wystrojone komputerem piggy back Ecumaster DET3 na doładowaniu 0,3bar było 200KM i 250NM, później na 0,7bar około 250KM i 300NM. Spalanie w trasie 9L/100km, na mieście to już zależy jak się jeździ, ale kusi do szaleństw i wtedy utrzymuje się w okolicy 12-15L/100km. Ustawiona procedura startu - strzela ogniem na prawie pół metra Układ wydechowy przelotowy z aktywnym tłumikiem końcowym z przepustnicą, żeby było głośno lub cicho - dzięki temu w trasie da się spokojnie jechać i wydech cichutko mruczy, natomiast po kliknięciu przełącznika wydech dosłownie chce urwać głowę. Koła 17" (CZARNE wieloramienne felgi, widoczne na ostatnim zdjęciu) z fajnymi oponami szerokości 205 - fajnie się to trzyma drogi, ale ma tyle mocy że bez problemu traci trakcję jeśli się tego chce i zdecydowanie wklepie gaz w podłogę. Konwersja rozstawu śrub na 5x114,3: bardzo popularny rozmiar i dużo ciekawych felg na rynku. We wnętrzu: elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie sterowane lusterka, centralny zamek, sportowa kierownica, dodatkowe wskaźniki: EGT, BOOST, OIL TEMP, OIL PRESS. Wiadomo, jak każde tuningowane auto - ma jakieś bolączki mniej lub bardziej uciążliwe. Generalnie to tak: wnętrze częściowo rozebrane (ale wszystkie części są) i przygotowane pod zabudowę bagażnika z audio lub airride i rollbarem zamiast tylnej kanapy - powycinane na wymiar płyty mdf i wykonana konstrukcja pod nie - do obszycia lub laminowania (wykończenie wg własnego pomysłu nowego właściciela) lub możliwy powrót do full oryginału. Poza tym lewy przedni amortyzator trzeba rozebrać i złożyć bo chyba źle usiadła sprężyna w misce bo strzela przy skręceniu jakby przeskakiwała. Dolot można by było wyciszyć (oprócz zaworu bov otwartego ciągle na wolnych dołożyć dv z powrotem w dolot żeby nie robiło przeciągu na wolnych - w przeciwieństwie do turbosprężarki kompresor ładuje non stop i trzeba cały czas upuszczać nadciśnienie). Kolejna rzecz to sprzęgło- obite przed strojeniem kevlarem i nie bardzo chce trzymać jak się mocno wklepie gaz - jest cholernie dużo niuta już z samego dołu, także albo obić na nowo albo pomyśleć nad jakimś spiekiem, lub wzmocnić docisk i będzie git. Klasycznie w skrzyni od sr20 piątka lubi wyskakiwać - trzeba trzymać rękę na lewarku przy mocnym dodawaniu gazu w trasie. Znany problem i do zrobienia bez problemu akurat przy zabawie ze sprzęgłem. Z blacharki błotnik lewy przód- zeszłej zimy ktoś nawracał korzystając z mojej posesji i wcofał mi w auto, po czym uciekł. Do wypchania od środka, zrobienie zadmuchu i lakierka. Można pomyśleć powoli o ponownej konserwacji podwozia. Mam do tego miliony części które dorzucam do auta - prawie całe drugie wnętrze się złoży, jakieś silnikowe, coś tam z bodykitu itp Więcej o aucie można poczytać w tym temacie na forum: https://goo.gl/kGV7Dj - pełna relacja z wszystkich zmian Cena: 15 000 zł do negocjacji Tel: 604 80 83 86 Do obejrzenia w Zakopanem
  3. Silnik po generalce: szlifowanie i planowanie bloku, planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy, docieranie gniazd, szlifowanie i prostowanie wału, kątowanie i osiowanie korb, nowe panewki King Racing: główne, korbowodowe i oporowe, nowe pierścienie OEM Nissan, nowe uszczelniacze wału przód i tył, nowe wszystkie uszczelki w silniku, magnetyczny korek w misce oleju, nowe świece NGK BKR7E-11, zalany olejem 10W40 Motul - zerowy przebieg od remontu Sprzęgło spiek RPS, lekkie koło zamachowe RPS, Short shifter, nowe osłony przegubów Centralny intercooler FMIC, grube orurowanie dolotu, stożek Układ wydechowy 3 cale przelotowy Elektronika: Komputer ECU Mine's, HKS Tubotimer, HKS FCD, HKS AFR, HKS EVC, Akumulator w bagażniku w Carbonowej kuwecie Felgi RAYS Sebring Vesta 15" Made in Japan Hamulce: Klocki EBC Red Stuff Ceramic, tarcze wentylowane Tarox G88 Gwintowane zawieszenie TEIN Japan z regulacją wysokości i twardości, Camber plates TEIN, Camber bolts, Rozpórki przód i tył, poliuretanowe tuleje Kierownica Momo, gałka zmiany biegów Sparco, Przyciemnione wszystkie szyby, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, slot na parasolkę w słupku B kierowcy, elektrycznie składane i regulowane lusterka, elektryczne szyby, centralny zamek z pilotem Komplet dokumentów opłaconych i przygotowanych do rejestracji w PL ze zgodą w sprawie krótkiego VINu Drugi komplet reflektorów LHD Do zrobienia: skręcenie układu dolotowego, skręcenie wydechu, podpięcie węży chłodzenia i zalanie układu płynem, podpięcie wiązki silnikowej, zalanie skrzyni biegów olejem, lakier i blacha bez rewelacji (jak to w starym Japońcu) - widać, że auto przez te 28 lat miało jakieś przygody, do wyciągnięcia małe wgniotki na masce i dachu (złośliwy sąsiad), dobrze by było go zakonserwować i odmalować, na końcach progów pojawiają się ogniska korozji, pas przedni odgięty przy wciąganiu na lawetę (auto zblokował wydech a laweciarz wciągał wyciągarką), opony do zmiany. Cena: 30 000 zł Tel: 604 80 83 86 Do odbioru w Zakopanem
  4. Witam, potrzebuję komplet pierścieni tłokowych do silnika sr20det, całość razem z pierścieniami olejowymi. Chętnie kupię też panewki do tego silnika, najlepiej do wersji montowanej poprzecznie w Pulsarze GTi-R 4x4 z dodatkowymi kanałami olejowymi na panewkach głównych. Oferty prosze składać tutaj, na pw lub tel: 604 808 386. Pozdrawiam, moryc7
  5. Witam ! Dokładnie jak w temacie , poszukuję panelu climatronica koniecznie od r33 GTR. Poniżej różnica między GTS-T a GTR : Oferty proszę pisać w temacie, na PW lub tel: 604808386 . A może znacie kogoś kto ma GTR'a na części i sprzedałby mi taki panel? Pozdro !
  6. w jakiej cenie?
  7. Tak jak w tytule tematu. poszukuję zacisków na tarcze hamulcowe do s14. komplet na wszystkie cztery koła. sprawne, a nie nadające się tylko do regeneracji. oferty prosze kierować tutaj, na PW lub na tel 604808386. pozdrawiam, moryc7
  8. Witam. tak jak w tytule tematu. mam lewy fotel (kierowcy) z nissana 300ZX Z32 w czarnej skórce, wersja z pełnym elektrycznym regulowaniem i ma w oparciu korbkę do zwężania boków oparcia, są wersje które pod tą korbką mają jeszcze taką niedużą wajchę. prawy fotel mam z taką wajchą i chciałbym mieć oba w związku z tym jeśli ktoś ma w lewym fotelu taką wajchę i mu na tym jakoś specjalnie nie zależy to chętnie się zamienię samym oparciem oto zdjęcia: chętnych do zamiany proszę o kontakt pod nr tel 604 808 386 lub na PW, pozdrawiam, moryc7
  9. Mam już elektrycznie składane lusterka i poszukuję teraz jeszcze przełącznika do nich. najfajniej byłoby gdyby się trafił taki, który ma jeszcze opcję podgrzewania lusterek, bo chciałbym w nich zamontować maty podgrzewające i do tego podpiąć. nie chcę mieć osobnego przełącznika do podgrzewania lusterek, interesowałby mnie najbardziej taki mały "kombajn" w którym będzie wszystko co tyczy się lusterek konkretnie coś takiego: z tego co wiem, pochodzi on z JDMowej s13 w wersji kouki - wersja z podgrzewaniem lusterek, bo ta bez podgrzewania z tego co wyczytałem w sieci, miała taki przełącznik: ewentualnie jeśli ktoś ma taki przełącznik jak ten z drugiego zdjęcia (bez podgrzewania lusterek) to też by mnie to interesowało, jednak nie ukrywam że najbardziej zależy mi na takim z opcją podgrzewania lusterek. oczywiście najlepiej gdyby to było z kostką z tyłu, żeby łatwiej mi to było wpiąć (bo w ogóle to chcę to zaadoptować do nissana 100nx) : jak ktoś ma na sprzedaż to proszę o cenę tu lub na PW, pozdrawiam, moryc7
  10. PRAWY FOTEL JUŻ MAM, POTRZEBUJĘ JESZCZE FOTELA KIEROWCY Z WERSJI EUROPEJSKIEJ - TA STRONA KTÓRA JEST BLIŻEJ NA ZDJĘCIU. PILNE !
  11. tak jak w tytule tematu. mam takie kierunkowskazy: potrzebuję wtyczkę z takim bocznym bolcem, która jest na końcu kabli. taka żeby pasowała do tych wkładek migaczy: na 99% jest taka w poliftowym nissanie micra K11 i w almerze N16. jeśli komuś zalegają takie wtyczki to proszę o PW lub info tutaj pozdrawiam, moryc7
  12. Witam. kupię fotele do 300zx Z32. takie jak te: wiem, że są 2 wersje- z elektryczną regulacją (jak na zdjęciu) i manualna, z kilkoma pokrętłami. oprócz tego istotne jest również to, że taką regulację ma tylko fotel kierowcy- u nas lewy, w Anglii prawy. chcę więc kupić 2 fotele z takową elektryczną regulacją - jeden kierowcy RHD i jeden kierowcy LHD. stan tapicerki jest mi obojętny- im tańsze tym lepiej. i tak będą obijane materiałem na nowo, pod kolor mojej tapcierki. ważne by elektryka była sprawna. najlepiej, żeby wraz z fotelami był cały mechanizm przesuwania przód / tył. proszę o oferty tutaj lub na PW. pozdrawiam, moryc7
  13. Witajcie. interesuje mnie coś takiego: oczywiście z wytłoczonym logo nissana tego typu: mające po drugiej stronie biały haft: ktoś ma namiary na firmę zajmującą się takimi rzeczami? przeszukałem całe allegro i albo robią jedno albo drugie.... nie da się zrobić 2 w 1... hafty po 2 stronach- ok. ale żeby zamiast jednego z nich była wytłoczka to nie;/ tak samo sama wytłoczka- ok, ale z haftem to już się nie da... ktoś mi może poradzić coś? ewentualnie (choć wolałbym pierwszą wersję) może być wersja z haftem (lub wytłoczką) z takim wzorem: proszę o odpowiedzi osoby znające się na tym i pozdrawiam, Moryc7
  14. Witam. kuzyn ma do sprzedania motocykl więc postanowiłem pomóc mu pozbyć się tej maszyny i wrzucam tu informację dla wszystkich chętnych. jest to Honda Cr 125 z roku 2002 - dwusuw legitymujący się nie mała mocą bo około 50KM- ten egzemplarz został stuningowany na bardzo dobrych podzespołach (ja się za bardzo nie znam więc tu wszystkiego nie wymienię ) oto link do aukcji: http://allegro.pl/honda-cr-125-factory-racing-cr125-i1198661925.html cena jak na stan motocykla jest zaniżona gdyż sprzęt musi się szybko sprzedać z przyczyn zdrowotnych i finansowych. pozdrawiam, Moryc7