szaman

Użytkownicy
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana szaman w Rankingu w dniu 20 Czerwiec

szaman posiada najczęściej lubianą zawartość!

O szaman

  • Urodziny 11.02.1983

Informacje o profilu

  • Auto
    Nissan 200SX S13
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    SRC/SB

Ostatnie wizyty

7011 wyświetleń profilu
  1. jeseli stal na zewnatrz, a masz wentylowana maske, to sprawdzilbym cewki, jak masz inne to podmien, moze wymiana swiec na testa?
  2. dalo by rade do stp przerzucic?
  3. moge ci to ogarnac na dniach, tylko potrzebuje turbo dla wymiarow. jak co to dzwon/pisz
  4. pasek wymień na nowy i ustaw dobry naciag, u mnie taki zabieg pomogl
  5. moze zalozyli niechlujnie uszczelke kolektora dolotowego, albo dali stara (dokładniej łącznika miedzy glowicą a kolektorem - serwisówka EM-5), tam jest blisko kanał wodny do termostatu i dolotowy do 1 cylindra, moze porownaj swiece na wszystkich cylindrach, a w przypadku roznicy na 1 to sciagaj dolotowy, nie tak duzo roboty i koszty mniejsze niz przy zrzucie glowicy.
  6. mi został przez kolegów polecony Fertan jako środek do walki z rdzą i do zabezpieczenia swiezej blachy: http://anglocars.pl/sklep/fertan/konwerter-rdzy-fertan-1000ml/ pozniej podkład epoxydowy novola dla odcięcia tlenu: http://anglocars.pl/sklep/novol/epoxy_primer1l/ na zabezpieczenie podwozia poszlo takie cos: http://anglocars.pl/sklep/fertan/over-4-zabezpieczenie-karoserii/ Niestety jak narazie malo jezdzone i krotki czas od wykonania powloki, ale opinie same dobre slyszalem. Z racji, że walka z budą troche trwała, to miałem okazje zaobserwować wpływ atmosfery i deszczu na blachę nissana po malowaniu tylko fertanem i bylem zadowolony z efektu. Podrzucilem linki odrazu, bo tam tez kupowalem, nie jest to zadna reklama, nie mam nic z tego. Ps. jak sie komus chce, to moze sobie zobaczyc porwonanie odrdzewiaczy:
  7. Jano, zlot TK jest 18-19-20 sierpnia wiec nie ma kolizji z imprezami prodriftu co do Drift Battle to zapewne jest tez super klimat, który chciałbym osobiście przetestować, ale to zależy jak sie sezon ułoży, może uda sie razem cos pojezdzic na Japfescie 28-30.07.2017
  8. Smialo przyjezdzac, tak jak Mef pisal, atmosfera jest looozna i mozna z kazdym pogadac, podpytac, wziaść kogos bardziej doswiadczonego na prawy / usiasc u kogogs na prawym i podpatrzec troche "trików" mozesz zaproponowac testy wlasnego auta przez innego kierowce, zeby sprawdzic czy z autem cos nie tak czy jeszcze ty sam za malo pojezdziles i potrzeba jeszcze praktyki w tym roku Zlot bedzie bardziej rozbudowany niz w latach poprzednich, bo bedzie trwał 3 dnia zamiast 2. Mozna wpadac juz w czwartek wieczorem i pozniej przez 3 dni jezdzic, uczyc sie, szlifowac technike, odpoczywac, integrowac sie itd itp. a i co najwazniejsze, nawet jesli twoj nissan nie jezdzi albo jesli jeszcze/juz go nie masz to tez zapraszamy, sam osobiscie bylem kilka razy bez nissan i bylo super ogolnie caly weekend dobrej zabawy!!!
  9. 1.Daniel's - 1 bluza , 1 t-shirt 2.waldi0905- 1 koszulka 3. abuk - minimum 1 bluza i 1 tshirt ale pewnie więcej, zależy od wzorów 4. mate96 - 1 bluza, 1 tshirt 5. szaman - minimum 1 tshirt (ale pewnie więcej, zależy od wzorów)
  10. chetny na koszulke
  11. na drift forum banan sprzedaje lampy do r33, moze ci sie cos z tego nada.
  12. sprawdz dolot dokladnie, jak szarpie i czuc paliwo, to jest szansa ze masz nieszczelny.
  13. a nie mozesz dorobic sobie drugiego zestawu otworow w swoim snap offie pod nowa kierownice?? to bylo by chyba najprostsze? ewentualnie dorobienie dystansu to tez dobra opcja, tak jak w linku powyzej tylko z dobrymi rozstawami
  14. To sie moze wydac glupie, ale czasem sie zdarza - odpowietrzniki masz u gory? w sensie czy prawy zacisk nie pomylony z lewym??