Binio

Użytkownicy
  • Zawartość

    1232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana Binio w Rankingu w dniu 24 Październik 2016

Binio posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Binio

Informacje o profilu

  • Auto
    S13

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. Wprowadzili nową gumę Type-W5 , ponoć sporo lepsza niż poprzednia typeW
  2. nie to że nie dotykałeś, jak montujesz to jest fasolka i możesz ustawić na maksa w jedną lub drugą pozycję lub wodolnie gdzieś po środku. Więc możesz nawet nie wiedzieć a masz w pozycji negatywu ustawione tam. Najlepiej zdjąć koło, rozkręcić te 2 śruby i będzie wszystko wiadomo
  3. to zależy ile przedłużysz i jakie masz drążki. jeśli nie starczy to zmienisz drążki za ~60-100zł komplet lub końcówki za 50zł komplet
  4. Tyle ile Ci potrzeba
  5. Tz ta opona nie nada się na śnieg i lód to z pewnością, ale na suchy asfalt lub mokry ale nie zamarznięty powinno być git. Dasz 1 bara ciśnienia w oponę i będzie kosa Rok temu na WOŚP w styczniu po mokrym jeździłem na tym z przodu i z tyłu, było około hm... 5 stopni... nie było szybszego auta i tak się napędzającego - drift ofc Tz ta opona nie nada się na śnieg i lód to z pewnością, ale na suchy asfalt lub mokry ale nie zamarznięty powinno być git. Dasz 1 bara ciśnienia w oponę i będzie kosa Rok temu na WOŚP w styczniu po mokrym jeździłem na tym z przodu i z tyłu, było około hm... 5 stopni... nie było szybszego auta i tak się napędzającego - drift ofc
  6. Zależy jak mu ustawili, bo może ma w pozycji większego negatywu własnie, Po to są by ustawić tak by było odpowiednio. Wahacza nie masz dłuższego ?
  7. Type-S2 to nowa opona, jeszcze nie weszła do oficjalnej sprzedaży, dopiero zakończyły się testy więc lada chwila będzie. Ponoć zużywa się mniej od type-S i ma mniejszą tendencję do rozpadania się przy bardzo ostrym i grzejącym drifcie. Ja mam u siebie w driftowozie na przodzie 205/45 R17 typeW oraz typeR w zalezności od warunków. TypeR wiosna-lato-jesień TypeW zima i zimna jesień/wiosna gdzie jest mokro Obie opony kleją znakomicie, nigdy mi przód nie uciekł a mam cieżkiego JZta, tam gdzie RSRy czy inne wynalazki uciekały to te opony dalej kleiły i nie wymagały specjalnego rozgrzewania (przód) typeW stosowałem również na tyle na mokro - kosmos różnica, natomiast na sucho przez miekką mieszankę znika bardzo szybko. Typowo na tyle używałem typeV oraz typeS
  8. Ostatnio na FB gość sprzedawał cały dach z szybrem cięty na słupkach za 200zł...
  9. Mestwin Ci zrobi zamach pod sprzęgło jakie będziesz chciał
  10. Zapełniła mi się skrzynka 508 dwa 3 dwa767 jak by co
  11. mam odbitkę z laminatu
  12. Też mi się wydaje że 17x9 et20 siadało z heblem na styk, ale nie pamiętam już
  13. Niestety parametry ET nie definiują odsadzenia od hamulca, bo każda może mieć innaczej ramiona. Ja mam u siebie 17x8 ale w JR12, tam jest bardziej płasko by rant wyciągnąć, po modach hebla weszło mi bez dystansu z ET33, przymierzałem też JR3 17x8 oraz 17x9 ale nie pamiętam już jak to leżało...
  14. biorąc pod uwagę iż ładne r32 gtr kosztuje 50k+ to ta oferta wydaje się być co najmniej ... podejrzana
  15. Czyli to samo co zwykła + can ?