luk

Użytkownicy
  • Content count

    83
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

luk last won the day on January 2 2015

luk had the most liked content!

About luk

Profile Information

  • Auto
    s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Węgierska Górka

Recent Profile Visitors

3098 profile views
  1. Witam, mam problem z podpięciem sygnału prędkości do emu Niestety skrzynia którą posiadam nie ma czujnika prędkości dlatego chciałbym wykorzystać czujnik abs. Niestety emu w żaden sposób nie widzi tego czujnika. Czy komuś udało się wykorzystać sygnał z seryjnego czujnika abs s13? Edit Miałem uszkodzony czujnik ,do zamknięcia.
  2. Niby przesuwa zwrotnice ale sworzeń wahacza i tak jest w tym samym miejscu i przy większych kątach już nie będzie tak różowo, przedłużony wahacz to o wiele lepsza opcja
  3. Całkiem inny krokowiec niepasujący do chińskich kolektorów, trzeba zrobić blaszkę-adapter
  4. Niestety ten adapter tylko ładnie wygląda, przy skręcie odbija koło jak zwykły dystans...
  5. Faktycznie, prędkość jest po ABS, zmylił mnie ten impulsator w skrzyni, pewnie od rev match... W takim razie potrzebuję tylko neutral i wsteczny
  6. Witam, kupię wtyczki - prędkość, neutral i wsteczny skrzyni 370z lub 350z jeśli są takie same
  7. Załatwione, do zamknięcia Tomy na upartego możesz użyć koła z patrola y60 rd28 ale razem z rozrusznikiem bo jest inny wieniec
  8. Witam, chcę zmienić dekiel w skrzyni 370z na ten z 350z Orientuje się ktoś czy jest to p&p ?
  9. W rb neo dokładnie tak samo, zmasowany neutral załatwia sprawę
  10. Witam, kupię koło zamachowe manual rb25det oraz tunel chłodnicy / obudowę wisko r32/r33
  11. Nie napisałeś co z zamachem, custom czy odsadzone. Prawdopodobnie zamach za daleko od wałka sprzęgłowego o grubość adaptera
  12. W Bielsku zakują Ci przewody z metra z końcówkami jakie chcesz http://przewody-hamulcowe.pl/60-weze-hamulcowe-32x105mm-saej1401
  13. Z czujnika prędkości do zegarów prowadzą 2 przewody Po kolei czujnik wtyk E211 do E202 (str. EL-101) dalej E202/E17 do E101/M11 (duże kwadratowe złącze z lewej strony w kabinie str. EC-88) Z M11 do złącza w zegarach M47. Jak zegary i czujnik jest sprawny to można prześwietlić te dwa przewody. Przy swapie trzeba tylko tylko wymienić czujnik prędkości na ten z ca i podpiąć wyjście sygnału prędkości z zegarów do ecu z sr-a (EC-88 złącze F1/M53 przewód żółty/zieleń)