Jaco

Użytkownicy
  • Content count

    1463
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    93

Jaco last won the day on June 1

Jaco had the most liked content!

About Jaco

Profile Information

  • Auto
    S14a Z-edition
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Location
    Silesia

Contact Methods

  • ICQ
    0
  1. mam chyba oba wraz z czujnikiem
  2. Intercooler 76mm rdzeń, pochodzący z mojego auta, stan bdb , potencjał do 650 koni wraz z orurowaniem , silikonami i opaskami oraz dodatkowo wspawana flansza pod zawór upustowy powietrza oraz gwint pod czujnik powietrza IAT w dolocie. Robił robote w sr20det ale oczywiście po dopasowaniu orurowania podejdzie do innych motorowni - 790 zł
  3. Fele z mojej Work Meister Style. 8.5 i 10 x 18 5x114,3 . Stan lala bez ryski, przelot z 3-4 tys - 3900 zł
  4. co do china turbin to mam jedno spore ale, że jak latają na męskim doładowaniu to padają jak muchy . ja bym wsadził z evo 10 , które uprzednio przeszło by szlif tuningowy i tym samym mamy mega wstające specowe pancerne turbo
  5. SR20det Black top Turbo MHI td05h 16g 10,5 cm (Lancer Evo 9) - 1,5 bar kolektor Twinscroll Turbo Lamik wałki Tomei 256 395 KM / 565 NM 14 td05h 18g 10,5 395.bmp
  6. SR20det - 493 KM / 580 NM GTX3076 ar 0,86 - 1,6 bar wałki Brian crower 272
  7. od 2.15 min . Święta to se słucham kolędy
  8. Ta pierwsza Sylwucha od Kuby to uliczniak z klimą ale tor jej nie obcy a druga to uliczniak z driftowym uzbrojeniem
  9. SR20det black top Turbo MHI TDX06 20g 12cm Twin Scroll(Lancer Evo 10) - doładowanie 1.6 bar wałki Brian Crower 264 , większy kolektor ssący i przepustnica Strojenie i takie tam Turbo Lamik 450 KM / 565 NM