Jaco

Użytkownicy
  • Zawartość

    1385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana Jaco w Rankingu w dniu 11 Czerwiec

Jaco posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Jaco

Informacje o profilu

  • Auto
    S14a Z-edition
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Silesia

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. SR20VET , TDX06 25g 12 (lancer evo 10) , ecu megasquirt 3, wtryski Lucas 1200 , wydech 3 cale, 2x pompki walbro i sporo customu 328 KM & 320 NM - 0,5 bar, PB 98
  2. Do opylenia mój Nistune wraz z kompem S14a . Jest to wersja board 4 wraz z przystawką Flex fuel pod paliwo E85, nowym softem - sterowanie EBC + lunch control wraz z mapą do 1.8 bara . Opuścił u mnie pokład tylko ze względu na głowice VE i porzebe sterowanie zmiennymi fazami. Cena nowego takiego zestawu 1700 zł . Moja cena wraz ze sterownikiem 999 zł.
  3. Ostatecznie ustalony przebieg prac obejmował w pierwszym modyfikacje silnika a w drugim swap skrzyni biegów. Części i inne rzeczy, które nie wiązały się z ponownym montażem zostały zapakowane w karton i wraz ze skrzynią leżą w magazynie . 2500 Orginalne Turbo lancer evo zbudowane na wzmocnionym ułożyskowaniu z gwarancją, 2500 skrzynia kompletna Z33 1500 nowy kolektor custom twin scroll 1600 sprzęgło act tarcza nowa, docisk minimalny przebieg 1600 wtryski 850 wraz z sportową listwą – kupione sezon wcześniej koszt 2300 1300 śruby arp głowicy , uszczelka pod głowice tomei 1000 przewody w stalowym oplocie, uszczelki stalowe mhi, aktuator, akmulator, sprawdzenie turbo 1000 strojenie 13000 -800 za stare wtryskiwacze 12200 -11550 - (przelana kwota 2750 Euro ) 650 zł
  4. Nie dajcie się ponieść tym bzdurą . Nie został oszukany w żaden sposób a wszystkie części i ich wartość zostały wcześniej ustalone i zostały zamontowane w aucie. Próbuje oczernić warsztat i zrzucić awarie panewki korbowodowej , której awaria po odbiorze auta nie była związana z zakresem wykonywanych prac .
  5. obie połówki ?
  6. Dokładnie to drugie . Na ulicy pełny ciąg od 3200 !!! Można jeszcze dodać koksu ale seryjna skrzynka ogranicza
  7. sr20det + wałki BC 264 + Turbo td05 9,8 (lancer evo 8) , wydech 3 cale , duży IC , sterownik EMU 355 KM 516 NM - 1,2 bar
  8. podstawa przed montażem to dać do sprawdzenia i czyszczenia
  9. mam nowe Apexy na przód
  10. nie odpisałem . staje bardzo dobrze . 3300 jest 450 niuta i Silvia dostaje kopa. testerzy z ramienia NT raczej nie zaprzeczą
  11. tralalala strona 5 http://www.nissantech.pl/topic/20-modyfikacje-i-ich-rezultaty/page-5jak strona 44 http://www.nissantech.pl/topic/2922-z-edition-powered-by-nissantech/page-44
  12. Do opylenia Garrett GT 3071R jedno z najlepiej pasujących sprężarek do silników o pojemnościach 2.0 - 2.5 litra . Siedziało u mnie w zeszłym roku , miało iść do innego projektu ale tak się nie stało . Miedzy czasie nasz ekspert od sprężarek wsadził nowe wirniki ssący (miało uszczerbioną łopatke to go profilaktycznie wysłałem) i wydechowy, wyważył całość jak należy , bo wiadomo turbo swoje kosztuje. takowa http://www.driftshop.pl/shop/index.php?276,turbosprezarka-garrett-gt3071r-(700382-20) cena 2999
  13. Ma ktoś takowy. Może być do remontu
  14. Moja Sylwucha jeździ na nakrętkach D1 od wujka Neo i były odkręcane mnóstwo razy . Kluczem do długożywotności jest ich smarowanie , bo aluminium przy każdym kręceniu się ciutke ściera
  15. wrzuć panewki 0,025 które są dostępne do sra i czopy pod nie spasuj