PiotrekLDZ

Użytkownicy
  • Content count

    166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

PiotrekLDZ last won the day on November 30 2011

PiotrekLDZ had the most liked content!

About PiotrekLDZ

Profile Information

  • Auto
    S13

Contact Methods

  • ICQ
    0
  1. Ja miałem i zmieniłem spowrotem na serie. Jakoś tak bardziej linearnie rozwija moc. Ale jak ktoś lubi pierdolnięcie w plery to mu się ta modyfikacja spodoba. Jak ktoś woli faktyczny użyteczny zakres obrotów to zostac przy serii.
  2. Po co Ty mu to tłumaczysz jak to jest typ który się nie myli nawet jak się myli? A wódkę to ty powinnieneś dostać za szczyt hujostwa i szyderstwa, najlepiej całą skrzynkę żebyś zrobił wszystkim przysługe i zalał się w trupa... Tommo ale jeśli taki setup jeździ od dłuższego czasu i sobie świetnie radzi to czym ja mam się przejmować żeby nie pojechać gdzieś tam? Opinią niedowartościowanego macka? I chciałem wam jeszcze napisać ze ja robię swoje auto pod 300-350km. Moje aktualne CA jest poskładane za mniej niż 500zł i to że wszystko działa przy tak małym budżecie uważam za sukces i dowód na to że jednak wiem co robię. Nie rzadko superprofi projekty po kikanaście tys wyjebują się jeszcze na strojeniu... A ty maczku co poskładałeś do tej pory, że tak wysoko trzymasz dupe? Jakoś nigdy się nie pochwaliłeś swoimi osiągnięciami, pewnie dlatego że żadnych nie masz. tylko cały czas po wszystkich jedziesz. Dosłownie po wszystkich i za wszystko. z TK już cie wyjebali...
  3. Tommo jak ktoś na siłe chce mnie ośmieszać to mi się naprawdę nie chce przekrzykiwać... A tak to właśnie wygląda jak zaczynasz pisac że Twój kolega to samo mówił jak zalał hujowy olej... Co za z dupy porównanie?:/ Mam kolejny raz pisac że nei tylko moje CA tak jeździ?! Zresztą co myslisz że silniki sa jak ludzie? Każdy inny? Jak jakieś rozwiązanie działa to działa raczej we wszystkich silnikach danego rodzaju. Po to wymyślili normy produkcyjne żebyś mógł wziąć tłoki z ca z japoni, włożyc do sowjego i ma to działać! Bo silniki są taki same a jedyna zmienna to czynnik ludzki czyli mechanik który to składa. Z tym szanowaniem swojej pracy to jedno a drugie to szanowanie klienta i jego pieniędzy. Dobrze znaleźć zloty środek. Jasne że najłatwiej wyjebac komuś rachunek na x tyś za kucizne i wszystko na profi, a potem złożyć silnik tak że stanie na strojeniu, znam takei przypadki... I co? inna gadka o reklamacje będzie niż przy składaniu mniej profi? wątpię... A z tym składaniem na sztuke trochę źle się wyraziłem. Chodziło mi o to że skłądając swój silnik ie używam ogólnei przyjętych zasad na naszych forach(w skrócie: wkłądaj wszystko nowe, a jak Cię nie stać to kup se migawke nie nismo) tylko staram się używac zdrowego rozsądku. Np pompe oleju zmieniałem już dwa razy na nowa mimo że poprzednia nie była jeszcze w złym stanie ale wiem ze to jest krytyczne żeby ciśnienie było dobre... W moim mniemaniu i w moich warunkach to podejscie jest najlepsze i najskuteczniejsze.
  4. *Jeśli masz 10tyś to przejdź odrazu na dół, cąłą ta treść mozesz olać... Przedewszystkim żeby byc mechanikiem musisz umieć zacisnąć zęby i być wytrzymałym na zmęczenie, bo to jest kurewsko męcząca robota i sama pasja do motoryzacji nie wystarczy do pracy machanika. Ja tez bardzo lubię majsterkowac przy różnego typu konstrukcjach ale zawodowo nie mógłbym tego robić, bo jestem za leniwy, a robić auta 8h dzięń w dzień to ja bym odpadł po tygodniu... Także najlepiej żeby to sprawdzić zatrudnij się w jakim kolwiek warsztacie, czytając uprzednio 24/h fora motoryzacyjne żebyś mógł wykazać jakiekolwiek zrozumienie fachu w rozmowie z pracodawcą, żeby ten Cię zatrudnił. Nawet jeśli warsztat nie będzie super to musisz popracowac w nim z rok, dwa żeby złapać fach w reku. Świeżak nawet od gównianych "wymieniaczy" dużo się może dowiedziec... Bo np, wiesz jak wyjąć sworzeń bez ściągacza? Najebałbyś się wybijając go młotkiem niszcząc cały sworzeń przy okazji, a wystarczy puknąć w zwrotnice z dwóch stron naraz Tego typu rzeczy, których dowiesz się tylko w praktyce... Następny krok to zdecydowanie w jakim kierunku chcesz iść naprawianie zwykłych aut, naprawianie droższych aut(większa inwestycja) czy tuning. Zakładam że to ostatnie, ale tu liczy się renoma i faktycznie musisz znać mechanike NA WYLOT i byc prawdziwym fachowcem, bo inaczej szybko znikniesz z rynku w oparach WIELKIEGO SMRODU i już nie wrócisz... Najlepiej po tym jak nabędziesz doświadczenie w zwykłym warsztacie to zacznij szukac choopaków którzy siedzą w tuningu, pogadaj, może będą potrzebować pomocy, będziesz się od nich uczył-może uda Ci się przejść na swoje a potem jakoś pójdzie... Generalnie w mechanike ida ludzie którzy mają z tym jakąś styczność od zawsze np od kolegów, rodziny z warsztatem. Tak od 0 bardzo cieżko zacząć co nei znaczy że się nie da! A na teraz to czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj! to jest niesamowite ile można się nauczyć z for! Zakładam że każdy na tym forum ma 2x większa wiedze o mechanice niz pan Tadek z 60letnim doświadczeniem... *Kup 200sx Staniesz się profi mechanikiem w półroku Wbrew pozorom pisze to zupełnie na poważnie, posiadanie auta typu 200sx które ma już swoje late i trzeba zrobić przy nim to czy tamto bardzo dużo uczy! Masz punk zaczepienia dla swojej nauki. I przedewszystkim powodzenia i zapału chłopie i żeby Ci się udało robić co lubisz!
  5. Bori ja faktycznie śrub nie mierzyłem, bo ja swój silnik składam na sztukę i sam biorę za to odpowiedzialność przy okazji się ucząc i eksperymentując. Co innego gdybym składał silnik dla klienta, wtedy napewno było by wszystko pomierzone bo to jest kwestia nie olewania kogoś i szanowania jego nerwów i wytłumaczył bym mu ryzyko zaznaczając że właściwie większość silników tak jeździ i nie ma problemu, ale jak chce miec 100% pewności to arp + planowania itd... ($$$$$) Zresztą sam już miałem kupować śruby elringa, ale potem przeczytałem post Borimichała że taka nowa sruba pękła podczas dokręcania(nie pomieszałem nic?)głowicy z seryjnym momentem(sick!) i stwierdziłem ze zostane przy używanej serii która wytrzymuje większy moment dokręcania wielokrotnie... Po prostu z praktyki wynika co innego niż z teorii, a mack swoja wielką wiedzę może sobie włożyć w buciki żeby byc wyższym... Ja dokręcałem szpilki(razywiele) na 130nm na grubszej uszczelce (mniej gwintu łapie) i mack, zgadnij co? Nadal wszystko działa przy 1.5bara! Oczywiście jak się składa projekt za x hajsu to się nie robi takiego druta, bo to ryzyko się nie opłaca w ogólnym rozrachunku. Wszystko zależy od danego projektu. Moim zdaniem przy tych mniej kosztownych projektach warto zaryzykować i to bardzo. Co mamy do stracenia , wydmuchaną uszczelkę? Przecież dla nissanowca taka awaria to jak zmiana koła dla hondziarza... Po za tym czy za 500zł wymienili byście uszczelkę w CA? Ja bym za ten hajs wymienił ją 2x... Bo kto zarabia 250zł za dzień roboty? Jak będziemy pisać jak jest w praktyce to każdy sam sobie wybierze rozwiązanie dla niego korzystne, w przeciwnym razie po kiego wogole ma istnieć forum, żeby szerzyć demagogie? W Pl się zarabia jak się zarabia, większość musi kombinować i dlatego podobno jesteśmy pomysłowym narodem, który szuka nowych rozwiązań, a jak się ma zakuty łeb to się płaci 2x więcej za wszystko Pffffffffffff, ale wypracowanie wyjebałem
  6. Dla mnei to ty kolego udowadniasz że jesteś gamoniem bo jedyne co potafisz robić to cyrk ze wszystkiego. Jesteś wkurwiajacy jak wrzód na dupie ale widać to lubisz :o Inna sprawa że kompletnie nie masz racji, a jedynie sie produkujesz jak małpa w stadzie. Ja przekazałem co chciałem na tym forum TECHNICZNYM(Sender!), każdy sam sobie wyciągnie wnioski
  7. $$$
  8. Mack gdybyś nie miał jaj większych od mózgu to byś zaakceptował że to udowodniłem Wyciąganie jakiś moich gaf po to żeby zmiejszyć moją wiarygodność kiedy mówię o pewnych rozwiązaniach, sprawdzonych w praktyce i przełamujących głupie schematy które sam ucierasz namawiając ludzi żeby wydawali nierzedko 1/4 pieniędzy przeznaczonych na remont na szpilki które ABSOLUTNIE nic w praktyce nie zmieniają (i to nie tylko moje ca tka jeździ), to widocznie nie masz nic lepszego do powiedzenia i tyle I mimo wszystko powodzenia z twoim ultradopieszczonym i doinwestowanym srem który gubi wodę, kompresję i olej a ty nawet nie wiesz czemu Eot.
  9. Mack1 chuja to ty chyba dostałeś między poślady że się tak spinasz gdzie się tylko da Tak trudno uwierzyć że silnik składany WIELOKROTNIE na tych samych spzilkach a nawet tej samej uszczelce nie ma najmniejszych kłopotów z uszczelką pod głowicą? lepiej dalej doradzac ludzią składającym szrotowe CA żeby KONIECZNIE zakładali nowe szpilki i to najlepeij arp za 500zł na wszelki wypadek!? Szpilkowe lobby
  10. Ja używałem ori śrub z 10x do tego cometica 1.9mm już 4x bez planowania żadnego i to jeszcze do różnych bloków i kompletnie nic złego się z uszczelka nie dzieje przy dmuchaniu 1.5b(peak) i już kilku przegonieniach po highwey'u(po strojeniu). Ale poszedł uszczelniać miedziany na cometica. Takze ja kiedyś chciałem udowodnić że to zmienianie szpilek i sranie ogniem przy montazu głowicy, że to wszystko mocna przesada i wydaje mi się że udowodniłem:D Leciały mi już tłoki od stukowego, a z uszczelką nic na różnych setupach...
  11. t28

    Po kupnie nistuna trzeba pójść grubiej i włożyć jakąś większą turbine więc swoją sprzedają Po regeneracji(nowy korpus z wirnikami) rok temu w firmie która zrobiła działająca hybryde na t28(która zreszta zamierzam kupić)! myślę że turbina jest na 100% sprawna. Luz minimalny jaki powinnien być, zero kopcenia! Lekkie przytarcia na krawędzi natarcia łopatek kompresora, bo jeźdizłem chwile z kiepskim filtram powietrza. Ale generalnie używane turbiny tak mają raczej. Standardowo lekkie pęknięcie przy klapce wg. Zdjęcia gorącej części przy zdecydowanym kupującym bo będę musiał z auta wymontować Sprzedaje bo potrzebuję hajs na tą hybrydę bo chce grubiej z mocą pójść. Tak to wygląda: Bonusowo flansza dolotowa i może uppipe z nawierconym podciśnieniem do WG(zależy tamta hybryda już to ma). WG ori od t28. spływ oleju też jes. 1100zł + wysyłka _________________
  12. Boże ale debile
  13. Gruuuby wynik. Chester opróżnij skrzynkę bo chyba wiadomość nie doszła?
  14. Potrzebuję zaciski od s14 w dobrym stanie i mogą być też tarcze, chociaż wolał bym niższa cenę za zaciski a tarcze kupić nowe. prosze o oferty
  15. jak nie masz manometra to wyjmij bagnet i patrz czy nie dmucha z rurki. to samo z korkiem wlewu. Jak dmucha spalinami to po tłokach