Jaco

Użytkownicy
  • Zawartość

    1404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    56

Ostatnia wygrana Jaco w Rankingu w dniu 1 Lipiec

Jaco posiada najczęściej lubianą zawartość!

O Jaco

Informacje o profilu

  • Auto
    S14a Z-edition
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Silesia

Kontakt

  • ICQ
    0
  1. Daniels jeśli chodzi o wartości końcowe gt3071 to klasyk na 450 konni . Z reguły wybór pada na model z najmniejszą muszlą 0.64 . Każda zmiana na większą skutkuje przyrostem na poziomie 30 KM. Tu mam bodajże największą z dostępnych . Właściciel kupił ją okazyjnie i dlatego siadła na kolektor ale pewnie dzięki temu znalazł sie w klubie 500+. Dodatkowo głowica VE to przyrost średnio na poziomie 15% względem serii. SR20det Turbo TD05 16g 10,5 cm twinscroll (Lancer Evo 9) 1.5 bara - 355 KM / 500 NM , strojenie Lamik
  2. Niebieskie już nie modne ale całkiem spoko
  3. SR20VET Turbo Garrett GT3071 AR 1.06 - 1.6b, kolektor custom ssący i wydechowy głowica VE sterownik EMU , strojenie Lamik 513 KM / 606 NM
  4. mam
  5. SR20VET Turbo tdx06 25G 12CM (EVO X) głowica Primera P11 kolektor ssący i wydechowy twinscroll by Lamik, wydech 3 cale sterownik Megasquirt 3 , strojenie Lamik 550 KM 600 NM - 1.5 bar
  6. SR20VET , TDX06 25g 12 (lancer evo 10) , ecu megasquirt 3, wtryski Lucas 1200 , wydech 3 cale, 2x pompki walbro i sporo customu 328 KM & 320 NM - 0,5 bar, PB 98
  7. Do opylenia mój Nistune wraz z kompem S14a . Jest to wersja board 4 wraz z przystawką Flex fuel pod paliwo E85, nowym softem - sterowanie EBC + lunch control wraz z mapą do 1.8 bara . Opuścił u mnie pokład tylko ze względu na głowice VE i porzebe sterowanie zmiennymi fazami. Cena nowego takiego zestawu 1700 zł . Moja cena wraz ze sterownikiem 999 zł.
  8. Ostatecznie ustalony przebieg prac obejmował w pierwszym modyfikacje silnika a w drugim swap skrzyni biegów. Części i inne rzeczy, które nie wiązały się z ponownym montażem zostały zapakowane w karton i wraz ze skrzynią leżą w magazynie . 2500 Orginalne Turbo lancer evo zbudowane na wzmocnionym ułożyskowaniu z gwarancją, 2500 skrzynia kompletna Z33 1500 nowy kolektor custom twin scroll 1600 sprzęgło act tarcza nowa, docisk minimalny przebieg 1600 wtryski 850 wraz z sportową listwą – kupione sezon wcześniej koszt 2300 1300 śruby arp głowicy , uszczelka pod głowice tomei 1000 przewody w stalowym oplocie, uszczelki stalowe mhi, aktuator, akmulator, sprawdzenie turbo 1000 strojenie 13000 -800 za stare wtryskiwacze 12200 -11550 - (przelana kwota 2750 Euro ) 650 zł
  9. Nie dajcie się ponieść tym bzdurą . Nie został oszukany w żaden sposób a wszystkie części i ich wartość zostały wcześniej ustalone i zostały zamontowane w aucie. Próbuje oczernić warsztat i zrzucić awarie panewki korbowodowej , której awaria po odbiorze auta nie była związana z zakresem wykonywanych prac .
  10. obie połówki ?
  11. Dokładnie to drugie . Na ulicy pełny ciąg od 3200 !!! Można jeszcze dodać koksu ale seryjna skrzynka ogranicza
  12. SR20det wałki Brian Crower 264 Turbo td05 9,8 (lancer evo 8) wydech 3 cale , duży IC , sterownik EMU 355 KM 516 NM - 1,2 bar