CICHY

Użytkownicy
  • Content count

    308
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

CICHY last won the day on June 25 2011

CICHY had the most liked content!

About CICHY

  • Birthday 06/21/89

Profile Information

  • Auto
    s13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Lublin

Contact Methods

  • Gadu Gadu
    8557994
  1. Jeszcze jedno: 10. Przelotowy tłumik końcowy z kwasówki.
  2. Tak, zmieniło się. Auto nie było tak idealne jak w opisie: 1. Zostały zrobione wszystkie 4 końce progów(za przednimi kolami i przed tylnymi kolami). Teraz podłoga jest luksusowa. Jest filmik pokazujący podłogę w dniu zakupu. 2. Wał napędowy był minimalnie za długi - montaż/demontaż G-Garage + wyważanie 3. Wymieniono tandetny gąbkowy filtr powietrza na oryginalny Apexi (jest rachunek, pudełko itp.) 4. W przednich zaciskach nie było blaszek ustalających klocki we właściwej pozycji (w 4DRIFT.PL kupiono nowy zestaw Brembo) 5. W bagażniku akumulator był zamontowany na środku w miejscu kola zapasowego i w dodatku zabezpieczony jakimiś pasami - został przeniesiony na prawa stronę bagażnika i porządnie zamocowany. 6. W bagażniku wylądowało nieużywane pełnowymiarowe koło zapasowe BBS S14A Racing 17". 7. Zamontowano to ultra rzadkie radio Nissan z nową zmieniarką Clarion 6 CD, wymieniono głośniki tylnej polki(zepsute) + zrobiono porządek w okablowaniu nagłośnienia(usunięto jakieś okablowanie dodatkowej końcówki mocy). 8. Uzupełniono brakujące elementy wnętrza: np. zapięcia do pasów w kanapie. 9. Wymieniono dokładkę przedniego zderzaka z 3-czesciowej=połamanej na elegancka w jednym kawałku bez uszkodzeń. Poza tym to standard: świece i oleje. Silnik jest kozacki, Przed każdym odpaleniem jest sprawdzany poziom oleju i jest zawsze na tym samym poziomie. Kolega chwali auto, ale chciałby spróbować czegoś innego. Zaprasza zainteresowanych do zakupu, negocjacji i targowania się
  3. Hej, Wystawiam w imieniu kolegi: http://otomoto.pl/oferta/nissan-200-sx-nissan-200sx-s14a-rb25det-500ps-kuro-black-racing-ID6yru7F.html "Nissan 200SX S14A Kuro Black Racing Edition - 517PS i 538Nm Samochód kupiony nowy w Polsce (jest też rachunek zakupu)!!! Data pierwszej rejestracji: 01.02.2000. Od 2007 używany okazjonalnie. Jestem właścicielem od 12.2014, buda ma 155000 km przebiegu. Do samochodu są dwa oryginalne kluczyki, karta pojazdu, książka serwisowa i instrukcja w jeżyku polskim. Przegląd jest do 01.05.2017, a ubezpieczenie do końca 2016 roku. Jest to dość rzadki egzemplarz S14A w Europie w oryginalnym kolorze Kuro Black (KH3). Samochód jest dobrze utrzymany i rozsądnie jeżdżony(odpowiednio nagrzewany przed jazda i chłodzony po jeździe). Auto ma ładna blacharkę i przede wszystkim zdrowe progi i podłogę. Samochód był jeżdżony tylko na paliwie Shell V-Power Racing. Został wystrojony na paliwie 98 i np. na Vervie 98 czujnik spalania stukowego nic nie zgłasza w Apexi. Silnik RB25DET S2 i skrzynia pochodzą ze Skyline'a R33 GTST (1995-1998). W 2014 roku silnik został kompletnie rozebrany i od nowa zbudowany w firmie Tomaracing przez Pana Bartosza Stolarskiego (BRT). Przy okazji robót maszynowych głowica została podfrezowana aby uniknąć ewentualnej kolizji tłoków z głowicą, co może się zdarzyć w silnikach bez tej obróbki. Wykres mocy jest dostępny. Po remoncie do dzisiaj auto przejechało około 7200km z czego ok. 3000km na autostradach, więc stan jest perfekcyjny. Dokładna specyfikacja: ECU - Apexi Power FC + Hand Commander - Aktuator doładowania Apexi Japan - na aktualnej sprężynie w Wastegate można nastawić następujące doładowania - 0,9/1,3/1,5 bar - od zakupu jeżdżę tylko na doładowaniu 0,9 bar i odcince zredukowanej do 6500 obr./min. Mi to wystarcza. - Tłoki Wössner - Korbowody Manley - Do gotowego silnika włożono oryginalny idealny/nominalny wał Nissan - Panewki ACL Race - Balancer Ross Performance 1000KM - Pompa oleju Reimax - Chłodnica oleju 25 rzędowa + relokator - Filtr oleju KN - Uszczelka głowicy Cosworth - Szpilki ARP - Pasek rozrządu Greddy - Filtr powietrza Apexi - najlepiej filtrujący ze wszystkich - Wtryskiwacze Denso 550ccm - Kolektor wydechowy "Top mount" Twinscroll Tomaracing owinięty bandażem termicznym - Turbo Billet GT3076 - natychmiastowa reakcja na pedał gazu - Zewnętrzny Wastegate Tial 44 - Intercooler Greddy - Zawór upustowy HKS Typ 2 - Wydech ze stali nierdzewnej 3" z dwoma tłumikami przelotowymi (Auto w ogóle nie jest głośne). - Dyfer z super rzadką, bardzo dużą tylną pokrywą z R33 GTST, która daje o wiele lepsze chłodzenie - Sprzęgło Radzikowski Oleje: Silnik Motul 300V Competition 15W50; Skrzynia Motul Gear 300 75W90; Dyfer Motul Gear Competition 75W140 Podwozie: - Zawieszenie gwintowane HSD Dualtech Monopro z camberami - Poliuretany w tylnym wózku i zwrotnicach - Porządne rozporki Tanabe i Cusco - Przewody hamulcowe w oplocie - Przednie hamulce Brembo 4-tloczkowe z prawie nowymi tarczami i klockami - Tylne hamulce 2-tloczkowe z Nissana R33 i nowymi klockami - Hydrauliczny hamulec ręczny Wilwood wkomponowany w oryginalna dźwignie. - Kute felgi Rays Engineering 18x8" i 18x8,5" - Opony Bridgestone Potenza - przód: 225/40/R18, tył: 255/35/R18 Wnętrze: - Zegary Nissan Skyline GTR R33 - Apexi Hand Commander - HKS Turbo Timer - HKS wskaźnik doładowania - RWD Power wskaźnik temperatury wody - RWD Power wskaźnik temperatury oleju - fotele Sparco PRO 2000 - sportowa kierownica Sparco - oryginalne skórzane podgrzewane fotele dołączam do auta - oryginalna kierownica z poduszka powietrzna jest również w zestawie - Gałka zmiany biegów RAZO Nagłośnienie: - Super super super rzadkie radio Nissan CW726 (Clarion QZ-9010N) - nieużywana/nowa zmieniarka Clarion na 6 CD - standardowe głośniki To jest kozacki egzemplarz. Sprzedaję, ponieważ chciałbym pojeździć czymś innym. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu: +48 570 783 671 Sprzedaż prywatna - nie ma zwrotów, gwarancji, rękojmi itp. itd. Cena jest do negocjacji i jestem otwarty na oferty. Mogę zamienić z dopłatą na E46/350Z/GT86. Po zakupie samochód mogę dostarczyć kupującemu." Cena na forum: 68000 zl do negocjacji Kontakt: PW lub +48 570 783 671 Zdjecia:
  4. Hej, Potrzebna jest plastikowa oslona dzwigni recznego do S14. Przydaloby sie rowniez zamkniecie schowka w tunelu za recznym - nieporysowane! Prosze o oferty na PW lub 570 783 671. Pozdro
  5. Amorki moga byc wylane, zuzyte, chodzi mi tylko o zeby cos zmierzyc na OEM wysokosci.
  6. Siemanko, Potrzebne mi sa: 1. Tłumik koncowy/Catback z 3 calowym wejściem. Max dlugosc 64 cm od flanszy wlotowej do końca końcówki. - nowy lub uzywany 2. Potrzebuje wypożyczyć dosłownie na dwa dni lub tanio kupić 4 OEM amory ze sprężynami do S14/S15. Proszę pisać na PW lub meldować się na tel.: 570 783 671. Pozdro
  7. Cześć, Kupie nowe lub używane 2 tylne tarcze hamulcowe do R33 lub 300ZX. Pozdrawiam
  8. Hej, Szukam dokładki tylnego zderzaka do Racing'a S14A. Gdyby ktoś miał, proszę o info. Pozdrawiam
  9. Cześć, Kupie 1 lub 3 felgi BBS 17x8 do S14A Racing. Może u kogoś lezą zbędne felgi nie do pary, chętnie odkupię. Pozdrawiam
  10. Hej, Kupie przednia kompletną niepołamaną, niezniszczona, dokładkę zderzaka do S14A. Pozdrawiam
  11. Dzieki za spostrzezenie . To jest obudowa ze Skyline'a R33 - dyfer wchodzi P&P do S14. Juz poprawiam opis.