kolosezw

Użytkownicy
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kolosezw w Rankingu w dniu 17 Styczeń 2015

kolosezw posiada najczęściej lubianą zawartość!

O kolosezw

  • Urodziny 30.08.1982

Informacje o profilu

  • Auto
    200sx s14a
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wrocław
  1. to moje byle auto i tez moze sie wypowiem i cos pomoge w diagnozie... ja nie zauwazylem nic podobnego... na zimnym tak chodzi czy tylko rozgrzany? - kompresje kolega sprawdzal u Katoda i bylo rowno pod 10 bar, - auto nie bierze oleju (dolewalem do 0,5 l przy ok. 5000 km od wymiany), - przy odcince nie pojawiaja sie zadne chmurki za autem, - robiony byl pomiar afr tez bez uwag. w kazdym razie ja nie zauwazylem zadynch objawow zuzywajacej sie turbiny, chyba raczej turbina nie moze przepalac oleju na postoju jezeli przy pracy na pelnych obrotach nie kopci? na chlopski rozum tez bym moze obstawial, ze auto troche przelane na postoju!? nie wiem czy seryjny egr moze miec cos do tego? spalanie przez centrum miasta 13,5 l/100 km, przedmiescia 11,5 l/100 km, trasa ok. 9 l/100 km.
  2. nissan sprzedany, temat do zamkniecia. nowy nabywca pewnie sie pochwali jak juz cos tam zrobi...
  3. wycieraczka dachowa nie wierzylem, ze znajde zastosowanie, a jednak... z glupich pomyslow, czasami rodza sie genialne... mam nadzieje, ze pomoglem
  4. bo za kazdym razem jak sie przejade to mi sie odechciewa sprzedawac moze jak kiedys finansowo sie odkuje to wroce do 200sx, tylko dla odmiany do s13
  5. bump, doszly felgi jr3 18x9 et15, nowe opony federal ss595 225/40/18, swiece irydowe ngk bkr6eix, paski contitech 3szt., filtr paliwa, coroczne wymiany: filtr oleju k&n, valvoline racing 10w60., ubezpieczenie oc, mini-ac do konca pazdziernika.
  6. ales mu odpowiedzial... a pozniej sie dziwisz, ze minusy dostajesz od "botow" przy niewielkich przyrostach mocy dv jeszcze wyrabia i lepiej zostawic dv bo cisnienie zostaje w ukladzie i nie powieksza sie lag. a jak juz nie wystarcza dv to zalozyc bov i wtedy upuszczamy cisnienie w powietrze by chronic turbo. tyle co sam wyczytalem, aczkolwiek ile osob tyle opinii... dalej sam poczytaj i wydedukuj jaki uklad dla ciebie bedzie najlepszy.
  7. nie kumam czemu, ale faktycznie VEKiller masz tu ciezkie zycie... moze ci co sie ciebie czepiaja, wiedza cos co nie jest napisane na forum. nick VEKiller mozna rowniez rozumiec jako, ze gosc zabija silniki VE... tak jak sie mowi np. Porsche Killer. Nie oznacza to w najmniejszym stopniu, ze chodzi o porsche, ktore zabija inne samochody... Ja sie nie czuje prowokowany tym nickiem.
  8. u mnie seryjne radio bierze 0,1 A, ale wyjmuje bezpiecznik od audio pod maska i spada do 0 i sie nie martwie o aku ;-) a zrobienie aby napiecie pod ten bezpiecznik szlo ze stacyjki, a nie aby bylo napiecie non stop, to duzo zachodu? traci sie pamiec radia, ale to nie problem.
  9. ja wycialem szablon z formatu a1 i zrobili mi dywaniki na zamowienie. co prawda bez logo 200sx, ale 50zl, a dopasowanie idealne. no i umiejscowilem otwor na seryjny stoper jaki mam w s14a i nic sie nie przesuwa.
  10. bump. dalej 1500... dorzuce gratis opony letnie bridgestone 205/55/16, 2006 rok, bieznik 4-5 mm (o ile nie pogarsza to oferty ). od konca 2009 leza w cieplym garazu.
  11. Jeżeli wymiana w s14a audio powoduje, ze wahasz się czy zakupić to auto, to odpuść sobie, cokolwiek planujesz. Bo kupując takie auto, audio będzie ostatnią rzeczą o którego wymianie będziesz myślał, tyle będzie do zrobienia.
  12. ze co? to ja napisze, ze ingerencja w silnik moze rozwiazac ten problem nie spamuj!
  13. mowisz o szukaniu idealnego s14a z-edition za 17k pln?
  14. to ze cofnal przebieg, to faktycznie niefajnie sie zachowal. ale oburzasz sie, ze umyl auto i podniosl cene? mogl jezdzic po blocie, miec dzwona i mimo wszystko podniesc cene. nie twoja sprawa! moze juz nie spieszy mu sie ze sprzedaza i podniosl cene. to jest takie naganne postepowanie? jak sprzedawalem za 27k bez ukrywania niczego to tez wielu marudzilo. nie dogodzisz.
  15. w jakiej cenie i w jakim stanie? moze byc pw.